O1 AGR - navýšení výkonu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ja byť tebou tak nešpekulujem, vráť tam jednotku ktorá tam má byť a choď k niekomu kto ti to upraví na tvojej jednotke a hotovo.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

mecKo píše:Prietok neobmedzuje jednotka, ale fyzika
Můžeš být konkrétnější?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Skus vychadzat z obsahu, prip objemu motora, 1896 cm³, kedze sa bavime o 4 valci tak potom /4= 474 mg, 474 mg "vzduchu zhltne" motor pri nulovom preplnovani, dajme tomu na volnobeh. Kedze sa bavime o preplnovanom motore, v zatazi kedy zacina turbo tlacit (rozumej v sani nastava pretlak voci atm tlaku), cez vahu vzduchu "prejde" viac vzduchu ako pri atmosferickom motore, kde musime brat do uvahy konstrukcne moznosti turboduchadla a jeho ucinnost pri plneni. Turbo je v nizkych az strednych rpm motora najucinnejsie, co mozme vidiet na priebehu na grafe zo zatazovej brzdy. Spolu s rastucimi rpm motora ucinnost turboduchadla v zavistlosti od jeho konstrukcie klesa, tzn nestiha plnit motor rovnako povedzme 1000mg pri 2 tis rpm a 1000 mg pri 6 tis rpm. Take turbo zrejme ani neexistuje. Prave tu je vysvetleny pojem "fyzika". V urcitom bode (rozumej vo vysokych rpm motora ((rovnako aj turboduchadla))) sa plnenie voci rastucemu tlaku vo vyfukovej casti turba stava kontraproduktivne, kedy uz zacina vykon klesat, rovnako ako aj mg ktore prejdu cez vahu vzduchu. Snad ako vysvetlenie staci.

Pre znalych problematiky, naschval som nespominal funkciu egr, hustotu, resp hmotnosť vzduchu pri rôznych stupnoch, dalsich X faktorov ovplyvnujucich preplnovanie, priebeh, efektivitu.. nech z toho nie je zbytocny gulas nech dokaze porozumiet aj clovek - laik
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

mecko: Díky za vysvětlení,tak nejak jsem si to myslel,ale jistý si nebyl..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Furt mi prijde divna ta reakce na plynový pedál,jako by až moc citlivý..Zátah je ihned po přidání až je to někdy nepříjemné a problém udrzet konstantní rychlost,bo jen se lehce dotkneš pedálu hned to začne zrychlovat..By mě zajímalo co tam upravili/omezili,že je to tak ostré.Zahulí to až nad 3500 otáček..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Na plynovy pedal je zvlast jedna mapa.. mozno by ju chcelo len trosku skresat..

//Edit, teda nie vzdy je len jedna, ale toto je uz asi OT
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Tomas.cz píše:
Source píše:Podľa mňa ako tu už bolo spomenuté, tá nacipovana jednotka ma linearizaciu pre inu vahu, byt tebou tak by som sa vykaslal na pokusy a dal to upravit normalne, s tvojou jednotkou niekomu kto sa tomu rozumie :)
Jsem rád, že mojí teorii někdo potvrdil 8)
A já musím po konzultaci s úpravcem,který tu jednotku upravoval,taky potvrdit tuto teorii,že jednotka je puvodne upravovaná na AGR z roku 97,či-li na starou váhu Pierburg.No a já mam rok 2000 uz s tou novější váhou Bosch.
Sám mi povídal,že na váhu Bosch má jiný soft.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

:havaj:
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Možná bych sem měl napsat poznatek ohledne te mé upravené ECU,a sice po ujetých X-kilometrech se uložily nejake adaptace,protože uz mi to nepřijde tak "ostré" odspodu a nereaguje to tak citlivě na plynový pedál.
Celkově se s tím teď jezdí příjemněji.Přemýšlím zda to něčemu vadí,že ta váha ukazuje na volnoběh 850 mg.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

http://leteckaposta.cz/632481879

Chlopi,nedalo mi to,tak jsem si nechal upravit jednotku na spravnou váhu.Mno s tou nevhodnou úpravou to jelo daleko lepe.
Lze z toho logu v odkazu odvodit,zda je to vubec upravene?Nebyl jsem u toho.Díky

PS: Ten nový prohlížeč Logu mi na noťasu bohužel nejede.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Tenhle log je povedenější,na 4 ryclostni stupeň..Díky

http://leteckaposta.cz/932630284
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“