vymena budiku a km

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 688
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Bydliště: Prostějov,Přerov

vymena budiku a km

Příspěvek od losmiros »

Zdravim,
Neni nekdo v okoli prostejova kdo by mi precetl pin novych budiku,chci si dat polodot can za can a prizpusobil kilometre,
Diky olomouc prerov atd
Mam hex can, pujde mi to tim?
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
Ohvecko
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 06 dub 2017, 08:37

Příspěvek od Ohvecko »

Vaclav nerusil - Vasa- prodtejov

http://www.cardiagnostik.cz/
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

kdyžtak Rožnov p.R.
hex can ne
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 688
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Bydliště: Prostějov,Přerov

Příspěvek od losmiros »

Dik za radu,
Venca znam,ale nejak se mi neozyval.dik
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
Kulda_5
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 26 led 2014, 14:34

Příspěvek od Kulda_5 »

Ahoj, při výměně budíku Polodot - maxidot jsem narazil na zajímavý problém.
Originální budíky (koupené s autem) odmítli přijmout login kód na klíčku mnou seškrábnutý (v podobě 0XXXX). Pokud se, ale přihlašuji k imobilizeru, jednotka kód přijme. Zkusil jsem vzít Commander i VagTacho, abych ověřil kod a vůbec nic mi to nevyčetlo i když se jednotka spojila.

Vyndal jsem tedy budíky a připojil nové s maxidotem. Připojil se Commandrem i vagtachem, abych si vyčetl kod nových. To fungovalo bez problémů.

Chci se zeptat co dělám špatně ? Když semnou Původní nekomunikují nemůžu je vyměnit. Dokázal by někdo poradit ? Jedná se o Octavii II 2006.
DOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 lis 2007, 18:26
Odpovědi: 1
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od DOMI »

Však se to dělá přes immo 25.

Kód: Vybrat vše

Determining IMMO-ID & VIN (ECU)
[Select]
[01 - Engine]
[Meas. Blocks - 08]
Select Block 081.
[Go!]
The first 17-digit string is the VIN. The second 14-digit string in the Immo-ID..
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Determining IMMO-ID & VIN (Instrument Cluster)
[Select]
[25 - Immobilizer]
[Meas. Blocks - 08]
Select Block 081.
[Go!]
The first 17-digit string is the VIN. The second 14-digit string in the Immo-ID..
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Instrument Cluster Swapping (Used Cluster)
Prerequisites:
The NEW (USED) cluster is installed in the car.
Battery voltage at least 12.0 V.
All relevant coding and adaptation values have been transferred from the OLD (ORIGINAL) cluster to the NEW (USED) cluster.
Make sure to have BOTH PIN's, from the OLD (ORIGINAL) and the NEW (USED) instrument cluster.
Make sure to have the Radio Code (for factory radios only).

[Select]
[25 - Immobilizer]

[Security Access - 16]
For the following procedure, use the PIN of the NEW (USED) instrument cluster.
4-digit PIN
Enter zero followed by the 4-digit PIN. For example, if your PIN is 1234, enter 01234.
[Do it!]

The instrument cluster now shows Immobilizer Adaptation active, wait until it changes to Immobilizer active - this may take up to 2 Minutes.

[Adaptation - 10]
Enter 050 in "Channel Number".
[Read]
For the following procedure, use the PIN of the OLD (ORIGINAL) instrument cluster.
4-digit PIN
Enter zero followed by the 4-digit PIN. For example, if your PIN is 1234, enter 01234.
[Test]
[Save]
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Switch OFF the ignition and let the car sit for ~1 minute, then switch ON the ignition again.
Verify that the NEW (USED) instrument cluster now shows the VIN/IMMO-ID of the vehicle now.
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“