váha vzduchu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Logy se mi nedaří je sem udat,jsou na ULOŽ.TO pod tímto názvem:
golf4-s diodou.CSV.txt
golf4-bez diody.CSV.txt
chyba vyskočila znovu-přerušení na zkrat kostru,a jak je na tom turbo
Díky za pochopení
golf4-s diodou.CSV.txt
golf4-bez diody.CSV.txt
chyba vyskočila znovu-přerušení na zkrat kostru,a jak je na tom turbo
Díky za pochopení
Naposledy upravil(a) gars dne 30 dub 2019, 13:50, celkem upraveno 2 x.
Napřed si zjisti proč Ti netlačí turbo a potom vymýšlej něco s diodou. Jinak si tady procházej články s tématikou turba a váhy, aby ses něco dozvěděl. Potom třeba zjistíš, že logy které sem dáváš jsou téměř k ničemu /kromě toho, že z nich je zřejmé, že turbo nedává požadovaný tlak/. Log má být na plný plyn v určitém rozmezí otáček atd. atd.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Napřed si zjisti proč Ti netlačí turbo a potom vymýšlej něco s diodou. Jinak si tady procházej články s tématikou turba a váhy, aby ses něco dozvěděl. Potom třeba zjistíš, že logy které sem dáváš jsou téměř k ničemu /kromě toho, že z nich je zřejmé, že turbo nedává požadovaný tlak/. Log má být na plný plyn v určitém rozmezí otáček atd. atd.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Měl jsem za to,že na 3ku od 1500-3000ot/min.Ted se dívám,že až do 4500ot/min.bez přeřazování jenom na3ku.Tématiky váhy-turba mám už v záložkách plnou(víš co).A Turbo už mám měsíc po záruce no paráda.prka píše:Napřed si zjisti proč Ti netlačí turbo a potom vymýšlej něco s diodou. Jinak si tady procházej články s tématikou turba a váhy, aby ses něco dozvěděl. Potom třeba zjistíš, že logy které sem dáváš jsou téměř k ničemu /kromě toho, že z nich je zřejmé, že turbo nedává požadovaný tlak/. Log má být na plný plyn v určitém rozmezí otáček atd. atd.
Naposledy upravil(a) gars dne 30 dub 2019, 15:22, celkem upraveno 1 x.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Chceš-li abychom lépe /objektivněji/ posoudily zda je max. akcelerace dobrá nebo ne, je nejlepší log na rovině na čtyřku asi od 1500 až po min. 3500 ot. Potřebujeme také vidět množství vstřikovaného paliva. Proto je nejlepší logovat skupiny 1,3,11. Skupinu 10 nepotřebujeme, protože i bez ní poznáme, zda jsi měl plyn po celou dobu až na podlaze /což jsi při Tvém logování neměl/.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Může být i skupina č. 8, která ukazuje při daných otáčkách požadavek na množství vstřikovaného paliva a zároveň max. množství vstřikovaného paliva omezeného z hlediska kroutícího momentu a kouřivosti. Do motoru by pak mělo být vstříknuto nejnižší množství paliva z těchto tří "softvérových" hodnot.
Skupina č.1 by však měla ukazovat skutečnou polohu nastavovače množství paliva N 146, odpovídající této nejmenší dávce, vyjádřenou v mg/H a v napětí, které přichází do nastavovače. Také ukazuje teplotu motoru.
Skupina č.1 by však měla ukazovat skutečnou polohu nastavovače množství paliva N 146, odpovídající této nejmenší dávce, vyjádřenou v mg/H a v napětí, které přichází do nastavovače. Také ukazuje teplotu motoru.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Ty logy skupiny 1,3,11 jsou dobré až na ten druhý, kde jsi při asi 2000 ot. ubral plyn. Logy skupin 1,3,8 a 1,3,9 jsou k ničemu, protože to tam stále honíš na vysokých otáčkách.
Z logů 1,3,11 je zřejmé, že turbo špatně plní. Požadovaný tlak je dosažen až kolem 2600 otáček. Váha je funkční, ale zdá se poněkud slabší. Na kontrolních ot. kolem 3000 a požadovaném tlaku turba však ještě splňuje kritéria výrobce (min. 800 mg/H). Pokud byla akcelerace prováděna na rovině, tak její čas je delší než by měl podle použitého "softvéru" být.
Opožděný nárůst tlaku turba je způsoben buď malým podtlakem od vent. omezení tlaku N-75, nebo špatnou hadičkou od N-75 k baňce, nebo děravou baňkou, nebo špatně nastaveným táhlem baňky /moc dlouhé/.
Nedříve zkontroluj, zda se po spuštění motoru vtáhne táhlo až na doraz do baňky /doraz na táhle se musí dotknout "červíka" na turbu/. Pokud ano, tak prověřuj další uvedené věci.
Z logů 1,3,11 je zřejmé, že turbo špatně plní. Požadovaný tlak je dosažen až kolem 2600 otáček. Váha je funkční, ale zdá se poněkud slabší. Na kontrolních ot. kolem 3000 a požadovaném tlaku turba však ještě splňuje kritéria výrobce (min. 800 mg/H). Pokud byla akcelerace prováděna na rovině, tak její čas je delší než by měl podle použitého "softvéru" být.
Opožděný nárůst tlaku turba je způsoben buď malým podtlakem od vent. omezení tlaku N-75, nebo špatnou hadičkou od N-75 k baňce, nebo děravou baňkou, nebo špatně nastaveným táhlem baňky /moc dlouhé/.
Nedříve zkontroluj, zda se po spuštění motoru vtáhne táhlo až na doraz do baňky /doraz na táhle se musí dotknout "červíka" na turbu/. Pokud ano, tak prověřuj další uvedené věci.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Pokud nebudeš spolupracovat a odpovídat na co se Tě ptáme nebo dělat něco jinak než Ti radíme, tak Ti nebudeme radit a můžeš si to opravovat sám !
Ptal jsem se Tě jestli byla akcelerace prováděna na rovině. Ty mi odpovíš:"log jsem dělal na Rudné za plného provozu asi 6x."
Radím Ti, že máš napřed zkontrolovat zda se táhlo baňky po spuštění motoru zatáhne do baňky až na doraz. Ty mi odpovíš nebo se ptáš ? "Mužu táhlo skusit zatlačit i při vyp.motoru(+-1,2cm dovnitř)".Pokud je to otázka, tak to nemůžeš zkoušet při vypnutém motoru. Nenapsal jsem to snad jasně ?
"A ta váha,když je pin zpátky zatlačený jak má být byly by hodnoty jiné." Hodnoty by nebyly jiné, protože když si to logoval, tak váha ukazovala "správně" ale je hold "slabší" jak jsem Ti psal. V okamžiku kdy bude problém /do ŘJ je zapisována závada "přerušení nebo zkrat na kostru"/, tak bude váha nefunkční a do logu by se zapisovala náhradní hodnota 550 mg/H. Také Ti to tady již kolega psal.
"Podívam se na ty hadičky, na N75 jde změřit odpor jestly je v pořádku?" N-75 může být elektricky v pořádku, ale může se zasekávat nebo být přicpaný. Proto je lepší když Ti někdo půjčí zaručeně dobrý. Ten kdo má zkušenost a ví jaký podtlak na volnoběhu má vytvářet, tak to pozná i přiložením prstu na vývod k baňce po sundání hadičky.
Ptal jsem se Tě jestli byla akcelerace prováděna na rovině. Ty mi odpovíš:"log jsem dělal na Rudné za plného provozu asi 6x."
Radím Ti, že máš napřed zkontrolovat zda se táhlo baňky po spuštění motoru zatáhne do baňky až na doraz. Ty mi odpovíš nebo se ptáš ? "Mužu táhlo skusit zatlačit i při vyp.motoru(+-1,2cm dovnitř)".Pokud je to otázka, tak to nemůžeš zkoušet při vypnutém motoru. Nenapsal jsem to snad jasně ?
"A ta váha,když je pin zpátky zatlačený jak má být byly by hodnoty jiné." Hodnoty by nebyly jiné, protože když si to logoval, tak váha ukazovala "správně" ale je hold "slabší" jak jsem Ti psal. V okamžiku kdy bude problém /do ŘJ je zapisována závada "přerušení nebo zkrat na kostru"/, tak bude váha nefunkční a do logu by se zapisovala náhradní hodnota 550 mg/H. Také Ti to tady již kolega psal.
"Podívam se na ty hadičky, na N75 jde změřit odpor jestly je v pořádku?" N-75 může být elektricky v pořádku, ale může se zasekávat nebo být přicpaný. Proto je lepší když Ti někdo půjčí zaručeně dobrý. Ten kdo má zkušenost a ví jaký podtlak na volnoběhu má vytvářet, tak to pozná i přiložením prstu na vývod k baňce po sundání hadičky.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip