1.8t 132kw nebo 2.0 tfsi 147kw ?

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Radim98
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 25 kvě 2018, 21:49

1.8t 132kw nebo 2.0 tfsi 147kw ?

Příspěvek od Radim98 »

Zdravím lidi chci koupit nějaké auto aby to fakt jelo a nevím jak auto zvolit v uvahu padají rs ofce ale nevím jaké jsou to motory celkově třeba ten 2.0tfsi je více kodu motoru jaký je nejlepší a jak se dají upravit ?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nejsem milovník sportovních aut, ale rád se na ně dívám, moje jízda připomíná spíš brzdu provozu,
měl jsem párkrát možnost se projet s čiplým 1,8T a jelo to jak kráva a vcelku to drželo i pohromadě, max nějaké zápalko odešlo, známý má béčko M3 stím nejsilnějším motorem, jezdí sprinty sbírá poháry ale věčně je to u mě na zvedáku v furt se něco mění,
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

2.0 tfsi 147kw BWA
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“