denní svícení octavia 2

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 698
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Bydliště: Prostějov,Přerov

denní svícení octavia 2

Příspěvek od losmiros »

zdravim,
chci bráchvi udělat na octávce 2 gen, tdi denní svícení. na své octavce I gen mám ovládané napětím z přístrojové desky - svorka 61 - inormace, že běží alternátor - dobíjení, má něco takového i octávka 2, ve schématu přístrojvé desky jsem to nenašel, ale asi by to mohlo být v centrální jednotce elektroniky...
poradí mi někdo, kdo už má zkušenost ať to nemusím hledat nebo vymýšlet.
děkuji
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
ClearSky
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2016, 10:17

Příspěvek od ClearSky »

Nejdřív zkus jestli nejde nakodovat, když ne, vymění se BSG za 30 bitovou a máš denní a spoustu dalších super funkcí
VW Golf V 2.0 TFSI GTI
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

jednotku měnit nemusiš lze nakodovat ameriku na předni mlhovky ktere se rozsvítí po odbrždění ručky nebo nakodovat automaticky rosvícení světel skandinavii po otočení klíčku
Tiguan 2 2.0 tdi
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 698
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Bydliště: Prostějov,Přerov

Příspěvek od losmiros »

dik za odpověď

mám to teď nakodovane, že to svítí pořád - skandinavie

když nakoduju ameriku - mlhovky, tak se potkávám s otázkou jestli svítit mlhovkama, jestli je to denní svícení... což asi není

proto bych rád, si udělal ledkové světla přes relátko a potřebuju uplně nejlépe napětí až dobíjí alternátor - u první generace to tak mám, ale u 2 gen nevím kde to vzít, bo v přístrojovce nic takového není, ale imformace o dobíjení být někde musí.
dik
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

s mlhovkama jezdi spousta lidi nastaví se svitivost na 60 procent a neni problem co se tyka led deního tak se prodavají s elektronikou že připojiš plus a minus na baterku a jeden kabel na obrys jakmile jednotka zjistí že si nastartoval a začne to dobíjet tak se dení rosvítí
Tiguan 2 2.0 tdi
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1432
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Už devět let jezdím s Amerikou ale ne mlhovky ale potkávačky. Funguje to stejně, jen nesvítí mlhovky ale potkávačky. Auto nehyzdí dodělávka a je hotový raz dva.
Člověk se pořád učí.
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3199
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

leguan píše:jednotku měnit nemusiš lze nakodovat ameriku na předni mlhovky ktere se rozsvítí po odbrždění ručky nebo nakodovat automaticky rosvícení světel skandinavii po otočení klíčku
pozor, denní svícení na mlhovky neumí všechny BSG!
776200941
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A je to proti vyhlášce.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co jsem měl koktu II facelif, tak tam si zapl klíček do tří vteřin přitáhl levou páku a zablikal pravým, denní svícení se zaplo, stejný postup a zablikat levým a zhaslo ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="losmiros"]dik za odpověď

mám to teď nakodovane, že to svítí pořád - skandinavie

když nakoduju ameriku - mlhovky, tak se potkávám s otázkou jestli svítit mlhovkama, jestli je to denní svícení... což asi není
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

v klidu bych svítil mlhama a sral na to, co dneska všechno svítí ? :roll:

svítit ve dne toho blba co to vymyslel sebrat řidičák a nahnat k očnímu, svítí se proto aby ve dne bylo zezadu a zepředu vozidlo lépe videt, kdo ve dne nevidí at sedí doma,

pak vymysleli SPDS a ty svítí jen v předu a nikoliv vzadu, teorie svítit vedne je o 50% nahlodána

:roll:

spds mají být 2 vpředu minimálně 60 cm od sebe a některá auta svítí tak že svítí jen jedno spds a druhé bliká jako blinrk, pokud mi to mozek bere je svícení přes den nabouráno o 75 % :roll: ;)

když to tak pujde dál budem blikat výstražnýma ;) nebo jak to bylo před 110 lety, před autem běžel vytrvalec s červeným praporkem :roll:
Jarda_6
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Odpovědi: 0
Registrován: 23 čer 2011, 20:36

Příspěvek od Jarda_6 »

Jenže tohle všechno má negativní stránku - pokud pojede proti auto a nebude svítit, hodně lidí ho zaegistruje pozdě, protože jsou nacvičení na světla..... EU dělá z lidí totální idioty..... Líp už bylo. (wallbash)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jarda_6"] hodně lidí

já bych to jardo viděl snad už jen jako alibizmus,

ono spíš hodně lidí nemá na silnici co dělat protože odmítají dodržovat pravidla silničního provozu a to spds neovlivní a na nehodovosti se nepodílí,


včera jsem jel do břeclavi 90 km/h je tam plno sedmdesátek, nikdo za mnou nejel všichni mě předjížděli, rarita byla skoro před břeclaví 70 zákaz předjíždění plná čára a rarita cesty předjel mě kamion, ještě jsem mu musel přibrzdit aby to stihnul

:)
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 26 dub 2019, 08:26, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

neřídil ten kamion jericho ?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 698
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Bydliště: Prostějov,Přerov

Příspěvek od losmiros »

dik za rady,
se vším souhlasím:-)
nicméněn to napětí až po dobíjení, které tam někde musí být nevíte kde najdu? jelikož kontrolka dobíjení funguje, tak v autě tohle napětí někde musí být, asi jde do centrální elektriky, a ztama už jsou jen info po sběrnici pro ostatní řídící jednotky, ale z altíku by měla jít tato info ne?
dík

mlhy si zkusím nakodovat, jen tak pro info, ať se to naučím
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No, altík má L a DFM, kontakt L je buzení a DFM signál zatížení.
To co ty hledáš je L a je na tom dvoupinovém konektoru ten bližší pin k jeho kulaté straně, pin pro DFM je u rovné strany konektoru.

Ovšem netuším, jak se bude auto chovat v momentě kdy se na kablík L "napojíš", O1 byla tomhle směru jednodušší.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“