Golf III - 1.4 - kompresne tlaky

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

nene, tohle je ještě jednoduchý 8v s litinovým blokem... Jestli není kastle výjimečně zachovalá, tak cena opravy překročí cenu auta. Jestli ho chceš zachránit a práci si uděláš sám, tak budiž, udělal bych to stylem, jak píše Roman. Ale stejně to nakonec dopadne tak, jak píše jericho - půlku věcí vyměníš za nové a rozpočet pěkně nabyde :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

Tomas6 píše:Hele to je ten klasický 16v motor od vw? Pokud bys to chtěl pořádně i s výbrusem válců tak se dostaneš tak na 20. Když jsem to dělal loni na fabii tak to tak nějak bylo.Jen v materiálu s brusem a opravou hlavy. Když jsem to předtím dělal na golfu 5 bez pístů jen kruhy,bylo to možná o 6-7 levnější,ale ten motor chtě nechtě pak klepal. Jak tu psali kluci. G3 je víc jak 20 let staré auto a pokud to neni mazel,jezdit dokud jednou nezapomeneš dolít olej.
To je 8V montovalo sa to do G3, polo 6n1,Ibiza 6K1 a ešte neviem do čeho :) ja som ten motor predaval za 120e (113tis km) komplet nastrojeni čiže asi G.O by som u toho auta nerešil .
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“