Kontrola úpravy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kontrola úpravy
Nazdar majstri, mal by pls niekto čas a hlavne chuť sa pozrieť na túto úpravu čo si o tom myslí? Auto síce ide, ale robil to taký garážoví hopšupák tak by som chcel mať istotu. Vďaka
https://uloz.to/!ce0e4p4LYgiF/golf-96kw-rar
https://uloz.to/!ce0e4p4LYgiF/golf-96kw-rar
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Ono takto, nejedna sa o moje auto ale kamosove a poprosil ma nech na to hodim okom, ale co som si vsimol tak tam zasahoval aj do soi a duration map a to je nad moje schopnosti aby som mu s kludom povedal ci mu to to auto zabije alebo to bude ok. Preto som sa obratil na vas nech na to pozrie niekto kto tomu rozumie ci to je bezpecne to je cele. No ak nic tak pochopim.
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Řeknem,že vpohodě,ono to lehne a jsme za blbce a obráceně. Když tam najdem něco špatně,kdo to opraví? Kdo si co navařil,ať si sní.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
MecKO dakujem a na margo martinsidlo urcite nikto okrem toho co to robil nebude za blbca. Mozno sa mylim ale verim tomu ze clovek co tomu rozumie bude hned vidiet ze toto je uplne mimo misu a rychlo z tym prec alebo je to v nejakej norme a podla kondicie motora by to mohlo byt ok. Vysledok tohoto celeho je ten ze ak mi niekto povie ze to naozaj nebude pre ten motor bezpecne budem na neho apelovat aby si tam dal radsej stock mapu a ako sa uz dalej zariadi majitel je na nom. Myslim ze ked je sanca predist problemu tak je blbost ju nevyuzit.
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Upravu SW hodnotim tak, ze najlepsie co je v danom softe upravene najlepsie, je zatvorenie EGR, ktore zrovna u EDC15 nevyzaduje extra odborne znalosti.
NEDOUPRAVENE zakladne mapy, pozitivne hodnotim zrejme vyriesene zle teple starty, torque limiter - diskoteka.. tento SW zjavne nebol robeny na "kone", kedze uz pri 3700 ot zacne limitovat naftu, osobne by som potiahol do 4200 - 4500, rovnako so smoke limiterom, na vsetkych DURATION mapach pridanych rovnako az 0,5 stupna, k SOI mapam sa nevyjadrujem, na mape tlaku turba je jedine dobre to, ze nie je presvihnuta hodnota bezpecneho tlaku, inak tiez vlacne...
Moj nazor je taky, ze ak sa na danom sw bude jazdit, nevidim dovod na poskodenie samotneho hw vplyvom aktualneho sw. Samozrejme, co najskor zajst k upravcovy ktory vie co robi a spravi svoju robotu predcizne. Toto je cele odflanute, snad to bolo cele zadara, lebo mi to pride ako daka uprava z cinskeho glt CDcka
NEDOUPRAVENE zakladne mapy, pozitivne hodnotim zrejme vyriesene zle teple starty, torque limiter - diskoteka.. tento SW zjavne nebol robeny na "kone", kedze uz pri 3700 ot zacne limitovat naftu, osobne by som potiahol do 4200 - 4500, rovnako so smoke limiterom, na vsetkych DURATION mapach pridanych rovnako az 0,5 stupna, k SOI mapam sa nevyjadrujem, na mape tlaku turba je jedine dobre to, ze nie je presvihnuta hodnota bezpecneho tlaku, inak tiez vlacne...
Moj nazor je taky, ze ak sa na danom sw bude jazdit, nevidim dovod na poskodenie samotneho hw vplyvom aktualneho sw. Samozrejme, co najskor zajst k upravcovy ktory vie co robi a spravi svoju robotu predcizne. Toto je cele odflanute, snad to bolo cele zadara, lebo mi to pride ako daka uprava z cinskeho glt CDcka
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Super vdaka!! Toto som chcel vediet a uz jak s tym nalozi neham na nom. Je to relativne mlady chalan co nema zrovna prachy naviac takze ked mu poviem ze to je smejd ale asi to nic moc neznici tak sa na to vykasle no to uz nie je moj prob. Este raz vdaka mecKo si borec
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
... ked uz nie su peniazky na upravu, aspon nech si nahra naspat stock sw, pre lepsi pocit..
... Oooo, vdaka
... Oooo, vdaka
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Páni už len tak pre verejné pobavenie doplním záver tejto funny story ako to dopadlo. Keď mi kamoš povedal že si chip majster za túto parádnu úpravu zobral 50€, tak som si povedal že sa s ním stretnem. Áno je to síce smiešny peniaz, ale ako som sa dozvedel tak tá "upráva" nie je hodná ani tejto sumy. Konfrontoval som ho s tým že to je totálne odfláknuté a nech mu tam pekne nahrá späť pôvodnú mapu a vráti mu peniaze. Neodpustil som si mu referovať aj vyjadrenie od mecka a čo človek nechcel. Pomedzi to z neho vypadlo že si kúpil nejaký činsky MPPS kábel z alliexpresu za možno 20€ čo samo o sebe hovorí že o úpravách moc páru nemá, len čo si naštudoval na googli. Potom na mňa ale vybehol že mu tam nič späť nahrávať nebude a prachy mu tiež nedá a že čo sa do toho vôbec starám že som K***T. Priznám sa že po tom mi mierne rupli nervy, tak som zobral ten jeho činsky krám a roztrieskal som mu ho o zem so slovami že tak teraz si chipuj ty chuj. Takže minimálne do doby pokiaľ mu nepríde nový činsky šmejd bude od tohoto experta pokoj
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
len som sa tak zamyslel, nadavas na cinsky kabel za 20€ a vyssie pises ze si pozeral ze tam upravoval SOI a duration, predpokladam teda ze kedze si sa dostal k porovnaniu dvoch softov tak mas nejaky ten program na upravu a pocitam teda ze budes mat kupenu aj licenciu k nemu..... lebo cracknute softwery su nieco ako cinske kable, alebo nie? a tie sú predsa sračky, ktoré nefungujú a samozrejme kábel, ktorým si čítal ecu neviem či bude origo.. možno sa mýlim..
nikoho sa nezastavam a nikoho z tohto pripadu nepoznam, ja len ze ten kabel este mohol posluzit... a od kabla sa neodvija nasledna kvalita upraveneho softwaru.
nikoho sa nezastavam a nikoho z tohto pripadu nepoznam, ja len ze ten kabel este mohol posluzit... a od kabla sa neodvija nasledna kvalita upraveneho softwaru.
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
V podstate mas pravdu az na jeden zasadny rozdiel. Ja mam samozrejme cracknuty soft ale ten pouzivam iba na vlastnu zabavu co zahrna skumanie a mozno nejake samostudium lebo ma to bavi. V ziadnom pripade nikomu neupravujem soft a ani sa na to nechystam ako on. Kabel ako taky az taky problem nie je to ze som mu ho rozflakal bolo iba kvoly tomu ako sa zachoval a postavil celemu problemu.
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Toto som do uvahy nebral, potom okej. Ak to nemas mat ako zarobkovu cinnost nevidim dovod kupovat originalne kable za xxxx,xx€.Sinister píše:Ja mam samozrejme cracknuty soft ale ten pouzivam iba na vlastnu zabavu co zahrna skumanie a mozno nejake samostudium lebo ma to bavi. V ziadnom pripade nikomu neupravujem soft a ani sa na to nechystam ako on..
kazdy nech robi tak ako uzna za vhodne...
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@Sinister: Nevim, zda tvuj pristup glorifikovat, nicmene, z objektivniho hlediska asi dobry krok (pominu-li, ze na cizi veci se nesaha, nicmene, asi si to svym pristupem zaslouzil). Otazkou je, zda se jeste nesetkas s nejakou reakci.
Osobne se domnivam, ze aby toto nejak bylo pro forum prospesne, bylo by vice, nezli vhodne upozornit na tohoto nekvalitniho pseudoupravce aby si na nej pripadni lidi mohli dat pozor. Jinak toto tema ve sve podstate ztraci smysl
Osobne se domnivam, ze aby toto nejak bylo pro forum prospesne, bylo by vice, nezli vhodne upozornit na tohoto nekvalitniho pseudoupravce aby si na nej pripadni lidi mohli dat pozor. Jinak toto tema ve sve podstate ztraci smysl
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)