AZQ Fabia 1.2 htp žere olej

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
DjLupe
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 30 bře 2009, 16:34
Bydliště: Znojemsko

AZQ Fabia 1.2 htp žere olej

Příspěvek od DjLupe »

Zdravím, všechny, můžu mít dotaz ohledně vysoké spotřeby oleje na výše uvedeném motoru ve fabii?
Měřil jsem tlaky válců takovým tím obyč kompresiometrem stim že jsem všude naměřil 12bar.
Auto spolkne za 14 dní bezneho ježdění Cca 700km kolem dvou litrů oleje což je masakr.
Poradí někdo co stim?
Auto má vysoký nájezd cca 300tis ale předchozí majitel nechával dělal generálku motoru...
Dík za každou radu
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

V prvom rade treba zistiť či generálka motoru obsahovala len opravu hlavy alebo sa robil aj spodok (hlavne teda krúžky)
DjLupe
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 30 bře 2009, 16:34
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od DjLupe »

Jasně to si říkám taky, jen se obávám jestli se dozvím pravdu...
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Podľa mňa riešili len hlavu a spodok ostal tak ako bol...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jojo, protože to není běžným způsobem demontovatelný, tak na to každý kašle ( včetně mě ) ale je to fakt, uděláš hlavu a začne chlastat oil
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Trochu hone a nove kružky a ide dalej.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

snažím se tomu vyhýbat, ale na vesnici je v každým druhým baráku Htp...tak to moc nejde (LOL)
DjLupe
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 30 bře 2009, 16:34
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od DjLupe »

Tak zítra budu vědět podrobněji co na tom byli dělané... Jinak je možný i kdyz má tlaky dobrý že budou k.o kroužky? Myslím že stírací kroužky kdyby byly zapečený tak by to žrát mohlo... Je tu nějakej dobry motorář, co mi potvrdí nebo vyvrátí mou teorii?
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3463
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No ty stírací budou zalepené karbonem. To je tutovka. Dle mne jediné správné řešení motor ven,nechat přebrousit válce, nové písty a udělat hlavu. Jinak to nikdy nebude ono. Možná by šlo dát jen kruhy a přejet tou honovačkou do vrtačky,ale měl bych celkem strach z ovality. Možná přeměřit šupitem, i když 3 ks výbrus pístů vyjdou na 3500,1500 brus, takže za 5 tis navíc jistota že to bude ok.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo ale te hokny s tím a většinu lidí u nás by zabila už jen debata o té ceně natož kdybych to na ně vysypal že 20 bude malo (LOL)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Na svoje bych dal jen všechny kruhy,třeba výbrus,upravil zámky a nazdar. Cizímu je něco jinného
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“