Golf VII 1.4TSi 2014 CHPA blbne..

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Golf VII 1.4TSi 2014 CHPA blbne..

Příspěvek od roman1648 »

Občas prý padne do nouze - jede na 3 válce
VAG píše sporadické vynechání zapalování na válci 3
Svíčky prý nové před půl rokem ( Porsche Brno ), vizuálně mi tedy připadnou jak původní..
Jezdí s tím ženská, takže předpokládám kadla kadla, jinak to auto když jede tak jede jak pila
tlaky změřím
Jiné tipy ?
Díky
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jak říkáš, měněné svíce asi "jak bota", takže stejně budou vypadat i sací ventily ... Kolik to má km?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

má to rovných 65tis, má to od nova
ale jak říkám no, když jsem tomu dal karate tak to i černě zakouřilo několikrát, pak už dobrý, a i podle průměrné spotřeby se obávám že paní tomu v životě nešlápla plnej... (noteeth)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

TSi ... nízke otáčky .. LSPI ..

A ako poznám väčšinu žien tak si myslia že to ide od 0 otáčok tak to tam kvaltujú jak keby držia v ruke niečo iné.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Hm, když výrobce naroubuje ještě nesmyslnýho rádce řazení do budíků, jak chcete těm lidem šlapající pedály a koutící volantem vysvětlit, že to nesmí poslouchat ...

65tkm a takovýhle problémy s výpadky na třetím i s prý novými svícemi (maj interval 4roky/60tkm). Olej jí to nebere, jen pro sichr? Pokud nemá problém s olejem, tak "italian tuneup", nebo se pustit do čištění.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to nevím, zjistím
co myslímš tim italian tune-upem ? (rofl)
dát tomu pořádně čočku ne ?
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

jj italskou udrzbu :D
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo to jsem dělal, to fakt jede jak čert až jsem čuměl, hrabe to i na dvojku (noteeth)
ty svíce udělám a uvidíme no, jenže paní je zjevně šetřivější,navíc to řeším s jejím tatem což je bolavec na druhou,takže těžko pochopí když jim řeknu že tomu mají dávat čočku,že to budou dělat.. (LOL)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Nemusí točit do červenýho, ale neměla by dlouhodobě podtáčet a poslouchat toho rádce, a pak bude překvapená, že se spotřeba třeba ani nezvýší :)

S těma svícema je to taky dobrý, pro CHPA má VW jen Bosch, Skoda i NGK, čísel spoustu ... Co tam je nyní za číslo?

A samo bacha, 22Nm a hlídat pozici natočení obloučku elektrody k ventilům ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jsou tam jen Bosch a VW AG zadny číslo na keramice, nevim co je na tom kovu to ještě mrknu
To utažení vím ale jak hlídat to natočení???
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

označíš si polohu na klíči nebo prodloužení ;)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Najväčśí dnešný problém, šetrílkovia si kupujú moderné auta a chcú s tým jazdiť za päťnasto a potom to takto dopadá, samozrejme že to auto nevydrží keď ľudia majú k dispozícii krútiaci moment pri 1500 otáčkach tak sa ani neunúvajú vytáčať ťo dalej.

Na týchto TSIčkach proste pod 2000 ani nejazdiť a tak ako bolo povedané, treba tomu dať občas poriadnu kudlu, ja chodím s naším 1.0 TSI každé dva týždne na kopce a tam tomu poriadne ponakladám aj 10 minút v kuse nech sa to všetko poriadne prečistí. Takže paničke vysvetliť ako sa má jazdiť
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Huml píše:označíš si polohu na klíči nebo prodloužení ;)
jojo, to jsem si tak říkal - a tou fajkou natočený k oknu nebo chladiči ?
tvl to jsou kokotiny.... :roll:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

k té jízdě - to je pořád dokola no, řešili jsme to s duchnama na Htp. teď je to na TSi, každej je přesvědčenej o tom že když to nevytáčí tak to šetří a vydrží to věčně, myslím si že 95% lidí si stejně myslí že si vymýšlíš a není to pravda...jezdím pomalu,taky to nehuntuju že (rofl)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Oblouček k turbu / tady k oknu, volný konec k sání / tady k chladiči.

mrkni pár příspěvků před moment, kdy ses stal chytřejším ;)
Jak píše geo, přetáhneš a musí jít svíce pryč ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“