Svítí kontrolka motoru po opravě sání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Jak to vůbec řešíte s reklamacema a zákazníkem? Přece není zákazník 2 měsíce bez auta?
To Ti v tom pak leží prachy, protože asi musíš koupit jiný a z tohohle buď prachy uvidíš nebo ne. Je to fakt hnus, když všechny ND stojí za hovno. Jak si pak může člověk něco vydělat, když jenom prodělává.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No ja to mám vždy tak, musím objednať nový diel a ten starý sa potom vráti a čaká na posúdenie. Málokedy sa stáva že by reklamáciu neuznali. Takisto aj vratné diely (servočerpadlá, strmene) sa záloha odrátava až po uznaní/posúdení starého dielu. Ale zaujímalo by ma ako to je s reklamáciami napr. pri nefunkčných náhradách DPF a pod., riešil to už niekto?
bayern
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 11 úno 2015, 23:12
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od bayern »

Vyřešil jsem to tak, že jsem tam vrátil původní originální díl a jezdím. Nový nefunkční je na reklamaci. Tak uvidíme :-D
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW / CBDC | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou

HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
bayern
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 11 úno 2015, 23:12
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od bayern »

Chlapi, už mě to moc nebaví, teď kontrolka motoru svítí stále. Vymažu chybu nastartuji dobrý a po druhém nastartování opět svítí a mažu denně dokola. Pořád P2015 s originálním původním motorkem a plastovým sáním. Přitom motor jede docela v pohodě, nevidím rozdíl.

Když seženu někde na bazoši ten komplet sání s motorkem origo z nějakého motoru na díly, bude klid? Díky.
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW / CBDC | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou

HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1938
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Přijed vyřeším to repasem. Vyjde to 2500. Když dáš jetý, tak víš houby co to má za sebou a kdy tě bude čekat ten samý problém. Nebo pokud neřešíš prachy tak kup ve škodovce za 11k celý komplet, to je také řešení.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Je to loterie. I novej díl ze Škodovky se někdy nemusí chytit (viděl jsem to). To je ale hodně ojedinělý..

Mám doma kompletně vyčištěný sání i klapky, i novej motorek, kterej chodí dobře a doporučuju ti udělat to samé.. Původně jsem to chtěl dát na svůj motor, ale nechtělo se mi v zimě sundavat sání. Dal jsem tam jen ten doraz, udělal základní nastavení motorku a potom smazal chyby. Od tý doby se to neukázalo a pak jsem auto prodal.

Ve směs je to hlavně díky tomu, že to co snímá polohu toho motorku, respektive to co odesílá hodnotu jednotce, dává kolikrát nesmyslnou hodnotu, která je mimo toleranci. Ale někdy je to i proto, že ten motorek je opravdu za mezí těch hodnot a doraz mu nedovolí dostat se za ten limit, který rozsvítí MIL. Další problémem taky je, že klapky se v dorazu seknou a nános bordelu, který kolem nich je. Proto taky většinou MIL rozsvítí až po novým startu motoru, ne v průběhu jízdy. Klapky jinak fungují. Někdy bývá na vině celá ta osa atd. Nejlevnější a nejrychlejší řešení je namontovat doraz a zkusit. Pokud to nezabere, tak sundat sání, vyčisit a nebo nechat zrepasovat jak píše Jirka. Potom už jedině celej komplet..
bayern
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 11 úno 2015, 23:12
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od bayern »

Domluvím se s Jirkou, jestli by to uměl opravit
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW / CBDC | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou

HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“