Pd těsnění pod hlavou?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
www.rovnanibloku.wbs.cz
Jedinej kterej nám to udělal i s dopravou do hk počítej kolem 8.Jinak 0.05 není tak hrozný záleží čím měříš a kde je to propadlé.Nebo vyndat a nechat přebrousit ale to bude zase lítat na okolních investicích.
Jedinej kterej nám to udělal i s dopravou do hk počítej kolem 8.Jinak 0.05 není tak hrozný záleží čím měříš a kde je to propadlé.Nebo vyndat a nechat přebrousit ale to bude zase lítat na okolních investicích.
Mám pocit že u těsnění jsem měl i tabulku s rozměry a tuším i kolik to těsnění dokáže vyrovnat, ale tím si nejsem úplně jist, zase tak moc jsem tu tabulku nezkoumal.
Nebo ten blok můžeš brousit kotoučem tak dlouho, dokud ten rozdíl ještě nestáhneš.
Zkusil bych krouživý pohyby.
Nebo ten blok můžeš brousit kotoučem tak dlouho, dokud ten rozdíl ještě nestáhneš.
Zkusil bych krouživý pohyby.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
0,05 není tak strašný, to těsnění vezme
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Re:
Neni to od toho kotouce pak moc drsny ? Ja tu mam ted dost propadly blok, tlakovalo to hodne vodu a majitel s tim jeste odjel 150km 1.9tdi pd
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Re: Pd těsnění pod hlavou?
Takhle jsem dělal halvu každých 50 tis.Pak jsem sehnal jednoho zaškrabávače, přijel ke mně, srovnal u mě v garáží na autě a i s kavou a pišingrem za 3 hodinky měl hotovo. Stálo mě to 1800 včetně dýška a cesty. Odkud jsi?
U mě se blok taky jevil jako rovný. Zaškrabávač na něj položil kontrolní desku, kterou předtím barvou natřel a hned bylo jasný. Blok byl kolem šroubů vytahaný.
U mě se blok taky jevil jako rovný. Zaškrabávač na něj položil kontrolní desku, kterou předtím barvou natřel a hned bylo jasný. Blok byl kolem šroubů vytahaný.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: Pd těsnění pod hlavou?
Plzeň, nevim o nikom kdo by to tu v okoli delal. Vzal jsem to tim kotoucem, dokud nebral vsude, zdalo se me to docela hruby, slozil jsem to a zatim to drzi. Kazdopadne je to prasecinka, abrazivo z kotouce...
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Re: Pd těsnění pod hlavou?
Vzal bych to pro jistotu ještě něčím jemnějším, třeba jemným brouskem, ale je to srovnané bez map , a do 0, 1 o nic nejde. Samozřejmě plechové těsnění nemá rádo drážky , ale hlava bude zbroušená, , blok taky, nové šrouby, takže to musí šlapat.. Pečlivě a v lidu to utáhnout , nemazat šrouby olejem jen vyčistit a vyfoukat díry a po nějaké době / např. za půl hodiny , hodinu/ za šrouby vzít a musí to být kámen. Protože často se pozná , když je něco křivé, právě při utahování, protože třeba se šroub vrací , nebo se jen každý chová jinak , apod...
nepropadat panice...