Pd těsnění pod hlavou?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3462
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Ideálně zaškrabat. Jenže šábristů je málo a neví co dřív. Já to dělám kotoučem do stolní brusky a taky to funguje. Pozacpávat díry aby tam napadalo co nejmíň bordelu, kotouč na placato a šmrdlat a šmrdlat.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

O někom kdo zaškrábne nevim vubec a do tohohle se mi osobně vubec nechce pouštět :? Tak ted nevim co
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Tomáš Čermák píše:Tak ted nevim co
Uz ti to tu napsali: vezmi hlavu z Engitecu, jestlize na to davaji dozivotni zaruku pak mas vystarano. Kdyz se to podela, jde to za nima (jen se predem informuj jake jsou podminky ... verim, ze budou treba specifika jako urcity olej, vymeny apod.)...neni nad spokojeny a nicim neruseny spanek.

Rozhodne me to mile prekvapilo (az zaskocilo), ze davaji dozivotni zaruku. Bud jsou to strelci (nepredpokladam, jsem jejich zakaznikem) a nebo si proste veri (cemuz verim).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Foreste, ale on chce zarovnat blok motoru, né hlavu.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Hlavu od engitecu už nedelaj vymenou, co jsem zjišťoval, takže jsem hlavu nechal udelat komplet tady u nás. A potřebuju zacistit jenom blok!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Doživotní záruka je krásná věc, ale fakticky je to blbost..Asi jako 12 letá záruka na korozi. Tam musíš mít všechny návštevy v určitých intervalech , kdy servis prohlédne, kde začiná koroze aby to podchytili.Pokud to nemáš, jsi loser.. Ale u hlavy, pokud jsou ocelové šachty, nová vodítka , ventily a hlava po rentgenu , tak je lepší než nová, která je ojebaná tím, že šachty jsou jen vyvrtané díry v hliníku../samozřejmě oni nepočítali, že motor najede půl mega/A jelikož je práce perfektně odvedená, je jasné, že dřív lehne spodek, než se vymlátí vodítka ventilů a šachty....ty vydrží další půl mega..Takže vlastně má firma pravdu ... (noteeth)
nepropadat panice...
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Teď jsme dělali kontrolu a blok OK, není propadlej. Tak nevím jestli řešit zaskrabnuti nebo jen zacistit smirkem pod vodou
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Hele já kontroloval blok a taky byl rovný, tak jsem ho jen očistil, pak vzal jemným smirkem (1200), přejel vršek abych odstranil všechny jemný nerovnosti a dal nový těsnění a hlavu.
Jericho ty šachty oni dělají buď mosazný, nebo bronzový, ale s ohledem na barvu bych se přikláněl asi k tý mosazi nebo podobný slitině.

https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3462
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Propadlý být nemusí,ale minimálně bude vytahaný okolo šroubů.To je vždycky.Stav se někde v železářství a kup kotouč do stolní brusky. Ten je rovný. A s ním když budeš jezdit po bloku na placato tak uvidíš jak ten blok není rovný.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Dobre zejtra na to vlitnu. A hrubost toho kotouče??
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

https://shop.berner.eu/cz-cs/p/154326-i ... _id=154334
Používáme takovéhle kotoučky akorád je máme do talíře od vrtačky.Zaleštíš a pak změříš rovinu bloku.
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Ale tohle je kotouč na čištění, ale rozhodně s ním nic nesrovná.
Na to by musel použít brusný kotouč, jak píše Tomas6.

Co se hrubosti zrna týče, určitě bych nevolil žádný extra hrubý.
Netuším jak se přesně hrubost u kotoučů značí, znám jin smirkové plátna, ale co používám v práci tak bílý nebo červený jsou tak akorát.
Jen pozor na levné kotuče z hoby márketů, nyní máme jeden v práci a ten se drolí jen se na něj blbě podíváš a věř, že tohle v motoru mít nechceš.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Jo to mi je jasný, že bordel z toho není nic dobrýho. Akorát se bojím toho, že když to sliznu tak budou moc velký přesahy, mel jsem tam totiz predtim těsnění se 3dirama, vyšší už nedelaj a to by byl problem
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Toho bych se tolik nebál, ono jak začneš potom bloku jezdit, tak tam kde kotouč zebere ti materiál změní barvu na lesklejší a podle toho po chvíli poznáš jak moc je povrch nerovný a nebo kde všude je blok natáhlý či propadlý.
Aby jsi odebral moc matriálu tak by jsi potom bloku musel jezdit celkem dlouho a navíc i tlačit.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Dobře díky moc za radu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“