Co vybrat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Co vybrat
V poslednej dobe dilema. Rozvod - ina, conti, skf? Skf davam roky, no v poslednej dobe sa mi nepozdava, ina ak nedavam skf, ale detto. Conti pár kusov, ale nemôžem povedať, že by som videl stratu kvality za roky a zda sa mi v poslednej dobe lepsi ako skf. Samozrejme vsetko je o vlastných skusenostiach a kusoch. Na peniaze nehladim, davam len kvalitu a kolenovrtov posielam do teplych krajin. Co montovat sakra, vsetko je uz asi blato.
Snažím se rozvody INA, dávají i spojovací materiál k tomu a vodní pumpy jak bylo řečeno je dilema, buď Bugatti, ale tam bedlivě sleduju jestli nehází řemenice, nebo Graf, posledně co jsem montoval na 1.6HDi tak jsem měl objednanou Pierburg, což je vlastně značka pumpy která se do 1.6HDi dodávala do prvomontáže ( ale vím, to nic neznamená ).
Kde mě třeba překvapilo čerpadlo SKF bylo na 2.0HDi nebo 1.9D-70 DW8B, made in Italy a poctivě udělalo interval 150tkm bez vůle nebo úniku kapaliny, kde naopak SKF zklamalo bylo na 1.6HDi made in Spain ( podle mě airtex).
Čerpadlo INA na Passatu Alltrack 2.0TDi CFGC začalo ronit od mrazovky hned po montáži, pak mám případ na Citroenu C4 1.6HDi kde čerpadlo ze sady Contitech mělo od ucpávky únik jak vodotrysk, nicméně když jsem čerpadlo viděl, tak žádný nápis, ale jen natištěno Contitech a kód, ale taky asi nějaký překup - přebal.
Kde mě třeba překvapilo čerpadlo SKF bylo na 2.0HDi nebo 1.9D-70 DW8B, made in Italy a poctivě udělalo interval 150tkm bez vůle nebo úniku kapaliny, kde naopak SKF zklamalo bylo na 1.6HDi made in Spain ( podle mě airtex).
Čerpadlo INA na Passatu Alltrack 2.0TDi CFGC začalo ronit od mrazovky hned po montáži, pak mám případ na Citroenu C4 1.6HDi kde čerpadlo ze sady Contitech mělo od ucpávky únik jak vodotrysk, nicméně když jsem čerpadlo viděl, tak žádný nápis, ale jen natištěno Contitech a kód, ale taky asi nějaký překup - přebal.
Souhlas, co by jste čekali v originál balení na OI TDI? Ja myslím, že je tam to samý co koupíš v kelly jen je to nacpaný do orig krabičkyondra.p píše:A origo taky není žádná výhra. Ted o víkendu jsem vyndával ze svojí rotačky origo sadu na 150000 měla najeto 87000 řemen šustěl jak prase a malé kladky byly taky dost hlučné. Jinak kladky Ina a řemen Gates, napínací Litens