Golf VII 1.4TSi 2014 CHPA blbne..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf VII 1.4TSi 2014 CHPA blbne..
Občas prý padne do nouze - jede na 3 válce
VAG píše sporadické vynechání zapalování na válci 3
Svíčky prý nové před půl rokem ( Porsche Brno ), vizuálně mi tedy připadnou jak původní..
Jezdí s tím ženská, takže předpokládám kadla kadla, jinak to auto když jede tak jede jak pila
tlaky změřím
Jiné tipy ?
Díky
VAG píše sporadické vynechání zapalování na válci 3
Svíčky prý nové před půl rokem ( Porsche Brno ), vizuálně mi tedy připadnou jak původní..
Jezdí s tím ženská, takže předpokládám kadla kadla, jinak to auto když jede tak jede jak pila
tlaky změřím
Jiné tipy ?
Díky
TSi ... nízke otáčky .. LSPI ..
A ako poznám väčšinu žien tak si myslia že to ide od 0 otáčok tak to tam kvaltujú jak keby držia v ruke niečo iné.
A ako poznám väčšinu žien tak si myslia že to ide od 0 otáčok tak to tam kvaltujú jak keby držia v ruke niečo iné.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Hm, když výrobce naroubuje ještě nesmyslnýho rádce řazení do budíků, jak chcete těm lidem šlapající pedály a koutící volantem vysvětlit, že to nesmí poslouchat ...
65tkm a takovýhle problémy s výpadky na třetím i s prý novými svícemi (maj interval 4roky/60tkm). Olej jí to nebere, jen pro sichr? Pokud nemá problém s olejem, tak "italian tuneup", nebo se pustit do čištění.
65tkm a takovýhle problémy s výpadky na třetím i s prý novými svícemi (maj interval 4roky/60tkm). Olej jí to nebere, jen pro sichr? Pokud nemá problém s olejem, tak "italian tuneup", nebo se pustit do čištění.
Nemusí točit do červenýho, ale neměla by dlouhodobě podtáčet a poslouchat toho rádce, a pak bude překvapená, že se spotřeba třeba ani nezvýší
S těma svícema je to taky dobrý, pro CHPA má VW jen Bosch, Skoda i NGK, čísel spoustu ... Co tam je nyní za číslo?
A samo bacha, 22Nm a hlídat pozici natočení obloučku elektrody k ventilům
S těma svícema je to taky dobrý, pro CHPA má VW jen Bosch, Skoda i NGK, čísel spoustu ... Co tam je nyní za číslo?
A samo bacha, 22Nm a hlídat pozici natočení obloučku elektrody k ventilům
Najväčśí dnešný problém, šetrílkovia si kupujú moderné auta a chcú s tým jazdiť za päťnasto a potom to takto dopadá, samozrejme že to auto nevydrží keď ľudia majú k dispozícii krútiaci moment pri 1500 otáčkach tak sa ani neunúvajú vytáčať ťo dalej.
Na týchto TSIčkach proste pod 2000 ani nejazdiť a tak ako bolo povedané, treba tomu dať občas poriadnu kudlu, ja chodím s naším 1.0 TSI každé dva týždne na kopce a tam tomu poriadne ponakladám aj 10 minút v kuse nech sa to všetko poriadne prečistí. Takže paničke vysvetliť ako sa má jazdiť
Na týchto TSIčkach proste pod 2000 ani nejazdiť a tak ako bolo povedané, treba tomu dať občas poriadnu kudlu, ja chodím s naším 1.0 TSI každé dva týždne na kopce a tam tomu poriadne ponakladám aj 10 minút v kuse nech sa to všetko poriadne prečistí. Takže paničke vysvetliť ako sa má jazdiť
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Oblouček k turbu / tady k oknu, volný konec k sání / tady k chladiči.
mrkni pár příspěvků před moment, kdy ses stal chytřejším
mrkni pár příspěvků před moment, kdy ses stal chytřejším
Jak píše geo, přetáhneš a musí jít svíce pryč ...roman1648 píše:Paráda,zase jsem chytřejší