Honda civic 2.2

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Radim45
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 31 srp 2009, 15:42

Honda civic 2.2

Příspěvek od Radim45 »

Zdravim vas, mam takovy problem civic 2.2 cdti nechce jet od spoda az kolem 2500 ot uz zabere, problem bude asi v klapce na sacim potrubi, kdyz odpojim podtlak.hadicku tak auto leti jak ma, ale zase haze chybu. Nesetkal se s tim nekdo. Klapka je vycistena.Egr taky vycisteny. Jeste me napada ten ovladaci el.ventil
ObrázekObrázek
GIII Variant syncro TDi
Passat b5.5 1.9TDI 96kw 4motion
776 179 570
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Těžko říct, třeba TDi mají pro normu Euro-4 klapku elektrickou, zde se Honda rozhodla udělat pneumatickou, ale nikoli ve variantě zavřeno - otevřeno jako starší TDi chcípací klapku, ale normálně regulační s plynulým chodem.
Jak jsem označil kroužek, tady je ještě její potenciometr, tam by teoreticky taky mohla být chyba, že jednotka nemá údaje o její poloze.
Diagnostika něco hlásí? Byť tady bude jediné kloudné řešení diag. od Hondy...

Obrázek
Radim45
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 31 srp 2009, 15:42

Příspěvek od Radim45 »

No právě ten potenciometr mě taky napadl, horší že diag nepíše vůbec žadnou chybu, pouze když odpojím ten podtlak tak píše: ( P004 Řídící ventil sacího potrubí s proměnným průřezem činnost). V tu dobu je klapka plně otevřená tak auto jede jak má
GIII Variant syncro TDi
Passat b5.5 1.9TDI 96kw 4motion
776 179 570
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Vyzkoušel bych, pokud je při volnoběhu klapka přivřená tak přidávat plyn a dívat se jestli se otvírá více do plného průřezu, případně jak rychle se otvírá.
Ještě bych prověřil to cca 10cm vedení z regulačního ventilu do filtříku, jestli zde není nečistota která bych chod regulace ovlivnila.
Radim45
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 31 srp 2009, 15:42

Příspěvek od Radim45 »

jo to jsme zkoušeli reaguje otevírá se ale podle mě špatně nebo opožděně až tak kolem těch 2500ot se otevře teda naplno, ale když tomu jen tak lehce přidávám z volnoběhu do 2000, tak se prakticky nehne jde i slyšet že motor nemá vzduch a špatně se sbírá.Ten přívod k tomu ventilu jsem už měl taky odpojený jak jsi zmiňoval. Fakt je možné že ten snímač úhlu otevření, bude špatný, potřeboval bych vidět jak to správně funguje na jiném motoru..Musím to prolézt v té diag.ještě tam byla myslím nějaká skutečná hodnota otevření a pak požadovaná v % jestli to bylo ono
GIII Variant syncro TDi
Passat b5.5 1.9TDI 96kw 4motion
776 179 570
Radim45
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 31 srp 2009, 15:42

Příspěvek od Radim45 »

Tak si odpovím sám nakonec, bylo to tím podtlakovým ventilem kdyby to někdo řešil ;)
GIII Variant syncro TDi
Passat b5.5 1.9TDI 96kw 4motion
776 179 570
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To jsem nakonec zapoměl zmínit, jestli ho nevyzkoušet půjčením ventilu třeba z EGRu.
Odpovědět

Zpět na „Honda/Acura“