skoda fabia II nestartuje

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

skoda fabia II nestartuje

Příspěvek od pitypaldy »

Prosím o radu...


skoda fabia II nestartuje,jen co motor vychladne pod 20stupňů nastartuje a chcípne diagnostika nic immo ok Sotva se dostane teplota motoru na 20 stupnů tak chytne a běží....

Auto původně přijelo hlavně kuli tomu že mělo nepravidélný chod a výkon motoru. po schlednuti svíček jenž jedna byla černá a následné výměně vstřiku má motor razantně lepší výkon . Svíčky nové

Mám drobet pocit jestli neodešel ten vstřik díky špatnému benzínu a tím i je horší čerpadlo

Děkuji za rady a názory
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Motor...?
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

benzín 1.4 16V 63kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Změřil bych tlak paliva.
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

Tomas.cz píše:Změřil bych tlak paliva.
kolik by měl být? ale pokud by to tím mělo být nemělo by to blbnout tedy stále ,kdyby to tím bylo ?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Trochu mě znejistila ta laborace se vstřikovačem, sestřenice byla na severu Polska s Fabií HTP a už cestou zpět auto zlobilo, měnil jsem palivák, místo 4bar regulátor udělal 2bar na výstupu + to zlobilo stále a měnil jsem vstřiky, jestli tam něco natankovali nevím, ale od té doby auto běhá :)
A co se týče teploty nasávaného vzduchu a teploty chladící kapaliny, hodnoty sedí?
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

Dnes jsem k tomu přišel a vše v pohodě ráno chytla i studená tak asi to mělo svůj den

Po té výměně síček mi to nechtělo chytit jak jsem psal .....zkusil jsem to 2x a pak jsem od toho šel pryč s tím že se na to podivám dnes. A dnes to prostě jde dobře .... chyba v hoření válců už není aktivní .....jn lamda před katem asi už drobet zkomírá dle požadovaných hodnot zaostává

uvidím zítra ráno jestli to bude ok

Jinak jsem ve Vagu našel nejakou korekci vstřiku ale to mi nešlo spustit má s tím někdo zkušenost do VISU jsem se ještě nedíval
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

Tak jsem ted měřil tlak paliva a za chodu motoru je 2.9baru

koukal jsem do autokelly a tam se prodávají paliv.čerpadla s tlakem 3bary a další se 4 bary

takže by ten tlak měl byt ok a chyba bude asi jinde ale kde : :?
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

Tak pokud je venku velké horko, jako je dnes 30stupňů ,tak auto chytne na poprvé a běží pokud ho nastartuji druhý den ráno,tak chytne a zdechne-neudrží se otáčky jak jsem výše uvedl. Po odpojení čidla teploty se stav nemění a auto za studena nechytne.

jen jsem si všiml, že lamda při pokusu o start nijak neprojeví a když se auto podaří rozbehat ,tak ukazuje ve vagu jiné hodnoty než jsou požadované

Nemohl by být problém tam :?


Děkuji za rady a názory
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

napiš jakou máš ráno teplotu motoru, teplotu nasávaného vzduchu a atmosferický tlak ??? před startem????
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no nejdřív bych podle VINu mrknul jestli je tam opravdu správnej palivák
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="pitypaldy"]Tak jsem ted měřil tlak paliva a za chodu motoru je 2.9baru

máš bordel v tlaku kup filtr na 4 atm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Osobně bych si tipnul, že má být palivák s regulátorem na 4bar a nebo je stávající regulátor vadný.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Nemusíš tipovat, nic jiného než filtr s regulátorem 4bar tam nemá být, a to jak u BXW, tak CGGB.
Při chodu motoru má povolený rozptyl 3,9-4,2bar, jinak musí k doktorovi ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19312
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no, schválně ho pak zkus rozříznout jak vypadá uvnitř - viz můj příspěvek se SUPem 3.6 (rofl)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“