Doblo 1.3 multijet - jaký řetěz?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Doblo 1.3 multijet - jaký řetěz?
Chlapi, jaký řetěz použít na výše uvedený stroj? Originál, nebo je i nějaká kvalitní druhovýroba?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Re: Doblo 1.3 multijet - jaký řetěz?
Ahoj,čekají mě rozvody na Fiorinu 1.3JTD Multijet 59kw, rok 2016
Koukal jsem že dole na klice je levej závit ? Aretační přípravky chápu a mám je
Je nutné sundávat i vanu ? Co jsem koukal tak ji sundanou vždycky měli...
Nějakej jinej oser tady ? Sadu mám celou od INA s kolama,těsněním pod prsa atd
Koukal jsem že dole na klice je levej závit ? Aretační přípravky chápu a mám je
Je nutné sundávat i vanu ? Co jsem koukal tak ji sundanou vždycky měli...
Nějakej jinej oser tady ? Sadu mám celou od INA s kolama,těsněním pod prsa atd
Re: Doblo 1.3 multijet - jaký řetěz?
Kluci, tak jsem šel v sobotu ráno na to,ochoten se tomu věnovat tak do oběda,no to jsem ještě netušil co mě čeká...
Vana musí dolů stejně tak jako první "patro" motoru protože sací koš je přišroubován do prsíček ve kterých je olejové čerpadlo,kvůli patru se musí za DPFkem uříznout výfuk jinak to nejde vysukovat,prsa jsou zezadu prošroubovaný držákem servočerpadla,takže i to,vodní pumpa pryč páč je za ní šroub držící prsa
Přípravky super ale do kliky ( setrváku ) nejde dát protože zavazí DPF , do vačky nejde dát taky protože zavazí turbo!!
Takže přípravek do setrváku jsem musel zkrátit na potřebnou velikost, do vačky rozebrat abych ten trn s ploškama tam dostal, na klice je opravdu levej závit ale to šlo utahovákem jak nic,vlastní výměna rozvodů je jednoduchá,kola,vodítka,řetěz,šponovák,jak HTp, pak ta anomálie s demontáží pozpátku,končil jsem o půl páté odpoledne proklínající Fiat
Vana musí dolů stejně tak jako první "patro" motoru protože sací koš je přišroubován do prsíček ve kterých je olejové čerpadlo,kvůli patru se musí za DPFkem uříznout výfuk jinak to nejde vysukovat,prsa jsou zezadu prošroubovaný držákem servočerpadla,takže i to,vodní pumpa pryč páč je za ní šroub držící prsa
Přípravky super ale do kliky ( setrváku ) nejde dát protože zavazí DPF , do vačky nejde dát taky protože zavazí turbo!!
Takže přípravek do setrváku jsem musel zkrátit na potřebnou velikost, do vačky rozebrat abych ten trn s ploškama tam dostal, na klice je opravdu levej závit ale to šlo utahovákem jak nic,vlastní výměna rozvodů je jednoduchá,kola,vodítka,řetěz,šponovák,jak HTp, pak ta anomálie s demontáží pozpátku,končil jsem o půl páté odpoledne proklínající Fiat
Re: Doblo 1.3 multijet - jaký řetěz?
mal si zavolat jerrichovi ten by to spravil rozvody na fiate u naštartovaneho motoru
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Doblo 1.3 multijet - jaký řetěz?
Ne fakt se mi to nedělalo dobře, nejsem cíťa co by dělal jen toto a tamto ne protože je to složitější
Re: Doblo 1.3 multijet - jaký řetěz?
Romane u talianu si musis dat vela cokolady aby si si obalil sladkym nervy
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE