Felicia MPi lambda a šílená spotřeba

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Felicia MPi lambda a šílená spotřeba

Příspěvek od OťasTDi »

Přijela slečna s velice zachovalou Felinou MPi (nevím zda 40/50kw) ale to je asi jedno.

Tvrdí, že má spotřebu 18L/100km.....je to vůbec možný?

Diagnóza vypsala lambdu. Tu vyměním. Zkoušel jsem nějaké měřené hodnoty. Napětí na ní při 93st vody na neutral bylo 0,68V

Kluci jaké hodnoty se třeba dají sledovat vagem před a po výměně?

Může to mít takovouhle spotřebu, nebo blbě počítá?

Kolik má být u Feldy MPi tlak paliva?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Tak vyměnil jsem lambádu a vidím znatelný rozdíl v měřené hodnotě napětí. Stará prostě stála na 0,68V a ta nová lítá od 0,1 po cca 1V . Počítám, že asi to je správné chování...jo a zdá se mi kultivovanější chod. Tak uvidíme. Slečna bude jezdit a spočítá si to...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jj tak nějak by měla lítat :-)
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

dík byla 100% v prdeli. Doplnění info...je to 50 kw a dost věcí je povymněňováno. Slečna se o to stará...komplet těsnění sací i výfukové, svíčky, filtry..není už moc co dělat,tak snad to pomůže...jo a měřil jsem tlak na neutrál a 2,5atm, takže to je asi v pořádku
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5468
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Lamda na felicii dokaze potrapit. Jednej zenskej za tepla zacalo auto skakat ze sa s tym nedalo jet a na svokrovej felde jak ti zdechlo auto za tepla musel si cekat 15sek nez islo znovu nastartovat v oboch pripadoch vadna lamda
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

OťasTDi píše:Tak vyměnil jsem lambádu a vidím znatelný rozdíl v měřené hodnotě napětí. Stará prostě stála na 0,68V a ta nová lítá od 0,1 po cca 1V . Počítám, že asi to je správné chování...jo a zdá se mi kultivovanější chod. Tak uvidíme. Slečna bude jezdit a spočítá si to...
0.68 je bohatá tak řj by měla ubrat paliva spotřeba 18 litrů to je nemyslitelné to by svíčky musel čistit kominík a z výfuku by se valil kouř, start by byl často nemožný,

18 litrů na sto to fakt nejde to vypuju za měsíc červeného vína,

skontroluj si teplotu motoru nsaávaného vzduchu za tepla i za studena, snímač klepání snímač podtlaku uhel klapky, stáhni si reset z motordiagu a přepiš řídící jednotku, vyčisti klapku,
já osobn ted jezdím s feldou hodně město sem tam deset kiláků spotřebu jsem měl tak 7, problém byl snímač teploty vody lhal,
a pak přední brzdy na ty jsem tři roky sral,
vyčistění brzd úplně nepomohlo byla ještě ucpaná levá hadička ted se vlezu lehká nožka palivo optimal do šesti litrů, lidové úsporné vozítko,
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“