On ten VIF je asi na něco jiného, pokud se nemýlím. Na ochranu palivového systému. Já už se opakuji, ale pravidelně jednou za rok nechám motor běžet na čistý zimní VIF. Srovnají se korekce - ověřeno - a nedávno jsem tím trochu napravil i přidírající se DRV ventil, abych mohl jezdit,než jsem ho vyměnil.favo píše:Mě zaráží jiná věc, jak je možný......
Motor kouří a nejde do otáček - ASZ - snad vyřešeno.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak jasný, já taky VIF používám hlavně proto, že má promazávat vstřikovače a chránit je před řepkou a prodloužit jejich životnost, ale byl jsem přesvědčený že má zabránit i karbonovým úsadám na vstřikovačích.
Každou chvíli čtu články otom, jak to a to auto neprošlo přes emise kvůli kouřivosti a že auta jejichž majitelé používají VIF s tím problém nemají.
Já se na vlastní kůži přesvědčil otom, že na kouřivost má hlavně vliv neschopnost vstřikovače řádně rozprášit naftu. Mě po vyčištění motor zakouří jen ve chvíli kdy se nafukuje turbo. Konečně není se čemu divit, větší turbo a soft stále původní na menší turbo, který nabíhalo rychleji. S původním VA mi motor při náběhu turba nezakouřil.
Ovšem pod zátěží, kdy motor dřív hulil jak lokomotiva nyní nezakouří, což byl hlavní cíl celé této přestavby.
Ten náběh snad vyřeší nový soft.
Každou chvíli čtu články otom, jak to a to auto neprošlo přes emise kvůli kouřivosti a že auta jejichž majitelé používají VIF s tím problém nemají.
Já se na vlastní kůži přesvědčil otom, že na kouřivost má hlavně vliv neschopnost vstřikovače řádně rozprášit naftu. Mě po vyčištění motor zakouří jen ve chvíli kdy se nafukuje turbo. Konečně není se čemu divit, větší turbo a soft stále původní na menší turbo, který nabíhalo rychleji. S původním VA mi motor při náběhu turba nezakouřil.
Ovšem pod zátěží, kdy motor dřív hulil jak lokomotiva nyní nezakouří, což byl hlavní cíl celé této přestavby.
Ten náběh snad vyřeší nový soft.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
Ano, to s tím M2T mi bylo také doporučeno, pár krát do roka litr a pak plnou
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Chlapi neměl by někdo z Vás odkaz na nějaký měřák tlaku oleje co půjde na 100% použít na PD ?
Nerad bych zase kupoval nějakou zaručenou sadu u které se pak ukáže, že s ní změřím všechny motory kromě PD ?
Už tu mám takhle sadu na měření komprese.
Díky.
Nerad bych zase kupoval nějakou zaručenou sadu u které se pak ukáže, že s ní změřím všechny motory kromě PD ?
Už tu mám takhle sadu na měření komprese.
Díky.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Když na to tak koukám, tak mám asi tu stejnou.
Jen jí mám v garáži a ta je daleko, tak se nemůžu kouknout.
Taky mi nešla ta redukce vsunout do otvoru pro žhavičku, tak jsem si jednu starou schoval s tím, že si podle ní v práci vyrobím novou redukci, ale nějak jsem se k tomu ještě nedostal.
Já tenkrát vybíral hlavně podle toho, aby tam byl vypsaný i můj motor, ale nebylo mi to nic platný.
Jen jí mám v garáži a ta je daleko, tak se nemůžu kouknout.
Taky mi nešla ta redukce vsunout do otvoru pro žhavičku, tak jsem si jednu starou schoval s tím, že si podle ní v práci vyrobím novou redukci, ale nějak jsem se k tomu ještě nedostal.
Já tenkrát vybíral hlavně podle toho, aby tam byl vypsaný i můj motor, ale nebylo mi to nic platný.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Proto se tu ptám na zkušenosti s měřáky tlaku oleje, ale vypadá to že buď je nikdo nemá a nebo nechce říci, ale to mi nevadí, protože si ten měřák nakonec vyrobím sám.
Samotný manometr ve 40 mm vyjde na necelých 150,- Kč a ten zbytek už jsou jen detaily, který mi nakoenc v JSC poskládají dle požadavku.
Už jsem si takto vyráběl měřák tlaku paliva na svojí Felicii, tak proč né i do Golfa. Aspoň si nechám udělat tlakovou hadici dost dlouhou na to abych si sám mohl přidávat plyn a koukat přitom na měřák.
Navíc jsem tu narazil na starší článek, kde se řeší tlak oleje a z toho vyplynulo, že olejový čerpadla nestojí na této platformě za nic a jdou brzo do kopru a na volnoběh neudrží tlak, ale řídící jednotka Vás otom jaksi neinformuje, protože vyrobce nepovažuje za nutné aby byl motor řádně mazán i na volnoběh.
Jinak jsem našel fotku sady, kterou mám doma - nepoužitou.
Samotný manometr ve 40 mm vyjde na necelých 150,- Kč a ten zbytek už jsou jen detaily, který mi nakoenc v JSC poskládají dle požadavku.
Už jsem si takto vyráběl měřák tlaku paliva na svojí Felicii, tak proč né i do Golfa. Aspoň si nechám udělat tlakovou hadici dost dlouhou na to abych si sám mohl přidávat plyn a koukat přitom na měřák.
Navíc jsem tu narazil na starší článek, kde se řeší tlak oleje a z toho vyplynulo, že olejový čerpadla nestojí na této platformě za nic a jdou brzo do kopru a na volnoběh neudrží tlak, ale řídící jednotka Vás otom jaksi neinformuje, protože vyrobce nepovažuje za nutné aby byl motor řádně mazán i na volnoběh.
Jinak jsem našel fotku sady, kterou mám doma - nepoužitou.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi