ford transit tdci nejde nastartovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ford transit tdci nejde nastartovat
Ahoj pritahli ke me ford transit 2.2 tdci 96kw 2009.
majitel s autem prijel a rano uz nenastartoval. Auto pry pri prvnim ranim startu bezelo na 2 valce ( mlatilo) chcipl to a od te doby auto nejde nastartovat.Auto si stezuje na egr - s touto zavadou jezdil uz dlouho.Ale radeji sem egr vymenil a zavada je porad stejna.
Z vyfuku jde cerny kour pri startu.Kdyz dam startovaci sprej tak motor bezi rychleji,ale nechytne. Kdyz po takovemto startu vyndam hadici od sani ( u filtru vzduchu,tak jde kour ze sani smerem ven z hadice sani) , kdyz se startuje tak utika kour ze sani.
Stalo se vam ze by retez skocil? mam podezreni na skoceni retez.Nemate nejakou zkusenost?
majitel s autem prijel a rano uz nenastartoval. Auto pry pri prvnim ranim startu bezelo na 2 valce ( mlatilo) chcipl to a od te doby auto nejde nastartovat.Auto si stezuje na egr - s touto zavadou jezdil uz dlouho.Ale radeji sem egr vymenil a zavada je porad stejna.
Z vyfuku jde cerny kour pri startu.Kdyz dam startovaci sprej tak motor bezi rychleji,ale nechytne. Kdyz po takovemto startu vyndam hadici od sani ( u filtru vzduchu,tak jde kour ze sani smerem ven z hadice sani) , kdyz se startuje tak utika kour ze sani.
Stalo se vam ze by retez skocil? mam podezreni na skoceni retez.Nemate nejakou zkusenost?
Kdyby to bylo skoceny,ohnou se u tohoto motoru ventily?Jak je mozny ze to má řetěz a skočí to?Jinak parkuje to z kopce.rami píše:zkontroluj ty rozvody.
kamos mel neco podobneho,auto k nemu dojelo ale uz moc nejelo,on si ho preparkoval a druhy den mrtvola. nechtelo to ani na sprej a take sel dym ze sani.
ani evim zda uz se do toho pustil.
Kat uz tam 2 roky neni,ale zde byl jiny problem. Auto melo 2x po smrti turbo a vyfuk byl plny oleje dvakrat.Po vymene turba se auto zastavilo a vteklo z vyfuku pul litru oleje,nez se sam pricistil.Auto hulilo 100km a pak to prestalo.Mohl by byt zapeceny vyfuk olejem?jericho-3 píše:Pokud rozvody budou dobré, tak odpojit výfuk..Tohle se mi stalo, že mi šel výfuk sáním ven, když byl zabitý kat ve výfuku...A byl to zrovna Tranzit..
Ono to s těmi tlaky, když je to skočené je na pikačku, protože když se třeba rozlomí vahadlo výfukové, a ventil je pořád zavřený, tak ten válec tlak má -až moc velký..Tenhle rozdíl je podivný..Já takhle naskočil,když jsem zvedl kolo , dal 5.kvalt a točil, abych zjistil, zda to má tlaky a nemohl jsem to přehodit, tak si říkám, dobrý..Ale pak jsem shodil kryt a byly to kšandy..Je to třeba ověřit na vlastní oči...
nepropadat panice...
ono mi to taky pripadalo,ze to hodne kouri do ofuku kliky.Ale pred 1.5 roky to auto bylo prekrouzkovane a byly tam dany i novy písty.Kazdopadne davam hlavu dolu.Jak poznat zda jsou pistni krouzky ok? Na co si dat u tohoto motoru pozor co se tyce mechaniky?jericho-3 píše:Ono to s těmi tlaky, když je to skočené je na pikačku, protože když se třeba rozlomí vahadlo výfukové, a ventil je pořád zavřený, tak ten válec tlak má -až moc velký..Tenhle rozdíl je podivný..Já takhle naskočil,když jsem zvedl kolo , dal 5.kvalt a točil, abych zjistil, zda to má tlaky a nemohl jsem to přehodit, tak si říkám, dobrý..Ale pak jsem shodil kryt a byly to kšandy..Je to třeba ověřit na vlastní oči...
skoceny to neni,ted co stim??