Lpg
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no nevím dlouhý roky sem jezdil na lpg favority felicie a sežralo to všechny motory.
U dnešních pekáču to bude asi hodne rychlé i dacia kdyz davala tovarni lpg ta k mela jiný hlavy.
Jinak BRC a Lovato bývalo top ale hodně davaj STAG (polák) asi taky funguje.
U FSI je dokonce jeden cyklus LPG a druhy benzin aby neuhořel vstřik
U dnešních pekáču to bude asi hodne rychlé i dacia kdyz davala tovarni lpg ta k mela jiný hlavy.
Jinak BRC a Lovato bývalo top ale hodně davaj STAG (polák) asi taky funguje.
U FSI je dokonce jeden cyklus LPG a druhy benzin aby neuhořel vstřik
Naposledy upravil(a) syncon dne 01 dub 2019, 19:30, celkem upraveno 1 x.
Blbost. Já na feldě s lpg najezdil dobře přes 200 tis km a motor šlapal jak hodinky.A to už minimálně 200 tis na LPG najeto měl. Teď co mám fabii 1.4 mpi na lítačku ta má taky přes 400 s plynem a na motor nikdo nesáhl.
Manželka má HTP Fabii s LPG najeto taky přes 300 a s motorem se.taky nic nedělalo. Ovšem do těch dnešních pekáčů už to asi moc není no.
Manželka má HTP Fabii s LPG najeto taky přes 300 a s motorem se.taky nic nedělalo. Ovšem do těch dnešních pekáčů už to asi moc není no.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
LPG se vyplati do velkoobjemovejch amerik a mozna extremnmu sporilovi do Dacie Duster.
Cokoliv jinyho je nesmysl.
Montovat ho musi clovek, kterej vi, jak funguje moterni motor a diagnostika, ne preucenej topenar.
A nesmi se to nastavit tak, ze "se nezvedne spotreba" a ignorovat kontrolku motoru "vono to na plyn hlasi, ze je to chudy, ale to je u LPG normalni". Ano pak zkurvis vsechno.
Cokoliv jinyho je nesmysl.
Montovat ho musi clovek, kterej vi, jak funguje moterni motor a diagnostika, ne preucenej topenar.
A nesmi se to nastavit tak, ze "se nezvedne spotreba" a ignorovat kontrolku motoru "vono to na plyn hlasi, ze je to chudy, ale to je u LPG normalni". Ano pak zkurvis vsechno.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
Tomas6 píše:Blbost. Já na feldě s lpg najezdil dobře přes 200 tis km a motor šlapal jak hodinky.A to už minimálně 200 tis na LPG najeto měl. Teď co mám fabii 1.4 mpi na lítačku ta má taky přes 400 s plynem a na motor nikdo nesáhl.
Manželka má HTP Fabii s LPG najeto taky přes 300 a s motorem se.taky nic nedělalo. Ovšem do těch dnešních pekáčů už to asi moc není no.
tak to si vsat sportku to máš mega štestí plyn patří do trouby
lt.kubosh píše:LPG se vyplati do velkoobjemovejch amerik a mozna extremnmu sporilovi do Dacie Duster.
Cokoliv jinyho je nesmysl.
Montovat ho musi clovek, kterej vi, jak funguje moterni motor a diagnostika, ne preucenej topenar.
A nesmi se to nastavit tak, ze "se nezvedne spotreba" a ignorovat kontrolku motoru "vono to na plyn hlasi, ze je to chudy, ale to je u LPG normalni". Ano pak zkurvis vsechno.
nooo,to taky miluju,když si někdo koupí V8 aby měl velkej obsah,a najebe tam lpg,demence taky jebneš na ten HEMI lpg?
na mojí feldě 1,3 MPI se na LPG najelo asi 350 tis, auto šlo do šrotu s 500 na tch a na motor se nešáhlo, ani těsnění pod hlavou ne, spotřeba oleje nula. Nepřímý vstřik budiž ale FSI nebo TSI nesmysl
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série