Seat Leon 4x4 tdi 296 ps—-> 330 ps

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Naprosto a ve všech směrech 👌😂
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Tady se taky musím Foresta zastat, protože pokud ti někdo slíbí 150 koní a ty odjíždíš se 130 jsi zklamaný... Málokdo hledá chybu v technice a zkusí třeba jiného úpravce a jejda, je tam 160 jako nic... lidi koukaj po papíru, ten snese hodně! Je to prostě jenom marketing, kterej ale v tomhle případě může poškodit původního úpravce, kterej jenom nechtěl lhát!
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Suflik
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 05 říj 2015, 17:05

Příspěvek od Suflik »

V ten daný moment ked som prerábal auto mi to prišlo ako najjednoduchšie riešenie prerobiť na podtlak, vzhľadom nato že som nepoznal človeka ktorý by mi poradil.Teraz by som to riešil ináč.
Level33
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 dub 2019, 11:08
Bydliště: Žilina-Rosina

Příspěvek od Level33 »

@Forest: prosím Ťa ukonči to, nikam to nevedie, odpovede na svoje otázky si dostal. V aute je všetko sériové okrem turba a trysiek vo vstrekovačoch bez restriktorov. Osobne preferujem REA reguláciu, pri ladení som Šuflíka na jej prínosy upozornil, no vzhľadom na účel akým je auto využívané sme zhodnotili súčasný stav za vyhovujúci a nechali túto prerábku do budúceho vývoja, kedže súčasné riešenie nebolo podstatným obmedzením v jeho cieľoch, ak sa rozhodne vrátiť späť k elektronickej regulácii, urobíme tak.
Ku meraniu: odmerali sme ho za podmienok ktoré si stanovil a my sme s nimi súhlasili. Dobre vieš že daný výkon je z toho turba možné dostať aj v prípade neportovanej hlavy, mám informáciu že Ti toto bolo potvrdené tesne pred meraním z overeného zdroja, ale áno meranie Ti stále hrá do karát aj keď vieš čo tomuto výsledku predchádzalo a ako profesionál určite dokážeš objektívne posúdiť rozdiel v 6s meraní na brzde bez retardéra a v meraní s retardérom po X neúspešných pokusoch, ktoré tomuto meraniu predchádzali. Všetci vieme že máš tendenciu vždy vytiahnuť len to čo Ti sedí, schválne sme okamžite výzvu prijali, doložili meranie za ktoré sa nikto nehanbí a v žiadnom prípade nedokazuje vinu merania z pôvodnej brzdy, ani manipuláciu s nastavením motora. Doteraz som nereagoval, nechal som to na objektívny názor ostatných, lebo som vedel že sa toho hneď chytíš a označíš ma za alibistu. Žiaľ mám pocit že toto vlákno stratilo zmysel a viac nieje o Šuflíkovom progrese, zvrhlo sa to na kauzu "Forest, jeho pravda a jeho ego". Možno sme pár členom ukázali nové technické hranice o ktorých predtým nevedeli, možno ale boli všetkým známe, ak si len Ty o nich nevedel, som rád že si sa niečo dozvedel aj Ty, za to sa hanbiť nemusíš, ja sa za svoju robotu postavím a nepotrebujem to riešiť tu na fóre len preto že cítiš krivdu kvôli nekalým praktikám u Vás v ČR, to skutočne radšej založ novú tému a nespamujme to tu Šuflikovi, si zober koľko ľudí zaujíma jeho auto a jeho výsledky a prestali to čítať len kvôli poetickému prístupu k veci. Ďakujem Ti za ponuku, beriem Ťa ako profesionála v danej oblasti, s rovnakými profesionálmi spolupracujem, ak narazím na prekážku s ktorou by sme si nevedeli dať rady a možno by si vedel pomôcť budem Ťa kontaktovať. Ešte raz ďakujem za prejavený záujem a nevyžiadanú reklamu.
Vento PD TDI, GTB2060VKLR, F100, AWIC, Direct REA
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Suflik píše:V ten daný moment ked som prerábal auto mi to prišlo ako najjednoduchšie riešenie prerobiť na podtlak, vzhľadom nato že som nepoznal človeka ktorý by mi poradil.Teraz by som to riešil ináč.
No, uprimne receno, s ohledem na predchozi signaturu (kdy jako prvni toto turbo ladil TDIfun) a vedomim, ze TDIfun zpatecnicky razi a obhajuje predelavani na podtlak (o zmene tohoto pristupu nemam zpravy) tak mam svuj subjektivni nazor.

Abych byl uprimny, prohlaseni, ze jsi neznal cloveka je trochu alibisticke. Na foru jsi registrovany od roku 2015 a tehdy uz to bylo naprosto beznou praxi a ne jenom vysadou "vyvolenych". Navic, zde bylo jiz temer detailne tematika rozebrana. Paklize jsi nehledal nebo nenasel, stacilo se proste jenom zeptat. Lidi se tu ptaji opakovane na veci, ktere tu jsou stokrat detailne popsane a presto se jim dostane odpovedi, neverim, ze by jsi byl odmitnut a nedostalo se ti prinejhorsim doporuceni na nekoho, kdyz uz by jsi rovnou na daneho cloveka nenarazil.

@Level33: Ano, da se to dostatek i bez portingu (za soucasneho setupu), ale bez vacky ne - na to jsem byl upozornen, resp. bylo mi to potvrzeno. Zajiste ti Brano vypravel i o svem projektu, kdy toto turbo zdimal na maximum ... ale s jinym setupem, ktery k tomu ma vetsi predpoklady.

Mereni mi nehraje do karet, mereni pouze potvrdilo moje tvrzeni. Ostatne, jak spravne zminujes, dokazu posoudit rozdil mezi parsekundovym merenim na brzde bez zatizeni a chlazeni, ktere nema s podminkami v realnem provozu, a merenim, v ramci ktereho jsou podminky co nejvice priblizeny realite (pozn. vsichni vime, ze na tunel, kterym disponuji napr. automobilky to nema ale rozdil mezi tunelem a Branovou brzdou neni tak propastny jako mezi Branovou brzdou a tou "brzdou"). Takze ano, vim a to bylo jednim z podnetu abych vysledek mereni zpochybnil ... coz se ukazalo jako pravdive.

Nikde jsem nerekl ani nenapsal, ze by se mel snad nekdo za vysledek mereni u Brana stydet. Naopak a opakovane jsem vyjadril nad vysledkem svoji uctu.

Paklize to nedokazuje vinu mereni, pak asi ty nevnimas rozdil mezi jednotlivymi zpusoby mereni. Mimochodem, nechci "byt pes", ale jak jsi sam rekl, ze podminky jste prijali (a vime, ze 323 koni nebylo dosazeno) pak marne hledam duvod proc stale nebylo zahajeno nejake "rizeni" s predchozimi. Pokud byste nesouhlasili s podminkami a hovorili o tom, ze tam musi byt minimalne 315 koni, dalo se o tom hovorit a v ten moment bych s tvrzenim, ze tam je 315 koni nemel problem.

Co se tveho tvrzeni "Forest, jeho pravda a jeho ego" tyce, rad bych, abys mi to vysvetlil. Jaka moje pravda? Kone jsou jenom kone a s "konema" to ma spolecneho pouze to, ze jsou za ne klamave vydavany. A co se meho ega tyce, to nemas sanci hodnotit. Jak jsem napsal jiz na zacatku, vzdy to pro me bude vitezstvi - at uz se ukaze, ze jsem mel pravdu nebo ne. Kdybych byl egoista, mel bych problem se omluvit. Nicmene, ja jsem predem napsal, ze s tim nemam problem. Protoze i kdybych nemel pravdu, bylo by to pro me vitezstvi (duvod jsou zmineny, pozorny ctenar vi).

Souhlasim, ze jste ukazali nove technicke hranice (resp. pripomneli): ze kdyz nejdou nejde dosahnout koni, daji se za ne vydavat "kone". Ale co se motoru a komponent a jejich vysledku nasledkem soucinnosti tyce tak jste jim neukazali nic. Nedosahli jste 330 koni bez vacky na tomto turbu na tomto intercooleru - dosahli jste pouze 330 "koni". Nic vic, nic min.

A problem, ktery spatruji je, ze se obavam, aby se opravdovi egoisti nemeli tendence na zaklade zde nechtene uvedeneho "navodu" uchylovat po neuspesnem pokusu o dosazeni urcite urovne koni k zajistovani si podpory sveho ega ve forme dosazeni pozadovane urovne ve forme "koni".

Mimochodem, mereni u Brana nezpochybnujte - neni jeho nebo moji vinou, ze jste se dostavili s autem, jehoz stav neumoznil regulerni zmereni v ramci prvniho pokusu - to je jenom vase vina a nezkousejte si takto nejak alibisticky vytvaret vymluvy - je to nedustojne a vas dehonestujici.

Jestli to nekdo prestal cist kvuli tomu, ze se o tom diskutuje tak je alibista. Pokud ho to zajima, necht se zajima komplexne a nevaha se (napriklad jako Source) zeptat. Navic, nemeli jste se uchylovat ke smazani podpisu ale naopak, paklize vam jde o informovanost ctenare, meli jste cely setup nebo dokonce i samotnou stavbu popsat. Namisto toho jsme to z vas museli "pacit".

Za uznani dekuji, vazim si toho ale nejsem zase takovy profesional a nebojim se to priznat. Napriklad mi nevim, co si predstavit pod oznacenim "trysky ve vstrikovacich bez restriktoru" a budu ti vdecny za vysvetleni. Mam nejakou predstavu, co by se dalo timto opisem popsat ale radeji nebudu podsouvat a pockam si na vysvetleni za ktere ti predem dekuji.

Nemas zac, kazda takova stavba si zaslouzi pozornost a zajem a reklama se hodi vzdy. Pred par dny te znalo par lidi, dnes uz jsi "proflaknuty" a to ani nevime kdo jsi, co vlastne delas, jake projekty a Netopierem zminene realizace za tebou stoji.

PS: Je paradoxem, ze soude dle prispevku jediny, kdo to chape a je schopen vyjadrit se je clovek, se kterym se vetsinou neshodujeme a preme.

PSS: Paklize nekdo schvaluje vysledky puvodniho mereni, sam odsuzuje budoucnost, resp. objektivitu ceskeho "tuningu". Co se asi tak muze stat v moment, kdy budou prezentovany "kone" a budou zesmesnovani kone? Cim se zacnou zabyvat seriozni upravci a provozovatele kvalitnich brzd? Ne tim, aby dosahovali koni v hodnotach "koni" ale budou motivovani ke stejnym praktikam. A tak dojde k cemu? Na to si odpovezte sami, ale kriticky.

PSSS: V ramci prednasek marketingu na VS jsem mel to stesti, ze jsem mel cloveka s velkou praxi, ktery nebyl studovanym pedagogem ale v ramci sveho vyucovani "pouze" predaval svoje zkusenosti a poznatky. Tehdy nam jednou rekl, ze zakaznik vyzaduje byt klaman. Ne, ze to snasi, toleruje, ale vyzaduje ... ale rekl to s povzdechem a urcitym zklamanim a porovnal to s dobou davno minulou, kdy v reklame neslo o to ziskat zakaznika za kazdou cenu ale jenom v ramci legalnich a objektivnich moznosti. No, ja jsem se s tim nikdy nedokazal ztotoznit.
Naposledy upravil(a) Forest dne 26 dub 2019, 12:10, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Myslím si, že Forest pouze poukázal na to, že dle použitých komponentů nelze dosáhnout udávaného výkonu. Brzda kam chodí hodně členů tohoto fora to evidentně prokázala a tak není pochyb o tom kde je pravda. Naměřené hodnoty jsou úctyhodné a pro valnou většinu pouze snem. Ani já jsem na svém BKD s mnoha úpravama a to přímo u Braňa na tuto hodnotu nedosáhl. Nikdo zde nenapadá úpravce ani majitele, ale chyba je pouze v přesnosti použitého zařízení a tak je jasně prokázáno kde k tomuto lehce klamavému výsledku došlo.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Já si stejně myslím, že tady evidentně nikdo nikoho neoklamal, nikdo nelhal, nikdo s ničím účelově nemanipuloval a nikdo nikoho neokradl. Jenom došlo při měření k odchylce v řádu do 5%, což je u "běžných" měření celkem normální. Forest by uznal 323 PS a 550Nm, dostal poctivých 315 PS a 580Nm. Rozdíl 8PS při měření výkonu přes 300 PS je přece sranda, to je u 100Ps motoru rozdíl lehce přes 2 koně... Za mě je to moc pěkný a nechápu, že to ten motor přežije... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Zase myslím si, že je celkom rozdiel namerať na jednej brzde 580NM pri 3500 otáčkach a na druhej pri 2500 otáčkach, myslím si že forestovi išlo o to upozorniť na to, že nie každý kto má brzdu vie s tým aj merať
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@MirekX: Jenze Mirku, 8 koni to neni, je to 15 koni, coz je temer dvojnasobek. A hlavne, je to 8 koni od pro me akceptovatelneho realneho maxima vramci daneho setupu, nikoliv odchylka v mereni.


@Source: To je dano brzdou. Delka mereni je znacne smerodatna s ohledem na presnost. Sber dat musi trvat nejakou dobu aby byl relevantni. Elektronika je sice mocna a schopna, ale vsechno ma svoje. Nevim, zda nezvolim nestastny primer ale je to, jako kdybys mel zmerit na stopkach jednotlive intervaly kdy dosahnes urcitych otacek (rekneme po 1000 RPM) na prvni a nebo na paty prevodovy stupen pod plnym plynem. Zatimco u pateho si u toho (samozrejme v zavislosti na vykonu, prevodovce apod.) muzes dat malem kaficko a budes mit vsechny udaje zachycene, u prvniho nebudes stihat mackat stopky a bude to sber informaci o nicem.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Stejně Foreste, ruku na srdce, že jsi byl mile překvapenej těma 315 a čekal jsi průser někde kolem 280?? :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

MirekX píše:Stejně Foreste, ruku na srdce, že jsi byl mile překvapenej těma 315 a čekal jsi průser někde kolem 280?? :D
Nemusim si davat ruku na srdce, mam na to pisemny dukaz (screenshot z FB).
Obrázek

Vsimni si, ze to presne koresponduje s maximalni hodnotou, kterou jsem byl ochoten akceptovat. Kdybych cekal pruser kolem 280 koni tak bych uvedl 300 koni jako strop.

Kdyz bych ocekaval pruser kolem 280 koni, pocital bych s tim, ze je Level33 podvodnik ale to jsem nikdy nevyrkl ani nepripustil. Ostatne, kdo se peclive zamysli, uvedomi si, ze odhadem 323 koni jsem mu i pomerne dost veril :wink:

Pro vysvetleni: toto turbo, navzdory tomu, ze je oznaceni zavadejici tak pominu-li, ze je GTD, tedy vicemene vsechno prevratne a inovovane, tak neni 60mm compressor jak by se dalo podle oznaceni ocekavat. Je o cca 3 mm vetsi. No a pri nahulene GTB2260VK(LR) se da ocekavat na stavajicim setupu rekneme stropnich cca 305 koni ... ovsem toto je naprosto inovovany compressor, ktery je frezovany, vylesteny a obsahuje prvky jako je měď a titan (slozeni mam k dispozici jakoz i oznaceni materialu).

Ostatne, i Ty ho mas v aute (myslim tim compressor teto koncepce) a sam vis jak perfektne GTD turba funguji (byt Ty mas na keramickych kulickach).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Taky prispeju, pamatuji par let zpet, ze se 1756 jde kdyz dobre tak 230k a to na PD, na rotacce nemozne, ja mel 241k (bez upravy turba hlavy vacky atd). Vyvoj jde dopredu, GTD je zas jine nez GTB, takze proc ne, a 5k sem tam ti ovlivni jen nasavany vzduch.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“