Pyšný majitel vozu světové značky

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

všechny auta hnijou, některý víc, některý míň , některý zevnitř.
A ty co jsou vykoupaný z povodní, nebo auta po celolaku a majitel o tom ani neví, tak nejvíc. Hlavně dole.

Já třeba měl OII která měla chycené jen zadní lemy kde se dře guma dveří. Jinak 12 let , 350 najeto po ČR a mít na tacho půlku, i by mi to věřili. Táta to samý, hrubě přes 400, lemy a prach z nich myje každý týden a není tam ani puchýř. Prvních 4 roky a 170 tis to jezdilo v IT, ale i tak to je slušný výkon.
A pak vidíš auto co má najeto 200 a je orezlý jako starý okap.

Jediný auto co nerezne, ani neoxiduje je A8 v hliníku. D2 a D3. Pokud není nikde odřená na plech, tak to je kastle na celý život.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

O té oktávii druhé generace mi ani neřikej, má to tchán v liftbacku, r.v. 2004, shnilý všude, kufr, prahy, dveře, blatníky, to kvete jen se na to podíváš...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

fekálku, napsal jsem tu pochvalu Fiatu kvůli tobě, ale protři si oči a zkus si prohlédnout nějaké staré Bravo, které má shnilé blatníky nebo aspoň pertly..Že rezne zespoda, to ano, že mají často orezlé pomocné rámy, to ano, ale aby mi prohnil blatník ven přes metlu , na to musím jít ke koncernu. Štve mne to, protože měnit přední blatníky u Golfa mi zvedá adrenalin a byl bych rád, kdyby ho někdo dceři zbořil,ale na parkingu, protože vozí malé děti..Už tímhle mne to auto nebaví, přední brzdy v háji, sjíždí se destičky na stranu, vše je ojeté, vyjebané,já co mám Fiata, tak jsem vždy jen pístky zatlačil, vše je zachovalé, bez vůle, radost opravovat..Tak se nekřeň a ošetři si tvojí raketu Fabii, aby ti neshnila... :P
nepropadat panice...
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

zero1724 píše:No je to zvláštní, protože před pár lety byl třeba fiat stilo považován za velmi povedené auto s velmi dobrou antikorozní ochranou, dneska nenarazíš téměř na žádné, které by bylo sežrané na kost!
No to ne,bo vubec nejezdí :-)
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Fire
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 23 kvě 2007, 21:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fire »

zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Vůbec nehaním jakoukoliv značku auta, pokud chcete zažít zážitek z auta jako celku, projeďte se nějakou postarší alfou romeo z 90. let... upřímně oktávie sice jede, jede dlouho, po úpravách může jet i rychle, ale jinak je to nuda na druhou... Pověst alfy romeo je legendární (ano jedeš do školy, ale zpátky už pěšky) ale z té cesty do školy budeš mít mokré sny ještě v šedesáti...

pamatuju si na alfu 164 3.0i 24v, z toho auta jsem měl husí kůži, přitom průměrný výkon na váhu vozu... zvuk, pohodlí, všechno, pak ještě upravená 525i e34 od Ac Shnitzer, perfektní zvuk, úžasnej motor...
najela 400Tkm... pak to shnilo...
Poslední bych uvedl MB s124, s 90 miniponíky, (to auto umělo 170 km/h) o výkon nešlo, nový nivomatic udělal svoje :)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Marně přemýšlím kam bych se člověk musel jít podívat na Fiat Bravo.. možná tak do talošky mezi hory odpadků.. jaký je jejich životní styl, taková jsou i jejich auta..
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Vici píše:Marně přemýšlím kam bych se člověk musel jít podívat na Fiat Bravo.. možná tak do talošky mezi hory odpadků.. jaký je jejich životní styl, taková jsou i jejich auta..
Díky Vici, chtěl jsem napsat něco podobného, ale nač to opakovat když jsi to řekl za mě ;)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Vici píše: jaký je jejich životní styl, taková jsou i jejich auta..
Tak upřímně vybral jsi snad to nejhnusnější auto k porovnávání..., v 90. letech plodil Fiat některá zrůdná auta, (Bravo, Brava, Multipla), ikdyž třeba Marea a Punto byla třída, ale kdo chce psa bít hůl si vždy najde, co je milovníky aut a motorsportu obdivované je jinými negováno... Vy nejste milovníci aut, natož motorsportu...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

čéče z motorsportu jsem už asi vyrostl.. a stejně tak mě už nezajímá rallye, protože je to jen sračka a pračka na peníze - u nás zcela jistě..


Italská sport auta = popelnice, ve kterých se musíš pořád hrabat aby to jelo.. samozřejmě, pokud je to leštěnka a jede 10x za rok, to je ale jiná věc.. na normální ježdění denně je to smrt a skoro všechny jsou již dávno ve šrotu. Moderní nové neberu.

a to auto vybral Jericho... (LOL)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

A zatracovaná Fabia - kamarád kdysi pracoval v JM Engineeringu, půjčovali tehdy mj. Corolly WRC. Jeden "odborník" to jel "testovat" někde nad Zlín a na cestě mezi poli trefil čelně paní ve Fabce.. Paní nebylo nic, a mistra museli z vyrámovaného WRC vystříhat. Takže Fabka je za mně docela slušný tank a fajn auto. Kdyby dotyčná jela ve Fiatu, asi by dopadla o dost jinak..
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Fabia je pecka auto! však ju mám :D ale nějaký fanoušek aut po ní ani nehlesne a ve světě WRC těžký propadák, který přišel až příliš pozdě... Co se týče sportovních italských aut tak nevím, proč stojí lancia delta integrale jako dnešní moderní Porsche :D prostě o ty auta je zájem, jsou to skvosty, sportovní auto ani nemá jezdit denně...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tak Delta Integrale je trošku jiná liga, než auta které běžně testuje jericho... :D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Vici píše:Marně přemýšlím kam bych se člověk musel jít podívat na Fiat Bravo.. možná tak do talošky mezi hory odpadků.. jaký je jejich životní styl, taková jsou i jejich auta..
Asi bydlíme v jiné oblasti, protože mě až zaráží, kolik jich ještě jezdí..A samozřejmě pokud jde o vzhled, je to otázka vkusu a nevkusu, jak píše zero 1724, tak třeba Multipla 1, avantgarda některé lidi přímo odpuzovala, jiní ji obdivovali a měli ji rádi, jako auto nebyla špatná. Např. Marea byla velmi oblíbené auto, v dieselu byla kdysi velmi žádaná a jako kombík bezvadná..A jezdí dodnes, což je pro jiná auta už vyloučené..Pořád čekám, že někdo sem dá fotku,jak má tato řada prorezlé blatníky a ukáže shnilotinu, jakou produkuje koncern..Třeba zmiňovaná ARomeo, motor -nejlepší diesel a V6 Busso nejlepší benzin a co se koroze týče, její uhnití po 15 letech , bylo obdobné .. začátky prahů a kus podlahy vepředu, což šlo dobře opravit, měl jsem v práci jak GTV , 156 v Bussu a koncern může jen DĚLAT POŘADATELSKOU SLUŽBU, když Aromeo vyjede na silnici..Zrovna dnes jsem četl test Audi Q3 a opět jsem propadal smíchu, co vše se nabízí..Vše jen průměrné /dotyčný byl opatrný/ , řízení -nic moc, podvozek, no moc nedrncá, není špatný..MOTOR 1,5 TFSI -výkon 150 koní/ale to jsou moderní koně/, dynamika- nic moc, o -100km/h za 9,6 , spotřeba 7litrů při voolné noze a při jízdě i po městě a na dálnici 10 litrů minimum..Použitelnost /jen přední náhon/ pouze pro běžného nenár očného řidiče..ZVUK MOTORU JAK UCPANÝ VYSAVAČ, ano kouřivost je na vině..jak jinak. Ale co je nadprůměrné, je infotaiment, představte si, že pro ušáky držící placky permanentně u ucha auto dokáže mobil připojit k vozu za neuvěřitelně krátkou chvíli..No to je teda bomba...Největší úspěch auta.. A teď cena....okolo 850000kč v základu a 1,2mega za plnou palbu...No nekup to, auto vážicí 1,5 Tuny ohodnocené jako průměrné s maskou ala otevřená tlama , které při rozjezdu do 100km předjede moje Bravo stojí mega, ale hlavně proto, že buranům se rychle připojí telefon, protože víc od auta ve svých kolonách ani nečekají..Proto je taky provoz takový jako je, nová auta překážejí, pouze oslňují od slunce a nové motory žerou jak Žiguli v 70. tých letech...Ale hlavně že jsou všichni připosraní z koncernu..... (LOL)
nepropadat panice...
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

No Jericho, to s tebou nebudu souhlasit, protože taková auta jsou dneska všechny... :D, to není vyzdvihovaný VW group... Ten jen určuje trend všem ovcím, kteří se ho snaží následovat... A věř, že tak jak se dneska platí daně, tak za chvíli a nebude to dlouho trvat, ti zakážou tvoje bravo, mně fábii a všem ostatním oktávii, to si pak vezmete život :D
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“