Ponorny vibrační čerpadlo ve vrtu společně se sousedem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ponorny vibrační čerpadlo ve vrtu společně se sousedem
Lze nějak levně a hlavně jednoduše řešit napojeni čerpadla ve vrtu na 2 sítě?? Jeden proud od souseda druhy odemne aby nedošlo k tomu ze se proudy potkají?? Nebo je nejjednodušší dat dvě čerpadla??
Naposledy upravil(a) hansdob dne 30 dub 2019, 20:01, celkem upraveno 1 x.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Blbost, vyhodí ti fíčko, protože proud z fáze se nebude vracet přes tvůj nulák, ale přes sousedův, takže by teoreticky měli vylítnout obě dvě fíčka.
Buď čerpadlo zapjit před fíčko a nebo jak píše romek, radši řešit společné spínání, ale pak je problém s účtováním elektřiny.
Buď čerpadlo zapjit před fíčko a nebo jak píše romek, radši řešit společné spínání, ale pak je problém s účtováním elektřiny.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Re: Pokorny vibrační čerpadlo ve vrtu společně se sousedem
Ako budete mat porieseny vytlak z cerpadla ci bude tlacit tebe alebo susedovi? Bude tam ventil, ktory bude rozdelovat vytlak podla poziadavky spinaca kam bude cerpadlo tlacit? To je najjednoduchsie dat spolocnu tlakovu nadobu a napajat obe domacnosti z nej.hansdob píše:Lze nějak levně a hlavně jednoduše řešit napojeni čerpadla ve vrtu na 2 sítě?? Jeden proud od souseda druhy odemne aby nedošlo k tomu ze se proudy potkají?? Nebo je nejjednodušší dat dvě čerpadla??
Kterej spojíš na tom čerpadle ?passion píše:Za fíčkom má každý "svoj" nulák.fekálek píše:Když je to soused, kolik myslíš že je tam těch nuláků?? Milion?? Koukni někdy na stožár a spočítej dráty trouboWOB píše:směješ se vlastní blbosti viď ?
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Panebože, v čem je problém s nulákem?
Už jste někdy viděli 4-pólové stykače... odepnu 3x L a N. Trvalé propojení všech PE je samozřejmostí!
3F navíc jedou obvykle do trojúhelníku, tudíž žádný nulák není potřeba.
Jediné, co je trochu problematické je spravedlivé spínání / účtování ve chvíli, kdy první začne a bude odebírat vodu (vyvolá sepnutí svého stykače) a souběžně začne odebírat vodu druhý (a naopak). Samozřejmě je dobré vyřešit vzájemné blokování druhého stykače při sepnutí prvního a naopak (pomocné kontakty zapojené do obvodu spínací cívky), jinak by došlo k propojení sítí obou domů.
Můžeš si porovnat spotřeby obou a potom to např. v daném poměru řešit, že dva týdny se pojede na jednoho, tři na druhého apod.
Nebo dva vodoměry a elektroměr a nějak se dělit o náklady...
Nebo ty dvě čerpadla...
Záleží, jak to máte...
Už jste někdy viděli 4-pólové stykače... odepnu 3x L a N. Trvalé propojení všech PE je samozřejmostí!
3F navíc jedou obvykle do trojúhelníku, tudíž žádný nulák není potřeba.
Jediné, co je trochu problematické je spravedlivé spínání / účtování ve chvíli, kdy první začne a bude odebírat vodu (vyvolá sepnutí svého stykače) a souběžně začne odebírat vodu druhý (a naopak). Samozřejmě je dobré vyřešit vzájemné blokování druhého stykače při sepnutí prvního a naopak (pomocné kontakty zapojené do obvodu spínací cívky), jinak by došlo k propojení sítí obou domů.
Můžeš si porovnat spotřeby obou a potom to např. v daném poměru řešit, že dva týdny se pojede na jednoho, tři na druhého apod.
Nebo dva vodoměry a elektroměr a nějak se dělit o náklady...
Nebo ty dvě čerpadla...
Záleží, jak to máte...
GIV Variant TDi ???kW
3F malyš jsem ještě neviděl
Kluk ušatá ani nenapsal jakej tlak budou chtít, takže podle mých zkušeností budou mít stejně dvě čerpadla. Jedno ve vrtu a druhý na opravě, protože podle mě vibrační čerpadla jsou nejporuchovější čerpadla co znám.
Kluk ušatá ani nenapsal jakej tlak budou chtít, takže podle mých zkušeností budou mít stejně dvě čerpadla. Jedno ve vrtu a druhý na opravě, protože podle mě vibrační čerpadla jsou nejporuchovější čerpadla co znám.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000