Pyšný majitel vozu světové značky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ať si říká kdo chce co chce tak na fábii nedám dopustit. Je tuhá to se o ní ví a myslím že třeba trojková už je proti tomu papírák. Hnije dole u blatníku, ale kdo to věděl a jednou za čas vyplachoval bahýnko z toho rohu tak o korozi nikdy neslyšel. Její povrchová úprava je podle mě na velmi dobré úrovni a to že jericho vidí shnilotiny, tak aby ne když jich jezdí tolik a mají najeto kokotel bez jakýkoliv péče. Všechny ty tebou opěvovaný marea atd jsou dááávno v pánu, byly to sráče, tady okolo Prahy nepotkáš jedinou, možná tuatam nějakej hnědočech bez stk to někde dojíždí do úplného rozsypání.
To víš okolo Prahy, tam jsou hlavy, na to jejich kodrcání po kočičích hlavách a husté tempo v zácpách musí mít pořádnou palbu, co by tomu řekli sousedi..když je pustíš na D1, tak tam udělají zácpu a mrznou ve svých TDI s megem na hrbu a tachometrem jako v záruce..To já si klidně zatopím, než auto oškrabu, mám v autě přitepleno, pak si pustím Rock radio a za zvuku pořádné muziky si to mastím k neumětelům s příručkou burani ve městě..Sice můj prastarý mobil nenapojím téměř na nic, ale já trefím kam namířím , těch pár kontrolek obhlédnu snadno . Jo pražáci, když se jim rozsvítí světélko rizikové barvy, tak zesinají, když tomu naloží, tak je motor tak zděšen, že propadne panice a spadne do nouzáku a když ještě přišlápnou, tak to chytne na tu sračku za 500kč/litr co mají ve vaně a jsou v dalším šoku, že jim ojnice podá ruku až vyplašený motor dosáhne kritické otáčky...Je otázka, co je lepší, já dávám přednost životu a svobodě, protože na rozdíl od mnoha vydržovaných státem anebo zaměstnavatelem s pomocí benefitů si vše platím SÁM..
nepropadat panice...
Brontosaurusjericho-3 píše:To víš okolo Prahy, tam jsou hlavy, na to jejich kodrcání po kočičích hlavách a husté tempo v zácpách musí mít pořádnou palbu, co by tomu řekli sousedi..když je pustíš na D1, tak tam udělají zácpu a mrznou ve svých TDI s megem na hrbu a tachometrem jako v záruce..To já si klidně zatopím, než auto oškrabu, mám v autě přitepleno, pak si pustím Rock radio a za zvuku pořádné muziky si to mastím k neumětelům s příručkou burani ve městě..Sice můj prastarý mobil nenapojím téměř na nic, ale já trefím kam namířím , těch pár kontrolek obhlédnu snadno . Jo pražáci, když se jim rozsvítí světélko rizikové barvy, tak zesinají, když tomu naloží, tak je motor tak zděšen, že propadne panice a spadne do nouzáku a když ještě přišlápnou, tak to chytne na tu sračku za 500kč/litr co mají ve vaně a jsou v dalším šoku, že jim ojnice podá ruku až vyplašený motor dosáhne kritické otáčky...Je otázka, co je lepší, já dávám přednost životu a svobodě, protože na rozdíl od mnoha vydržovaných státem anebo zaměstnavatelem s pomocí benefitů si vše platím SÁM..
Teď dělám Mazdu 626 z roku 2001 , na pohled voňavku, dole jsem musel vyrobit kusy obou nosníků, a vyrobil jsem nový pertl u zadního pravého blatníku, aby auto prošlo STK, vše je jinak jako nové, tak jak je suchý motor a převodovka, tak není suchý ani Superb v showroomu na prodej. Jak to dělají, nevím, ale mají to zmáknuté..Já u Fiat- AR celý práh nikdy neměnil, vždy jen konce, ale nic nevylučuji, ale někdo by mi snad mohl vysvětlit, jak dokáže takový kolos jako je koncern ojebat vnější plechy, že bych tam vrazil pěst, a zarazil se až o umělohmotný podběh...Že by dnes koncern z důvodu "úspor" nakupoval plech u mafie jako kdysi ARomeo, nebo mají kooperaci s Rusy a odebírají plechy , které jdou na Nivu a jsou určené na výrobu konzerv?
nepropadat panice...
Mě to jenom zarazilo, protože golfa jsem vždy považoval za dobré auto, sám jsem vlastnil jedničku..Je stejně zajímavé, jak na konci 90. tých let to velká část firem ojebávala..Stejně jako kdysi, když firma ARomeo dostala od státu "nařízeno", aby postavila továrnu na jihu Itálie , aby ten zemědělský jih trochu povznesla, protože jih a sever Itálie jsou 2 různé světy..Zemědělce na jihu se továrna snažila předělat, tak ty kopáče zaučovala ve výrobě automobilů, což nebylo lehké. Tam kde není tradice, je vždy problém..Tehdy vyráběli model Alfa romeo a jelikož se vyrábělo na jihu, tak se nazývalo Alfasud..Konstrukce dobrá, motor boxer, přední náhon atd. Bohužel mafie ovládala velkou část této oblasti, takže to bylo znát i na dílech a hlavně plech byl dodáván v nižší kvalitě a prodával se za běžné ceny a mafie si mastila kapsy. Takže tato auta hnila už v záruce, v Itálii to nebylo moc vidět, ale v oblastech , kde se solilo, to byla tragedie..stávalo se, že plná loď Alfasudů než přejela moře, tak byla rezavá..Proto dnes je velká rarita, najít Alfasud v pojízdném stavu..Ale tehdy byla jiná hlediska, kdy např. naše š 1000, š 100 i 120 hnily tak, že i když bylo tehdy běžné, že díly všeobecně nebyly, tak karosářské díly nikdy neuspokojily ani tu nejnutnější poptávku..Proto šikovní Češi rozjeli výrobu laminátových blatníků, které samozřejmě byly velké bezpečnostní riziko..Tehdy zahodit blatník, který šel opravit nikdo neudělal..Tak se vyvařovalo a vyvařovalo a nikdo to nepovažoval za nic divného..Takže když jsme přešli na golfy apod. tak jsme věděli, jak na to..Takže já jsem potěšen, že Fiata jsem nemusel takhle opravovat
nepropadat panice...
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
je pravda, že když mi bylo 18, měl jsem Golfa 3 rok 96, kamarád měl Lancii Deltu taky tuším rok 96. Obě auta byly bez koroze. Ale zatímco můj golf je už 5 let ve šrotu kvůli korozi, Lancie stále jezdí a zrezlá není, nechápu
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Tak golfy snad hnily odjakživa. Od 1 po 6 ku. Živě mám v paměti když jsme doma s kámošem neměli nic jinýho než autogen, tak jsme jeho dvojku co zdědil po tátovi celou vyvařili plynem
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Jediný co na mém Golfu hnije, je pravý přední blatník v místě kde je z druhé strany molitanová vložka. Tohle jsem zapoměl ošetřit, jinak nic a to je bouraný a vyvařovaný. Stačí se starat, ale takový japonci jsou pověstní svojí slabou antikorozní ochranou.
Jenže hnily i felicie a jak, ale najdou se i dnes auta bez známky koroze a to parkují venku, opět - stačí se starat.
Jenže hnily i felicie a jak, ale najdou se i dnes auta bez známky koroze a to parkují venku, opět - stačí se starat.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Vici píše:čtverka celkem až tak strašně nehnije.. že shnijou spodky předních blatníků na 20 let starém autě bych za hrůzu nepovažoval...
No já byl tuhle na stk a stála tam stříbrna 5ka golf a koukám co to dole kouká a to se rozpadaly prahy, jinak golf jak novej. Jestli nějaká totálka nevím, ale je fakt, že ty golfy jsou nějaký rezuchtivý