Motor kouří a nejde do otáček - ASZ - snad vyřešeno.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mě zaráží jiná věc, jak je možný že VIF leju celý ty roky a přesto vytáhnu takhle zanesený vtřiky. Naftu jsem kupoval jen u Benziny či OMW a přesto i ten jediný vstřik co jsem v motoru v minulosti měnil byl zakarbonovaný jak prase.
Nemá tomuhle právě VIF zabránit ?
Nebo byl problém v té zničené vačce, kdy poškozený byly jen výfukový palce a to rovnou tři.
Fakt je, že jsem vytáhnul jen jeden vstřikovač který na sobě měl jen menší nános karbonu, ale i tak tam byl.
Nemá tomuhle právě VIF zabránit ?
Nebo byl problém v té zničené vačce, kdy poškozený byly jen výfukový palce a to rovnou tři.
Fakt je, že jsem vytáhnul jen jeden vstřikovač který na sobě měl jen menší nános karbonu, ale i tak tam byl.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Od koupě auta a vyměnění první vačky se olej mění po 10-12 000 km, olej jen značek Mobil 1, Valvoline, Shell a nakonec originál VW, vše norma 505.01, přesně v tomto pořadí. Značky jsem měnil kvůli jejich špatné dostupnosti.
Ale protože jsem začal mít pochybnosti o kvalitě zmíněných olejů, přešel jsem nedávno na originál VW.
Filtry ze začátku značky Filtron, ale opět od výměny vačky jsem používal pouze Bosch nebo Mann.
Palivový filtr pouze Mahle.
Od chvíle co jsem zjistil že mám další vačku KO, jem začal před výměnou oleje používat Engine Flush od firmy Tec2000.
Od druhé výměny mi po startu studenýho motoru přestaly klepat hydroštely prvních pár vteřin.
Takže jsem přesvědčený, že jsem nezavdal příčinu k tomu aby mi vačka umřela tak brzo.
Jinak při demotnáži staré hlavy jsem zjitil, že první a poslední klem vačky byly nalepený na silikonu a to v celku velkém množtví a navíc drážka kterou přímo v dílenské přiručce zakazují ucpat tmelem, byla neprůchozí, ale nebyla ucpána tmelem kterým lepili při výměně klemy, ale něčím jiným, jiné barvy. Nemyslím si ale že to byla příčina vydřené vačky.
Možná hydra, ty měli na sobě číslo INA F-46516.75 HJ
nebo vačka, ta měla na sobě číslo G-3244NBP1 1R.
Čert ví kde byl zakopaný pes.
Ale protože jsem začal mít pochybnosti o kvalitě zmíněných olejů, přešel jsem nedávno na originál VW.
Filtry ze začátku značky Filtron, ale opět od výměny vačky jsem používal pouze Bosch nebo Mann.
Palivový filtr pouze Mahle.
Od chvíle co jsem zjistil že mám další vačku KO, jem začal před výměnou oleje používat Engine Flush od firmy Tec2000.
Od druhé výměny mi po startu studenýho motoru přestaly klepat hydroštely prvních pár vteřin.
Takže jsem přesvědčený, že jsem nezavdal příčinu k tomu aby mi vačka umřela tak brzo.
Jinak při demotnáži staré hlavy jsem zjitil, že první a poslední klem vačky byly nalepený na silikonu a to v celku velkém množtví a navíc drážka kterou přímo v dílenské přiručce zakazují ucpat tmelem, byla neprůchozí, ale nebyla ucpána tmelem kterým lepili při výměně klemy, ale něčím jiným, jiné barvy. Nemyslím si ale že to byla příčina vydřené vačky.
Možná hydra, ty měli na sobě číslo INA F-46516.75 HJ
nebo vačka, ta měla na sobě číslo G-3244NBP1 1R.
Čert ví kde byl zakopaný pes.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Oleje kupuji jen v kamenné prodejně u nás, žádný e-shop a podobně, ale jak jsem psal, občas byl problém s dostupností Mobilu, pak zase vypadek ve výrobě Valvoline, tak potom Shell a když jsem zjistil poškozenou vačku, tak jsem šel do originálu od VW přímo pro PD.
Vačku jsem prvně neměnil já, protože jsem si na to netroufnul páč jsem neměl potřebný vybavení.
Nyní už vše mám a proto jsem si jí vyměnil sám, upřímě i proto, že nikomu cizímu nevěřím, že bude práci na mém autě dělat skutečně poctivě jako by to dělal sám pro sebe.
Většinou se to titiž nakonec obrátilo proti mě a následný opravy mě stály mnohem víc peněz.
Navíc nemohu říci jak se o auto staral první majitel, ale dle všeho moc né a měl to jen jako pracovní stroj.
Vačku jsem prvně neměnil já, protože jsem si na to netroufnul páč jsem neměl potřebný vybavení.
Nyní už vše mám a proto jsem si jí vyměnil sám, upřímě i proto, že nikomu cizímu nevěřím, že bude práci na mém autě dělat skutečně poctivě jako by to dělal sám pro sebe.
Většinou se to titiž nakonec obrátilo proti mě a následný opravy mě stály mnohem víc peněz.
Navíc nemohu říci jak se o auto staral první majitel, ale dle všeho moc né a měl to jen jako pracovní stroj.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Hele, ten mechán, co ti to před lety měnil poprvé, to byl asi specialista, když Ti popravil vstřik ...
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 47#1233647
Kde se ta vačka u Tebe tedy měla vydřít a jak na tom byly hydra? Sfotils sis ty vyndané díly, nemáš tady už někde fotky? No píšeš poškození na prvním palci, že by ta zalepená klema???
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 47#1233647
Kde se ta vačka u Tebe tedy měla vydřít a jak na tom byly hydra? Sfotils sis ty vyndané díly, nemáš tady už někde fotky? No píšeš poškození na prvním palci, že by ta zalepená klema???
Rayx, dělal to mechanik ze škodovky co má dílnu i doma, každopádně ten popravený vstřik byl pro mě poslední kapka a od té doby jezdím s autem do servisu jen na dezinfekci a doplnění klimatizace a geometrii. Případně na klempířskou s lakem, když do mě někdo zase nabourá, tam to jde na pojišťovnu.
Vačka byla vydřená na první válci výfuk, třetí válec výfuk a čtvrtý válec výfuk. Na prvním válci byla vačka měnší o 0,7 mm na třetím o 0,3 mm a na čtvrtým o 0,5 mm.
Fotky samozřejmě mám a přikládám je sem všechny. Jsou tam vidět i ty hrče silikonu, ale klemy jsem nevyfotil, ovšem mám je stále schovaný tak jak byly, takže snad o víkendu je vyfotím.
Demontáž
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
Stavba
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
Vačka byla vydřená na první válci výfuk, třetí válec výfuk a čtvrtý válec výfuk. Na prvním válci byla vačka měnší o 0,7 mm na třetím o 0,3 mm a na čtvrtým o 0,5 mm.
Fotky samozřejmě mám a přikládám je sem všechny. Jsou tam vidět i ty hrče silikonu, ale klemy jsem nevyfotil, ovšem mám je stále schovaný tak jak byly, takže snad o víkendu je vyfotím.
Demontáž
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
Stavba
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi