Pd těsnění pod hlavou?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Uz ti to tu napsali: vezmi hlavu z Engitecu, jestlize na to davaji dozivotni zaruku pak mas vystarano. Kdyz se to podela, jde to za nima (jen se predem informuj jake jsou podminky ... verim, ze budou treba specifika jako urcity olej, vymeny apod.)...neni nad spokojeny a nicim neruseny spanek.Tomáš Čermák píše:Tak ted nevim co
Rozhodne me to mile prekvapilo (az zaskocilo), ze davaji dozivotni zaruku. Bud jsou to strelci (nepredpokladam, jsem jejich zakaznikem) a nebo si proste veri (cemuz verim).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Doživotní záruka je krásná věc, ale fakticky je to blbost..Asi jako 12 letá záruka na korozi. Tam musíš mít všechny návštevy v určitých intervalech , kdy servis prohlédne, kde začiná koroze aby to podchytili.Pokud to nemáš, jsi loser.. Ale u hlavy, pokud jsou ocelové šachty, nová vodítka , ventily a hlava po rentgenu , tak je lepší než nová, která je ojebaná tím, že šachty jsou jen vyvrtané díry v hliníku../samozřejmě oni nepočítali, že motor najede půl mega/A jelikož je práce perfektně odvedená, je jasné, že dřív lehne spodek, než se vymlátí vodítka ventilů a šachty....ty vydrží další půl mega..Takže vlastně má firma pravdu ...
nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Hele já kontroloval blok a taky byl rovný, tak jsem ho jen očistil, pak vzal jemným smirkem (1200), přejel vršek abych odstranil všechny jemný nerovnosti a dal nový těsnění a hlavu.
Jericho ty šachty oni dělají buď mosazný, nebo bronzový, ale s ohledem na barvu bych se přikláněl asi k tý mosazi nebo podobný slitině.
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
Jericho ty šachty oni dělají buď mosazný, nebo bronzový, ale s ohledem na barvu bych se přikláněl asi k tý mosazi nebo podobný slitině.
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
https://shop.berner.eu/cz-cs/p/154326-i ... _id=154334
Používáme takovéhle kotoučky akorád je máme do talíře od vrtačky.Zaleštíš a pak změříš rovinu bloku.
Používáme takovéhle kotoučky akorád je máme do talíře od vrtačky.Zaleštíš a pak změříš rovinu bloku.
Ale tohle je kotouč na čištění, ale rozhodně s ním nic nesrovná.
Na to by musel použít brusný kotouč, jak píše Tomas6.
Co se hrubosti zrna týče, určitě bych nevolil žádný extra hrubý.
Netuším jak se přesně hrubost u kotoučů značí, znám jin smirkové plátna, ale co používám v práci tak bílý nebo červený jsou tak akorát.
Jen pozor na levné kotuče z hoby márketů, nyní máme jeden v práci a ten se drolí jen se na něj blbě podíváš a věř, že tohle v motoru mít nechceš.
Na to by musel použít brusný kotouč, jak píše Tomas6.
Co se hrubosti zrna týče, určitě bych nevolil žádný extra hrubý.
Netuším jak se přesně hrubost u kotoučů značí, znám jin smirkové plátna, ale co používám v práci tak bílý nebo červený jsou tak akorát.
Jen pozor na levné kotuče z hoby márketů, nyní máme jeden v práci a ten se drolí jen se na něj blbě podíváš a věř, že tohle v motoru mít nechceš.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Toho bych se tolik nebál, ono jak začneš potom bloku jezdit, tak tam kde kotouč zebere ti materiál změní barvu na lesklejší a podle toho po chvíli poznáš jak moc je povrch nerovný a nebo kde všude je blok natáhlý či propadlý.
Aby jsi odebral moc matriálu tak by jsi potom bloku musel jezdit celkem dlouho a navíc i tlačit.
Aby jsi odebral moc matriálu tak by jsi potom bloku musel jezdit celkem dlouho a navíc i tlačit.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53