"Leštění" a oživení laku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
"Leštění" a oživení laku
Vlastním Golf 6, černá barva - je na tom hned všechno vidět. Spíš si zakládám na tom aby auto bylo po mechanické stránce v pořádku, než po vzhledové (i to občas pokulhává - kovářova kobyla..). Je to daily auto, takže lak moc neřešim. Jezdim na bezkontaktní myčku, opláchnu a hotovo. Lak už samozřejmě má nějaké poškozeni v podobě škrabanců, hologramů atd.. Nicméně: Jelikož mě to i celkem baví tak bych si chtěl udělat jen takový údržbový mytí a leštění s konzervací laku. Žádny detailing. To nemá moc cenu. Chtěl bych to udělat tak, že bych auto jen omyl ValetPro šamponem, usušil sušícím ručníkem, nanes leštěnku a vosk ze sady AutoFinesse - Tripple a Glisten a hotovo. Nic víc bych s tim moc dělat nechtěl..Prostě jen "obyčejná" údržba.
Otazkou je: postačí tohle na to udělat to jednou za čas, potom vždycky jen opláchnout demineralizovanou vodou a případně znovu nanést Glisten? Nemám prostor, čas ani chuť dělat celou proceduru každý týden.. Nechci ani dělat žádné dekontaminace laku, claye a já nevim co ještě.
Vyplatí se to i tak a trochu to lak oživí a ochrání?
Případně mi může podobnou záležitost zprostředkovat detailer za cenu kolem 3tis (na můj požadavek).. Komplet detailing je někde kolem 20+ a několik dní bez auta, což si dovolit nemůžu a ani za to ty prachy nedám, protože je to daily kára..)
Otazkou je: postačí tohle na to udělat to jednou za čas, potom vždycky jen opláchnout demineralizovanou vodou a případně znovu nanést Glisten? Nemám prostor, čas ani chuť dělat celou proceduru každý týden.. Nechci ani dělat žádné dekontaminace laku, claye a já nevim co ještě.
Vyplatí se to i tak a trochu to lak oživí a ochrání?
Případně mi může podobnou záležitost zprostředkovat detailer za cenu kolem 3tis (na můj požadavek).. Komplet detailing je někde kolem 20+ a několik dní bez auta, což si dovolit nemůžu a ani za to ty prachy nedám, protože je to daily kára..)
Naposledy upravil(a) Woko_O dne 04 dub 2019, 09:56, celkem upraveno 1 x.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Klasiku TEMPO na staré laky,půldne práce a je to na rok. Mýt poté jen vodou každý týden.
Cena 78,- a lidské sádlo.
Cena 78,- a lidské sádlo.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Tohe bylo Tipo 1.7D, komurkovy vstřikovaní, všechno tam bylo v hajzlu, něco tam smrdělo, nešlo to zamykat, v zimě se člověk modlil za start.. Ale bylo to první auto a jenom za práci s Tempem, takže pohoda..
Huml: a vystačí ta kostička na auto? K tomu se ještě musí dát nějakej lubrikant tuším.. To už to celý nakoupit vyjde tak na 2k a s nejasným výsledkem.. Ale aspoň bude zábava..
Edit: na ebay nebo amazonu se clay prodava. Nebude to top ale na tohle to staci.. koupim tam pro tu prdel..
Huml: a vystačí ta kostička na auto? K tomu se ještě musí dát nějakej lubrikant tuším.. To už to celý nakoupit vyjde tak na 2k a s nejasným výsledkem.. Ale aspoň bude zábava..
Edit: na ebay nebo amazonu se clay prodava. Nebude to top ale na tohle to staci.. koupim tam pro tu prdel..
kostička se dá použít opakovaně, navíc si z toho uloupneš kolik chceš, je to taková jakoby plastelína a i to lze pak použít opakovaně, lubrikant není tak úplně potřeba, stačí třeba koncentrovanější směs vody a šamponu, výsledek není nejasnej, rozdíl rozhodně poznáš, taky jsem nevěřil, ale i po mytí byl lak po přejetí rukou hrubej, i když není nic vidět, hlavně třeba spodky nárazníku u zadních kol, myslel jsem, že je to omlácený od kamenů, ale kdepak, je na tom laku nalepenej bordel, clay to všechno krásně sundá, ostatně to je na něm pak pěkně vidět co všechno to z toho laku sebere a cena taky není nic extra, já ho bral na aliexpresu