skoda fabia II nestartuje

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Rayx"]Nemusíš tipovat, nic jiného než filtr s regulátorem 4bar tam nemá být,

mám fábku II HTP, řeším tři roky, ne vždy ranní start chudá směs motor střílí jakoby do karbecu, chvilku se mele, dostane rozum a celý den OK,

tlak paliva OK, střiky OK, několik ranních startů s vagem, vždy vše sedí, co tě napadne se poměnilo a nic
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Měli jsme jednoho Roomster který podle budíku tlak paliva ok a studený starty na prd
Nová prodavačka Magneti marelli a pokoj
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 321
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

při venkovní teplotě cca 35C
teplota nasav.vzduchu 33C
teplota chlazení 30C
uhel klapky 15.7 procent

start je v pořádku

start za studena venkovní teplota

teplota nasav. vzduchu 18C
teplota chlazení 17C
uhel klapky 15.7 procent


napadl mě snímač vačky a naměřil jsem tam asi nějaky nesmysl 11.2Kohmu tedy pokud jsem měřil na spravných pinech

Neměl by někdo z Vás schéma s hodnotami z vividu či autodat apod. k proměření

[/list]
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Rozprašovací pumpičkou si tam při špatným startu stříkni do klapky benzin pokud chytne tak jdi po palivu pokud ne tak elektrika nebo mechanika motoru.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“