ford transit tdci nejde nastartovat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

ford transit tdci nejde nastartovat

Příspěvek od oregan »

Ahoj pritahli ke me ford transit 2.2 tdci 96kw 2009.
majitel s autem prijel a rano uz nenastartoval. Auto pry pri prvnim ranim startu bezelo na 2 valce ( mlatilo) chcipl to a od te doby auto nejde nastartovat.Auto si stezuje na egr - s touto zavadou jezdil uz dlouho.Ale radeji sem egr vymenil a zavada je porad stejna.
Z vyfuku jde cerny kour pri startu.Kdyz dam startovaci sprej tak motor bezi rychleji,ale nechytne. Kdyz po takovemto startu vyndam hadici od sani ( u filtru vzduchu,tak jde kour ze sani smerem ven z hadice sani) , kdyz se startuje tak utika kour ze sani.
Stalo se vam ze by retez skocil? mam podezreni na skoceni retez.Nemate nejakou zkusenost?
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

zkontroluj ty rozvody.
kamos mel neco podobneho,auto k nemu dojelo ale uz moc nejelo,on si ho preparkoval a druhy den mrtvola. nechtelo to ani na sprej a take sel dym ze sani.
ani evim zda uz se do toho pustil.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

rami píše:zkontroluj ty rozvody.
kamos mel neco podobneho,auto k nemu dojelo ale uz moc nejelo,on si ho preparkoval a druhy den mrtvola. nechtelo to ani na sprej a take sel dym ze sani.
ani evim zda uz se do toho pustil.
Kdyby to bylo skoceny,ohnou se u tohoto motoru ventily?Jak je mozny ze to má řetěz a skočí to?Jinak parkuje to z kopce.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Pokud rozvody budou dobré, tak odpojit výfuk..Tohle se mi stalo, že mi šel výfuk sáním ven, když byl zabitý kat ve výfuku...A byl to zrovna Tranzit..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no, zkusit to můžeš ale já to vidím spíš na puklý píst, prvně zkusit vydolovat vstřiky a změřit tlaky
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

jericho-3 píše:Pokud rozvody budou dobré, tak odpojit výfuk..Tohle se mi stalo, že mi šel výfuk sáním ven, když byl zabitý kat ve výfuku...A byl to zrovna Tranzit..
Kat uz tam 2 roky neni,ale zde byl jiny problem. Auto melo 2x po smrti turbo a vyfuk byl plny oleje dvakrat.Po vymene turba se auto zastavilo a vteklo z vyfuku pul litru oleje,nez se sam pricistil.Auto hulilo 100km a pak to prestalo.Mohl by byt zapeceny vyfuk olejem?
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

meril jsem tlaky ve valci:

1 valec 22bar
2 valec 10 bar
3 valec 14 bar
4 valec 10 bar

kdyby to bylo skoceny,muze to mit tyhle tlaky?
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Přes co jsi je měřil svíčky nebo vstriky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

Ladas píše:Přes co jsi je měřil svíčky nebo vstriky
pres svicky.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak to bude nějaký mazly nebo pripotkany....
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

Setkaly jste se u tohodle auta, ze by skocil? Kdyz skoci ohnou se ventily a nebo se to vestino da na znacky a jede se dal?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Viděl jsem jednou prasklého sponovak a bylo to namaderu
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ono to s těmi tlaky, když je to skočené je na pikačku, protože když se třeba rozlomí vahadlo výfukové, a ventil je pořád zavřený, tak ten válec tlak má -až moc velký..Tenhle rozdíl je podivný..Já takhle naskočil,když jsem zvedl kolo , dal 5.kvalt a točil, abych zjistil, zda to má tlaky a nemohl jsem to přehodit, tak si říkám, dobrý..Ale pak jsem shodil kryt a byly to kšandy..Je to třeba ověřit na vlastní oči... :)
nepropadat panice...
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

jericho-3 píše:Ono to s těmi tlaky, když je to skočené je na pikačku, protože když se třeba rozlomí vahadlo výfukové, a ventil je pořád zavřený, tak ten válec tlak má -až moc velký..Tenhle rozdíl je podivný..Já takhle naskočil,když jsem zvedl kolo , dal 5.kvalt a točil, abych zjistil, zda to má tlaky a nemohl jsem to přehodit, tak si říkám, dobrý..Ale pak jsem shodil kryt a byly to kšandy..Je to třeba ověřit na vlastní oči... :)
ono mi to taky pripadalo,ze to hodne kouri do ofuku kliky.Ale pred 1.5 roky to auto bylo prekrouzkovane a byly tam dany i novy písty.Kazdopadne davam hlavu dolu.Jak poznat zda jsou pistni krouzky ok? Na co si dat u tohoto motoru pozor co se tyce mechaniky?

skoceny to neni,ted co stim??
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

Nevim kde se to bere,ale na cidle vacky jsou sedivy jemny sponky ( vypada to jako sediva vazlina). Co u techto motoru odchazi?
Odpovědět

Zpět na „Ford“