Motor kouří a nejde do otáček - ASZ - snad vyřešeno.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarda_6
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 23 čer 2011, 20:36

Příspěvek od Jarda_6 »

favo píše:Mě zaráží jiná věc, jak je možný......
On ten VIF je asi na něco jiného, pokud se nemýlím. Na ochranu palivového systému. Já už se opakuji, ale pravidelně jednou za rok nechám motor běžet na čistý zimní VIF. Srovnají se korekce - ověřeno - a nedávno jsem tím trochu napravil i přidírající se DRV ventil, abych mohl jezdit,než jsem ho vyměnil.
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Tak jasný, já taky VIF používám hlavně proto, že má promazávat vstřikovače a chránit je před řepkou a prodloužit jejich životnost, ale byl jsem přesvědčený že má zabránit i karbonovým úsadám na vstřikovačích.
Každou chvíli čtu články otom, jak to a to auto neprošlo přes emise kvůli kouřivosti a že auta jejichž majitelé používají VIF s tím problém nemají.
Já se na vlastní kůži přesvědčil otom, že na kouřivost má hlavně vliv neschopnost vstřikovače řádně rozprášit naftu. Mě po vyčištění motor zakouří jen ve chvíli kdy se nafukuje turbo. Konečně není se čemu divit, větší turbo a soft stále původní na menší turbo, který nabíhalo rychleji. S původním VA mi motor při náběhu turba nezakouřil.
Ovšem pod zátěží, kdy motor dřív hulil jak lokomotiva nyní nezakouří, což byl hlavní cíl celé této přestavby.
Ten náběh snad vyřeší nový soft.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

já občas do nafty přidám při tankování ještě olej dvoutaktní.......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Ano, to s tím M2T mi bylo také doporučeno, pár krát do roka litr a pak plnou ;)
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Za zkoušku nic nedám, plnou beru několikrát do měsíce takže litr M2T se v tom ztratí.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Já na plnou ale nedávám celej litr..... Max deci ale radsi pravidelně než takhle naráz..
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

keď tam naleješ aj 3 litre na plnú, vôbec nič sa nestane
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Tak pravidelně už tam dávám VIF, to by mohlo stačit.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Chlapi neměl by někdo z Vás odkaz na nějaký měřák tlaku oleje co půjde na 100% použít na PD ?
Nerad bych zase kupoval nějakou zaručenou sadu u které se pak ukáže, že s ní změřím všechny motory kromě PD ?
Už tu mám takhle sadu na měření komprese.
Díky.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

aku mas tu sadu na kompresiu? ja som svoju tiez musel trocha upravit aby sa dala nasadit na redukciu zhavica (foto)
ja mam uplne najlacnejsie co sa dalo zohnat asi
Obrázek
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Když na to tak koukám, tak mám asi tu stejnou.
Jen jí mám v garáži a ta je daleko, tak se nemůžu kouknout.
Taky mi nešla ta redukce vsunout do otvoru pro žhavičku, tak jsem si jednu starou schoval s tím, že si podle ní v práci vyrobím novou redukci, ale nějak jsem se k tomu ještě nedostal.
Já tenkrát vybíral hlavně podle toho, aby tam byl vypsaný i můj motor, ale nebylo mi to nic platný.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

stejná zkušennost a vhodný adaptér v sadě nebyl tak mi leží doma nepoužitá sada (wallbash)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Proto se tu ptám na zkušenosti s měřáky tlaku oleje, ale vypadá to že buď je nikdo nemá a nebo nechce říci, ale to mi nevadí, protože si ten měřák nakonec vyrobím sám.
Samotný manometr ve 40 mm vyjde na necelých 150,- Kč a ten zbytek už jsou jen detaily, který mi nakoenc v JSC poskládají dle požadavku.
Už jsem si takto vyráběl měřák tlaku paliva na svojí Felicii, tak proč né i do Golfa. Aspoň si nechám udělat tlakovou hadici dost dlouhou na to abych si sám mohl přidávat plyn a koukat přitom na měřák.

Navíc jsem tu narazil na starší článek, kde se řeší tlak oleje a z toho vyplynulo, že olejový čerpadla nestojí na této platformě za nic a jdou brzo do kopru a na volnoběh neudrží tlak, ale řídící jednotka Vás otom jaksi neinformuje, protože vyrobce nepovažuje za nutné aby byl motor řádně mazán i na volnoběh.
Jinak jsem našel fotku sady, kterou mám doma - nepoužitou. :D

Obrázek
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Kde JSC? Pelhřimov ?
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“