Seat Leon 4x4 tdi 296 ps—-> 330 ps

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

netopier píše:LEVEL33 sa nemusi predstavovat. Je to clovek zodpovedny za podstatnu cast kooperacneho vyvoja velmi zaujimavych veci a tym by som to ukoncil
Dekujeme za reakci. Ty to klidne ukoncit muzes, ale v nas jsi podnitil o to vetsi zvedavost (byt jsi vlastne nerekl nic konkretniho).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Suflik
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 05 říj 2015, 17:05

Příspěvek od Suflik »

Nemáme problem ist k Braňovi
Level33
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 dub 2019, 11:08
Bydliště: Žilina-Rosina

Příspěvek od Level33 »

Forest, z Tvojej irónie cítim, že 24 hodín nestačilo. Nebudem spamovať Šuflíkov príspevok svojim predstavovaním, ľudia ktorí ma potrebujú poznať ma poznajú a vedia čo, kde a ako dlho robím, ak niečo potrebuješ vedieť napíš mi SZ. Brzda v autochiptuning.sk mnou doporučená nebola, ale kedže nieje čo skrývať, Tvoju výzvu prijímame a spojíme sa s Braňom.
Vento PD TDI, GTB2060VKLR, F100, AWIC, Direct REA
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Dekuji. Verim, zdejsi osazenstvo muze nechapat o co mi jde. Bude to znit asi naivne, ale jde mi o pravdu. S nemalou radosti rad dojdu k novemu ponauceni a poznani, ze nekdo dokaze vice, co "kovani matadori", kteri jsou v oboru leta ne. Ja totiz nemohu prohrat. Bud se ukaze, ze jsem mel pravdu a nebo dojde k memu obohaceni o nove poznatky.

Jen ocekavam, ze dodrzite podminky vyzvy z me strany. Ocekavam, ze auto se dostavi ve stavu stejnem jako v pripade toho mereni zde prezentovanem.

S Branem je to domluvene, budu netrpelive ocekavat zpravy od obou zucastnenych stran.

@Level33: Tu jde o to, ze anonymita (zvlaste, paklize mas takove schopnosti, kterymi nedisponuji ani ti nejvetsi profici) tak je zbytecna. Ba co vic, ber to jako vyzvu, jako cestu ke zviditelneni, reklamu. Skromnost nebo snad ostych neni na miste - neboj se postavit za svoje dilo, zvlaste pak, kdyz je takto uctyhodne.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Ja sa mu ani trochu necudujem ze preferuje anonymitu.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

toefuk píše:Ja sa mu ani trochu necudujem ze preferuje anonymitu.
Ja sa mu cudujem. Kdybych si byl jist svojich kvalit a bavilo by me to, neobaval bych se poptavek a zajmu. Kdyz poptavka prevysuje nabidku (a kvalita si svoje zakazniky vzdy najde) je to napriklad prostor pro zvyseni cen - to je zakon trhu. A pro kazdeho rozumneho cloveka je pohodlnejsi delat mene prace za vice penez nezli naopak.

Novinka pro zdejsi nedockavce (ke kterym patrim): mam zpravu, ze prave dorazili na brzdu. Ocenuji takto aktivni pristup.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Zmereno.

Nebudu sdelovat vysledky, ktere jsou mi znamy, necham to na Suflikovi a Levelovi33.

Dovolim si vyjadreni a predem dekuji ctenarum za trpelivost (vzhledem k objemu textu).

Nikdy mi neslo o to, abych Suflikovi, Levelovi nebo Vorymu jakkoli ublizil a nikdy jsem je nechtel vystavit sebemensimu posmechu nebo je jakkoli vystavil negativnim dopadum.

Naopak, temito svymi "kritickymi vypady" se snazim upozornit na nekale praktiky, ktere se pomalu ale jiste stavaji beznou praxi, kdy jsou zakaznici obelhavani a jeste za to plati!

Muzete me urazet, vnimat jako fanatika ale jde o to, ze z praxe vim, ze takto nabuzeni jedinci (predevsim ze stran ctenaru) maji nesmyslna ocekavani a s timto kopiruji projekty jako podle navodu a nasledne, kdyz se obrati na kvalitni seriozni upravce, kteri se k vyse jmenovanym praktikam odmitaji z principu snizit, dochazi pak k velice tvrdemu stretu s realitou, ktery je horkym zklamanim pro zakazniky i tyto firmy. Tyto museji nasledne celit kritice (zakladajici se na nesmyslnych zakladech a ocekavanich) a venovat nemale usili aby svoji povest a vnimani jich samotnych zakazniky obhajili a temto to vysvetlili. Ti chytrejsi a silnejsi jedinci to pochopi, ti "mene chytri a slabsi" se pak uchyluji k pomluvam a sireni negativnich referenci.

Cely problem spociva v tom, ze se neda nic delat, ale proste uz zde "neni kun jako kun" a neda se nic delat, ale kun (HP i PS) je jasne definovany a neni pripustne, aby nekdo vydaval "kone" za kone.

Verim, ze vetsine ze zdejsich ctenaru vyvstala v mysli otazka "Jak je to mozne?!". Je to velice jednoduse mozne. Neda se nic delat, ale na to, aby se merilo poctive a co nejblize pravde, tedy definici kone je potreba mit kvalitni vybaveni a tim myslim nejen brzdu ale i odpovidajici zazemi a vybaveni.

Kdyz se toto nekona a meri se na takovychto zarizenich, je technicky mozne a znacne pravdepodobne, ze se dany provozovatel dobere takovychto vysledku (a nehodnotim zde zda zamerne nebo bez jakehokoli negativniho umyslu) ... ktere jsou ovsem zavadejici a lzive!

Muze zde vyvstat oponujici nazor, ze prece ne kazdy ma na kvalitni brzdu vcetne prislusenstvi ... na to si dovolim odpovedet jednoduse. Nemam proti tomu nic, ani slovo. Paklize to slouzi pro hobbyucely, kdy si nekdo chce zmerit rozdily v upravach, jeho progres nebo vliv nejakych zasahu (HW i SW), ktere sam pro sebe interpretuje predevsim v % vyjadreni, je to v poradku.

V moment, kdy toto zacne oznacovat a definuje vysledky v pevne danych, jasne definovanych a vseobecne vnimanych velicinach a jednotkach, nastava problem vyse popsany. A nejaka formulka "Garantujeme čo možno najpresnejšie výstupné hodnoty merania výkonu vozidla." neni nic, co by melo snad alespon v mych ocich obhajovat takovyto klamave a zavadejici vysledky.

A paklize je jeste nekdo schopen a ochoten inzerovat, ze se jedna o profesionalni sluzbu, pak to neni s jakehokoli hlediska mozne akceptovat!

Mimochodem, s ohledem na vyse uvedene jsem se uchylil k pro nekoho smesne stvoreni tzv. "Fridokoni". Byl to pocin, kterym jsem chtel na tuto problematiku upozornit ale nesetkal se moc s mnou ocekavanou odezvou. Proto jsem se uchylil k tomuto odvaznemu a zasadnimu kroku.

Verim, ze po precteni vyse uvedeneho i ti "mene chytri a slabsi" pochopi o co tu jde a budou tento muj pocin hodnotit jako pozitivni.


Zaverem chci podekovat Branovi za jeho sluzbu kdy tuto udelal nezistne, bez uplaty a vysel vsem zucastnenym stranam vstric. Podekovani patri samozrejme i Suflikovi s Levelem33 za aktivni pristup, schopnost postavit se pravde celem ale i Pajovi 19, ktery me motivoval do neceho, k cemu jsem se chtel uz uchylit hodnekrat ale nenasel jsem k tomu nezbytne.

PS: samozrejme, ze bych vice, nezli uvital, kdyby byly dodrzeny podminky vyzvy
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Teď už jenom ty výsledky. Nejsem zvědavý jenom já, že ne? :)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Pani nechajte rozhodnutie o uverejneni merania majitelov vozidla
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Určite nie len ja ale viac ľudí je zvedavých na výsledok, takže ak sa bude dať myslím, že každý by privítal zverejnenie výsledkov :)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

aj mna urcite zaujima vysledok, ak sa nameral rozdiel 10ps+- myslim ze je to ok, odchylka meranie,podmienky atd... :D ale ak je tam podstatne menej.. tak potom je kto klamstvo na brzde..
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

A teraz nech tu napíše každý člen že ho to zaujíma... (LOL)

Keď to uverejní, tak to všetci uvidíte. Keď nie je to jeho vec.
Hento na fotke vyzerá ako paródia na meranie výkonu. Na nejaké hobby ako napísal forrest asi fajn ale už z pohľadu to nevyzerá dôveryhodné. Aspoň pre mňa ako laika.
Suflik
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 05 říj 2015, 17:05

Příspěvek od Suflik »

Ďakujem Braňovi za veľké gesto. Prikladám meranie ktoré sa nám podarilo po predošlých neúspešných pokusoch kvôli preklzu. Po tomto merani sme zistili únik chladiacej zmesi z okruhu turba pod pravým predným kolesom, ktorý bol príčinou. Opakované meranie potvrdilo znižujuci sa výkon, čo pripisujem postupnému prehrievaniu komponentov.Prikladám priebeh výkonu a krútiaceho momentu spolu s požiadavkou od pedálaObrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Suflik píše: Po tomto merani sme zistili únik chladiacej zmesi z okruhu turba pod pravým predným kolesom, ktorý bol príčinou.
Diky za graf, nicmene, Sufliku, promin ale GTD2060VZK neni chlazene vodou ale pouze olejem a mam od Brana info, ze to byla voda a rozhodne ne olej.
Naposledy upravil(a) Forest dne 24 dub 2019, 20:59, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Suflik
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 05 říj 2015, 17:05

Příspěvek od Suflik »

Mam turbo GTD 2060 VZ vodou chladené. Odkiaľ mas info že mam VZKObrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Suflik dne 24 dub 2019, 21:05, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“