passat CBDC, startovani za tepla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
passat CBDC, startovani za tepla
Cau chlapy, jeden kamos ma problem u 2.0 tdi cr 81kw kod motoru CBDC, konkretne je to passat. Startuje mu to dlouho za tepla, kdyz to chytne tak to zdechne, chytne to tak na po ctvrty az na popaty, kdyz to chytne uz bezi jak ma. Diagnostika pise, chybu snimace vacky G40, auto ma taky start stop, a ten tam dela taky bordel, obcas jde obcas nejde.
Prijede mi jeste jeden passat CBAB, jdou ty cidla prohodit abych vyzkousel aspon jestli je to cidlem? nebo pro start stop je jiny? Vim, ze tam byva problem s kabelazi u starteru, tak zacit asi tam coz?
Prijede mi jeste jeden passat CBAB, jdou ty cidla prohodit abych vyzkousel aspon jestli je to cidlem? nebo pro start stop je jiny? Vim, ze tam byva problem s kabelazi u starteru, tak zacit asi tam coz?
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: passat CBDC, startovani za tepla
[quote="valekf"]. Startuje mu to dlouho za tepla, kdyz to chytne tak to zdechne, chytne to tak na po ctvrty az na popaty, kdyz to chytne uz bezi jak ma. Diagnostika pise, chybu snimace vacky G40, auto ma taky start stop, a ten tam dela taky bordel
ono by to chtělo číslo té závady, nebo čísla jiných závad třeba synchronizace vačka klika, likvidace starstopu teba nezapneš si pás, nebo v gateway v nastavení asi v půlce nabídky je startstop znedneš napětí uložíš a je to ok, ten snímač vačky se občas stalo že byl ok ale jak se ohřeje blbne, není to jen pulsní generátor ale hall a ten tak blbnout umí
ono by to chtělo číslo té závady, nebo čísla jiných závad třeba synchronizace vačka klika, likvidace starstopu teba nezapneš si pás, nebo v gateway v nastavení asi v půlce nabídky je startstop znedneš napětí uložíš a je to ok, ten snímač vačky se občas stalo že byl ok ale jak se ohřeje blbne, není to jen pulsní generátor ale hall a ten tak blbnout umí
Tak cisla chyb:
000833 - Camshaft Position Sensor(G40)
P0341 - 000 - implausible signal - intermittent
012295 - Camshaft Position sensor(G40)
P3007 - 000 - No signal - Intermittent
Strucne, spatny cidlo nebo kabelaz, vcera smazano diag na rychlo a prej starty na drc, tak nevim, nezda se mi to ze by to predtim blblo a zniceho nic by to prestalo. Je tam vic chyb, nejdou predni park cidla + se obcas rozsviti el. park brzda, se zavadou chyba parkovaci brzdy, po zmacknuti tlacitka zavada zmizi, vymeneno pro jistotu tlacitko s C nakonci ale stale se to opakuje - 1 x tydne se to rozsviti, jinak auto jezdi hezky spotreba 5l. Najeto 280k, puvodni vstriky
000833 - Camshaft Position Sensor(G40)
P0341 - 000 - implausible signal - intermittent
012295 - Camshaft Position sensor(G40)
P3007 - 000 - No signal - Intermittent
Strucne, spatny cidlo nebo kabelaz, vcera smazano diag na rychlo a prej starty na drc, tak nevim, nezda se mi to ze by to predtim blblo a zniceho nic by to prestalo. Je tam vic chyb, nejdou predni park cidla + se obcas rozsviti el. park brzda, se zavadou chyba parkovaci brzdy, po zmacknuti tlacitka zavada zmizi, vymeneno pro jistotu tlacitko s C nakonci ale stale se to opakuje - 1 x tydne se to rozsviti, jinak auto jezdi hezky spotreba 5l. Najeto 280k, puvodni vstriky
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Zkusim, funguje druhovyroba nebo jen origo? u cidel bych zrovna moc nesetril, jinak milosi start stop jsem samo zkousel vypnout, ale v gateway se na 10 policko neda kliknout, je sedy. Jinak kdyz mu to nechce natocit, tak to nastartuje uplne v pohode a hned potom zdechne a napise, nastartujte motor manualne. Vymenim cidlo a uvidim
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
druhovýroba funguje ale musí to mít někdo ověřené, pokud chceš šetřit tak raději vrakec, ten start stop jsem nikdy nelikvidoval, máme koktu rok starou a když si nedám pás startstop nefachčí, někde jsem našel návod na gateway, měl jsem tu nějaké auto nebylo to co chcete udělat desáté políčko ale řekl bych tak padesáté, napětí tam bylo asi 7.5 V a měl jsem ho zvednout na 13.2 V asi ted nevím přesně a šlo to pak jsem to dal zpět,
Tak byla nakonec prodrena kabelaz vedle olejovyho filtru nalevo, takze egr atd.. Všechno dolu, kdyz byly dole rozvody vymenilo seto cidlo vacky za druhosku od helly, uz startuje i teplej motor na drc, nasly se dalsi projebany kabely od prednich park cidel, takze park. Asistent uz taky funkčn, jediný co zbyva je najit prodrenej drat od el. Rucni brzdy - pise chyba v okruhu - prerusovany, ale to az jindy.