Stránka 1 z 1

207 1,4 P0014 P11A8

Napsal: 16 dub 2019, 12:00
od lukeso
Zdravím kluci dotáhli mě 2O7 1,4 70 KW přeskočený rozvod vyměnily se kompletní rozvody na přípravky a nyní po startu vypisuje chyby P0014 a P11A8 rozvody jsem znovu kontroloval jsou ok.Nastavovač vačky je nový snímač vačky jsem prohodil a beze změny v jednotce jsou uloženy stále tyto dvě závady,ale kontrolka motoru nesvítí,Uložení sací i výfukové vačky vydřeno není,neměl někdo podobný špek?

Napsal: 16 dub 2019, 12:40
od roman1648
No, tyto motory jsou jeden velký špek
starty i výkon normální ?
čím to čteš ?

Napsal: 16 dub 2019, 12:47
od Marek001
Skontroloval by som ešte solenoidy nastavovačov, alebo ich prehoď medzi sebou. Inak motor ide normálne a keď skočila reťaz nestretlo sa to?

Napsal: 16 dub 2019, 13:34
od lukeso
startuje hezky jen jsem tam houpne volnoběch,Výkon je trošku horší.stejné závady jsou na lexii i delphi.Potkané to není.Solenoid na výfukové vačce je nový Origo a nic je zajímavé,že když to bylo skočené tak to nestartovalo,ale nepsalo to žádné závady jen v měřených hodnotách byla výfuková vačka nekoherentní

Napsal: 17 dub 2019, 07:31
od roman1648
hele, ty přípravky jsou co zač ?
já vím že kámoš si je půjčuje přímo z Peugeotu, protože jednou měl nějaké polské a takto to blbnulo...

Napsal: 17 dub 2019, 08:45
od Marek001
No môže to byť aj prípravkami, alebo ich zlým založením ale ja mám tiež neorigo a fungujú. Tie plochy na vačkách kde sa dáva prípravok musia byť na 100% v rovine ale keď rozvod kontroloval tak hadam OK. Nastavovač vačky píše že je nový tak tam by nemal byť problém (myslím doraz/základná poloha), ešte upozorňujem že šróby na vačkách samozrejme treba dotiahnuť pri správne napnutej reťazi s prípravkom.

Napsal: 18 dub 2019, 18:42
od lukeso1
Ano máte pravdu přípravky jsou nějaká Polska výroba modř kufrik váčky by měl být na vůči hlavě? Není tam něco jako 93 stupňů nebo podobný výmysl

Napsal: 20 dub 2019, 14:57
od lukeso
jaká je správná hodnota na přípravek napínáku někde je 68mm a někde je uvedeno 73,5