Seat Leon 4x4 tdi 296 ps—-> 330 ps

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Suflik
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 05 říj 2015, 17:05

Seat Leon 4x4 tdi 296 ps—-> 330 ps

Příspěvek od Suflik »

Obrázek
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Predesilam, ze neni mym zamerem rozjet jakykoli flame.

Nicmene, nechce se mi verit, ze na GTD2060VZK bylo bez aditiv dosazeno takove urovne vykonu.

Navic, to mereni je takove, rekneme, ehm ... pochybne. Ostatne, uz jenom oznaceni "Horsepower (KW) je takove prinejmensim "usmevne".

1. Jake je tam pouzito chlazeni vzduchu? S3?
2. Je to opravdu bez aditiv?
3. Turbodmychadlo podstoupilo nejake upravy nebo je v seriovem stavu (nemluvim o navareni, mluvim o vymene nebo uprave soucastek podilejicich se na zvyseni vykonu)?

Predem dekuji za odpovedi.
Naposledy upravil(a) Forest dne 22 dub 2019, 12:21, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Suflik
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 05 říj 2015, 17:05

Příspěvek od Suflik »

Intercooler je Audi S3, turbo na podtlak, žiadne iné úpravy, na čistej nafte bez aditív, neriešim kto ma akú brzdu atd....
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Suflik píše:... neriešim kto ma akú brzdu atd....
A to bude prave ten problem ... nech si to premerit nekde jinde, kde umi merit realny vykon a pak to temto omlat o hlavu a chtej vratit penize protoze tohle je lez. To turbo nema potencial na takovy vykon na tvem setupu.

Neber to nikterak spatne, ty jsi "vinen" pouze ve smyslu, ze sis vybral takove "podvodniky", coz jsi nemohl tusit. Mereni jsi podstoupil v dobre vire.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Koukám Foreste, že se nebojíš někoho prohlásit za lháře. Hned v druhý větě mělo následovat něco jako " Sufliku přijeď do DP(či jinam) na brzdu, kde ti to v případě, že hodnoty budou +- souhlasit, zaplatím včetně projetý nafty."
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vsimni si, jak jsem to napsal a formuloval. Vinim tady z toho Suflika? Napsal jsem to nekde? Naopak, jeho beru jako cloveka, ktery v dobre vire neco podstoupil a tohoto se mu dockalo. Navic, veri tomu a opira se o to.

Vis, ono je taky problem, ze co je mi znamo, tak ta uprava je vice nezli velice kourici a to mnoho opravdu kvalitnich brz odmita merit.

Pajo, ja jsem si takovych uprav uzil v DP az az. Audi, ktere melo mit 320 koni ve finale nemelo ani 280, VBcka, ktera mela mit 220 koni, hybridy 17/20 od Janouska, ktere nedosahovaly ani parametru 17 atd.

Kdyz si to peclive prectes tak pochopis, ze ja tu jen upozornuji zadavatele na to, ze se dost pravdepodobne stal predmetem podvodu.

Abych byl uprimny, ani kdyby tam mel turbo s odpovidajicim potencialem, bylo by to tezko uveritelne protoze bez minimalne vacky je to tezko uveritelne ... na takove kone bych ocekaval vacku, porting a nejlepe vetsi ventily ... a o nicem takovem se v upravach nezminuje.

Vis, v cem spociva tento problem? Ze lide, kteri tomu nerozumi tak je to vzrusi a motivuje do te miry, ze se domnivaji, ze staci jenom co je uvedeno a pak jsou rozjareni, ze tam chybi desitky koni. Tohle jsem v DP take zazil. Lide pak pri predavani vozu vali bulvy a jejich otazka "PROC?!" nezustane jenom v jejich ocich.

Nasledne to muze vyustit i v takove konce, kdy lide chodi a pomlouvaji, ze tam, v te schopne firme nejsou schopni dosahnout toho ci onoho co dokazi tam ci jinde "s prehledem" ... a pritom jsou to jenom "papirove kone".

Je mi naprosto jasny, ze mi budes stezi verit, ale i kdyby se jednalo o upravu v DP (a mereno by to bylo jinde) tak bych tomu neveril. Paklize by to zmerili v DP, pak bych mel zasadni problem tomu uverit ... protoze by to popiralo fyzikalni vlastnosti...

Uz chapes? Nebo me vnimas jenom jako nekoho, kdo se snazi vyvolat flame? :wink:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Měl jsem na mysli Profituning, ne Suflika.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Koukam, ze Suflik smazal (snad ne ve svetle mych pochyb) vycet HW uprav, takze jen doplnim:

FMIC Audi S3
Firad +120 %
GTD2060VZK predelane (nesmyslne) na podtlak
...vice uprav nemel uvedeno
Pája 19 píše:Měl jsem na mysli Profituning, ne Suflika.
To jsem spatne pochopil, dekuji za dovysvetleni.

Vidis a ja dosud nevedel, ze se jedna o Profituning, vidim v logu Autochiptuning a vystup z grafu MAHA brzdy (kterymi jsou co je mi znamo pobocky PT osazeny) vypada jinak ... ani jsem nenasel zminku v seznamu pobocek Profituningu.

Jen takovy dotaz, ktery Te mozna nakopne spravnym smerem uvazovani: toto ma byt brzda na inzerovane odmerovani 600 koni? :roll:

PS: inzerovano jako komplexni zarizeni, nediskutuji zde o tom, zda je ta samotna brzda schopna odmerit uvadeny vykon, to nikterak nezpochybnuji ... ale vsichni vime, ze to neni jenom o samotnem "valci a retarderu", ze? ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Level33
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 dub 2019, 11:08
Bydliště: Žilina-Rosina

Příspěvek od Level33 »

Páni som rád že Vás Šuflíkove výsledky zaujali, dovolil som si kvôli Vám vytvoriť profil a vstúpiť do témy aj ja trefným citátom z popisu jedného z členov fóra ;) : Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna.

Doteraz nikoho nezaujímal tlak turba, duration, SOI, EMP, ani EGT, takže zatiaľ by som nikoho "podvodníkom" neoznačoval.
Šuflík pôvodne ladil u TDI FUN-a, neskôr u mňa, keďže popis v tomto duchu pôsobil zavádzajúco, Šuflík sa rozhodol ho odstrániť celý.
Výsledné Šuflíkove meranie prebehlo na nezávislej brzde a pokiaľ viem, tak na turbe identických rozmerov bol porovnateľný výkon bez úprav motora dosiahnutý už v r. 2014. (312hp JTT 13.01.2014 MAHA LPS 3000)

Doplním, že úprava nieje určená do bežnej premávky ale na trať, preto sa ospravedlňujem že je "vice nezli velice kourici" aj kvôli "nesmyslne predelavce na podtlak", tiež sa s týmto riešením nestotožňujem, ale to turbo bolo treba niečím roztočiť.
Vento PD TDI, GTB2060VKLR, F100, AWIC, Direct REA
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Level33: Dekujeme, ze jsi vstoupil a pokusil se uvest na pravou miru.

Vis, tlak turba neni zajimavy (tlak ≠ vykon, to bys jako ladic mel vedet), protoze je jasne, ze s danym HW neni technicky mozne dosahnout takovych vysledku.

Co se JTT tyce, prvni VKLR, ktera jsem mel, tak byla od nej. Tehdy, tusim nekdy kolem roku 2013 to bylo v "groupbuy" s Netopierem a vec se ma tak, ze jak vy Slovaci rikate, JTT nas hezky ojebal. Dalsim podnetem k tomu, abych si myslel, ze je to podvodnik a nevaha se ke lzi uchylit je fakt, ze jeho turba stekaji, takze je dany ladic neumi proste odladit. JTTho jsem jistou dobu sledoval a jeho pociny mnohdy nedavaji smysl. Staci se podivat na video z diskutovane doby, kdyz po GTB2060VKLR pozaduje pretlak 3 bary a prubeznou praci mimo mapu, kdy se compressor vzpina jako divej ignoruje a nevaha se tim ani pochlubit! Amater, slendrian a hostapler (jak by rekla moje babicka (LOL).

Takze jeho mereni, tez, bohuzel, nemohu brat za smerodatne natoz duveryhodne.

Nicmene, vykon 312 koni ve vasem pripade bych si dovolil subjektivne oznacit za pripustitelny, 330 koni ani nahodou. Nutno dodat, ze 330 koni je v porovnani s narocnosti na dosazeni se 312 konema asi tak daleko jako 250 a 180 koni. Umel bych si predstavit, ze na 16V hlave by tento vysledek mohl byt na tomto turbodmychadle dosazen za urcitych podminek.

Zeptam se znovu, protoze jsem na tuto otazku v ramci soukromych zprav od Suflika nedostal odpoved: kdo nebo co bylo podnetem na predelani na podtlak?

Mozna by bylo vhodne, aby Suflik sdelil jake jsou tam HW upravy (jak jsem jiz predesilal), protoze odmitam pripustit, ze by 8V PD hlava bez prislusnych uprav umoznila single setupu aby pustila dostatek vzduchu (bez aditiv) na to, aby bylo dosazeno takoveho vykonu ... dost mozna i pri vice turbodmychadlech.

A nyni dotaz na Level33: Ty veris tem vysledkum z te srandabrzdy? :wink:

A mimochodem, mohl by ses nam trochu predstavit? Jsi zjevne novym "hracem ve hre" a zajiste bychom se radi dozvedeli vice o nekom, kdo "dosahuje takovych vysledku". Kde ladis, jak ladis, co vsechno ladis, idealne kde mas dilnu, delas i HW? ... predem diky za vsechny.


Mimochodem, prijimam vyzvu Paji. Necht se dostavi k Branovi (BH motorsport) a on to odmeri na MAHA. Kdyz tam bude alespon 323 koni a 550Nm. bez aditiv se soucasnym setupem tak to platim vcetne vydaju na cestu a verejne zde nejen uznam vysledek (byt bude mensi nezli zde prezentovany) ale i se verejne omluvim. Jen predesilam, korekce dle DIN.

V opacnem pripade si uhradi brzdu a veskere naklady sam a poda podnet na provozovatele brzdy a veskerou jejich komunikaci zde bez uprav zverejni s tim, ze bude pozadovat verejnou omluvu zde na foru od dane firmy za uvedeni v omyl.
Naposledy upravil(a) Forest dne 23 dub 2019, 20:59, celkem upraveno 3 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

@Level33
meranie v autochiptuning si odporucal Ty?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@toefuk: Poslys, koukam, ze jsi z Cadca ... to je to pobliz Rakova? Znas je? Mas nejaky reference nebo zkusenosti?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Tu v okoli mame dve brzdy. Jednu ma starsi chlap co dlho-dlho robil auta a nedavno si rozsiril dielnu aj o brzdu. K nemu vozi auta vela ludi.
S panom co brzdil Suflikove auto nemam ziadne osobne skusenosti, nikdy som o nom nepocul, len v poslednom case registrujem jeho reklamu.

BTW: seriove GTD2060VZK je na gulockovych loziskach? Niekde som cital ze by tam maly byt hydrodynamicke loziska.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

toefuk píše:BTW: seriove GTD2060VZK je na gulockovych loziskach? Niekde som cital ze by tam maly byt hydrodynamicke loziska.
Neni, pouze par zastupcu z rodiny GTD17. Toto turbodmychadlo je jasnym ukazem toho, ze Garrett neni vice nezli vhod, ze dochazi k repasovani jeho turbodmychadel. Proto prijalo opatreni, diky nemuz jsou nova turbodmychadla nerepasovatelna a majiteli nezbyva, nezli si poridit turbodmychadlo nove.

Mel jsem moznost tato turbodmychadla nakoupit za velice rozumnou cenu ktera ovsem byla podminena odberem znacneho mnozstvi. Neucinil jsem tak uz jenom z toho duvodu, ze co s turbodmychadlem, ktere nejde repasovat, tudiz ani upravovat (a na zvetseni compressoru zapomente, GTD turbodmychadla jsou s compressory na hrane bez dalsiho potencialu, neco jako GTB1756VK). Jsou navrzena velice precizne a poprve v historii se Garrettu podarilo vyresit uspesne problem s roztaznosti materialu v souvislosti se zmenami teplot.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

LEVEL33 sa nemusi predstavovat. Je to clovek zodpovedny za podstatnu cast kooperacneho vyvoja velmi zaujimavych veci a tym by som to ukoncil
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“