Jak to vůbec řešíte s reklamacema a zákazníkem? Přece není zákazník 2 měsíce bez auta?
To Ti v tom pak leží prachy, protože asi musíš koupit jiný a z tohohle buď prachy uvidíš nebo ne. Je to fakt hnus, když všechny ND stojí za hovno. Jak si pak může člověk něco vydělat, když jenom prodělává.
Svítí kontrolka motoru po opravě sání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No ja to mám vždy tak, musím objednať nový diel a ten starý sa potom vráti a čaká na posúdenie. Málokedy sa stáva že by reklamáciu neuznali. Takisto aj vratné diely (servočerpadlá, strmene) sa záloha odrátava až po uznaní/posúdení starého dielu. Ale zaujímalo by ma ako to je s reklamáciami napr. pri nefunkčných náhradách DPF a pod., riešil to už niekto?
Chlapi, už mě to moc nebaví, teď kontrolka motoru svítí stále. Vymažu chybu nastartuji dobrý a po druhém nastartování opět svítí a mažu denně dokola. Pořád P2015 s originálním původním motorkem a plastovým sáním. Přitom motor jede docela v pohodě, nevidím rozdíl.
Když seženu někde na bazoši ten komplet sání s motorkem origo z nějakého motoru na díly, bude klid? Díky.
Když seženu někde na bazoši ten komplet sání s motorkem origo z nějakého motoru na díly, bude klid? Díky.
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW / CBDC | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
Je to loterie. I novej díl ze Škodovky se někdy nemusí chytit (viděl jsem to). To je ale hodně ojedinělý..
Mám doma kompletně vyčištěný sání i klapky, i novej motorek, kterej chodí dobře a doporučuju ti udělat to samé.. Původně jsem to chtěl dát na svůj motor, ale nechtělo se mi v zimě sundavat sání. Dal jsem tam jen ten doraz, udělal základní nastavení motorku a potom smazal chyby. Od tý doby se to neukázalo a pak jsem auto prodal.
Ve směs je to hlavně díky tomu, že to co snímá polohu toho motorku, respektive to co odesílá hodnotu jednotce, dává kolikrát nesmyslnou hodnotu, která je mimo toleranci. Ale někdy je to i proto, že ten motorek je opravdu za mezí těch hodnot a doraz mu nedovolí dostat se za ten limit, který rozsvítí MIL. Další problémem taky je, že klapky se v dorazu seknou a nános bordelu, který kolem nich je. Proto taky většinou MIL rozsvítí až po novým startu motoru, ne v průběhu jízdy. Klapky jinak fungují. Někdy bývá na vině celá ta osa atd. Nejlevnější a nejrychlejší řešení je namontovat doraz a zkusit. Pokud to nezabere, tak sundat sání, vyčisit a nebo nechat zrepasovat jak píše Jirka. Potom už jedině celej komplet..
Mám doma kompletně vyčištěný sání i klapky, i novej motorek, kterej chodí dobře a doporučuju ti udělat to samé.. Původně jsem to chtěl dát na svůj motor, ale nechtělo se mi v zimě sundavat sání. Dal jsem tam jen ten doraz, udělal základní nastavení motorku a potom smazal chyby. Od tý doby se to neukázalo a pak jsem auto prodal.
Ve směs je to hlavně díky tomu, že to co snímá polohu toho motorku, respektive to co odesílá hodnotu jednotce, dává kolikrát nesmyslnou hodnotu, která je mimo toleranci. Ale někdy je to i proto, že ten motorek je opravdu za mezí těch hodnot a doraz mu nedovolí dostat se za ten limit, který rozsvítí MIL. Další problémem taky je, že klapky se v dorazu seknou a nános bordelu, který kolem nich je. Proto taky většinou MIL rozsvítí až po novým startu motoru, ne v průběhu jízdy. Klapky jinak fungují. Někdy bývá na vině celá ta osa atd. Nejlevnější a nejrychlejší řešení je namontovat doraz a zkusit. Pokud to nezabere, tak sundat sání, vyčisit a nebo nechat zrepasovat jak píše Jirka. Potom už jedině celej komplet..