corza 1,2 63kW r.v.10

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

corza 1,2 63kW r.v.10

Příspěvek od slovacek.milos »

jak končí sání a de do hlavy jsou tam asi klapky ovládané podtlakem, na co to tam je? jestli banka zatáhne nebo pustí jede to stejně, jedno ramínko na čtvrtém válci se ulomilo, a jestli ho dám doprava nebo doleva taky žádná změna dík
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 563
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

nema to dve vetve sani ?
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Proměnné saní
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ladas píše:Proměnné saní
a je to k něčemu? jestli to odpojím připojím žádná změna, na tom čvrtém to de ztuha předpokládám když ho přivařím tak to znova uletí,
když na to čumím přidávám ubírám tak to nic nereguluje pořád je to na max zatažené vypnu klíček banda pustí
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

To se ti zdá že to je k ničemu u tohohle trhače dlažby to zlepší průběh řešení je výměna
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ladas píše:To se ti zdá že to je k ničemu u tohohle trhače dlažby to zlepší průběh řešení je výměna
tak mi se to nezdá a majiteli taky ne jestli odpojíš hadičku od bandy skočí ty páčky doleva a nic, pipojíš bandu páčky skočí doprava mechanicky dáš i tu čvrtou a nic pořád stejné jestli tomu nakládáš žádná změna, motor se má k světu

tak vyprávěj majiteli vyměníme sání a budem trhat dlažbu
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Ladas"] u tohohle trhače dlažby ladas ale na ten výkon jasné není to trhač ale jede to, není to žádná zdechlina
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 563
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

dlkšie sanie na nizke otačky ( lepši krutak) kratke sanie na vysoke otačky. ma to aj koncern vw aj mazdy a bmw (iba čo som sa stym stretol)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

RAPIDmen píše:dlkšie sanie na nizke otačky ( lepši krutak) kratke sanie na vysoke otačky. ma to aj koncern vw aj mazdy a bmw (iba čo som sa stym stretol)
u w jse to nikdy neiděl
porad co stím :?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14269
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ale viděl, má to třeba 1.6MPi ať už v O1 nebo O2 + face.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

RAPIDmen píše:dlkšie sanie na nizke otačky ( lepši krutak) kratke sanie na vysoke otačky. ma to aj koncern vw aj mazdy a bmw (iba čo som sa stym stretol)
Přesně tak, tahle zásada byla vždy základem i při upravování pionýrů, pokud jsi dal dlouhý krk ke karboši a dozadu velkou rozetu, mohl jsi do terénu, a pokud jsi dal karboš přímo na válec a větší kolečko dopředu, motor se točil jako koule... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho nech pincka pinckem tam je lepší ladit výfuk jak sání ten dá větší prdy řeš raději toho opla, něco rozumného at nejsu za vola ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Mnohé zásady jdou napříč všemi stroji, samozřejmě dvoutakt je háklivý na výfuk, ale to je další věda.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Mnohé zásady jdou napříč všemi stroji, samozřejmě dvoutakt je háklivý na výfuk, ale to je další věda.. :)
ta věda je tot totok https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... B7j0t247cN

to má řádné prdy
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No to je pekný výfuk, tiež som kedysi laboroval na pinčloch stačilo centimeter výfuku pridať alebo ubrať a hneď to bolo na výkone cítiť :)
Ale späť k tej Corse, vyhadzuje nejakú chybu týkajúcu sa prietoku vzduchu a pod.? Pokiaľ nie a ide to aj pekne do otáčok, neriešil by som.
Odpovědět

Zpět na „Opel“