Pd těsnění pod hlavou?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Však já taky myslím že čistit a ne brousit a ani bych to nikomu moc nedoporučoval pokud nemáš jak tu rovinu pak měřit tak to bude ještě horší.
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Tak jsem to zarovnal tím kotoučem, ale jsou tam v podelnym smeru jakoby skrabance od toho brouseni, chce to ještě smirkem zacistit??Obrázek
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

tak jsme to ted zkoušeli na všech místech zkontrolovat a opravdu je ten blok i po tom začištění na jednom míste propadlej, proleze mi tam měrka 0,05 (wallbash) Tak ted vubec nevim, mam staženou prdel to tam namontovat aby to za chvíli nefouklo a nevim o nikom kdo by to přijel zarovnat
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

www.rovnanibloku.wbs.cz
Jedinej kterej nám to udělal i s dopravou do hk počítej kolem 8.Jinak 0.05 není tak hrozný záleží čím měříš a kde je to propadlé.Nebo vyndat a nechat přebrousit ale to bude zase lítat na okolních investicích.
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Mám pocit že u těsnění jsem měl i tabulku s rozměry a tuším i kolik to těsnění dokáže vyrovnat, ale tím si nejsem úplně jist, zase tak moc jsem tu tabulku nezkoumal.
Nebo ten blok můžeš brousit kotoučem tak dlouho, dokud ten rozdíl ještě nestáhneš.
Zkusil bych krouživý pohyby.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

0,05 není tak strašný, to těsnění vezme
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Měřili jsme merkou na ventily. Zejtra to zkusím ještě zacistit ale trochu se bojím abych to nerozjebal ještě vic no
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

To jo měrku používám taky ale jde o to pravítko jeho přesnost.
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Re:

Příspěvek od venca.6 »

Tomas6 píše: 24 dub 2019, 15:06 Ideálně zaškrabat. Jenže šábristů je málo a neví co dřív. Já to dělám kotoučem do stolní brusky a taky to funguje. Pozacpávat díry aby tam napadalo co nejmíň bordelu, kotouč na placato a šmrdlat a šmrdlat.
Neni to od toho kotouce pak moc drsny ? Ja tu mam ted dost propadly blok, tlakovalo to hodne vodu a majitel s tim jeste odjel 150km 🤦‍♂️ 1.9tdi pd
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Pd těsnění pod hlavou?

Příspěvek od dury2 »

Takhle jsem dělal halvu každých 50 tis.Pak jsem sehnal jednoho zaškrabávače, přijel ke mně, srovnal u mě v garáží na autě a i s kavou a pišingrem za 3 hodinky měl hotovo. Stálo mě to 1800 včetně dýška a cesty. Odkud jsi?
U mě se blok taky jevil jako rovný. Zaškrabávač na něj položil kontrolní desku, kterou předtím barvou natřel a hned bylo jasný. Blok byl kolem šroubů vytahaný.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Re: Pd těsnění pod hlavou?

Příspěvek od venca.6 »

Plzeň, nevim o nikom kdo by to tu v okoli delal. Vzal jsem to tim kotoucem, dokud nebral vsude, zdalo se me to docela hruby, slozil jsem to a zatim to drzi. Kazdopadne je to prasecinka, abrazivo z kotouce...
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: Pd těsnění pod hlavou?

Příspěvek od jericho-3 »

Vzal bych to pro jistotu ještě něčím jemnějším, třeba jemným brouskem, ale je to srovnané bez map , a do 0, 1 o nic nejde. Samozřejmě plechové těsnění nemá rádo drážky , ale hlava bude zbroušená, , blok taky, nové šrouby, takže to musí šlapat.. Pečlivě a v lidu to utáhnout , nemazat šrouby olejem jen vyčistit a vyfoukat díry a po nějaké době / např. za půl hodiny , hodinu/ za šrouby vzít a musí to být kámen. Protože často se pozná , když je něco křivé, právě při utahování, protože třeba se šroub vrací , nebo se jen každý chová jinak , apod...
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“