Co vybrat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Neví,já vždy Contitech a Hepu na 150tis a když sundám,vypadá,že sada najela 20tis.Kladky tiché,pumpa těsná,řemen jako nový.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Podle mě v tom hraje roli i čas, co mám zkušenost, pokud někdo, což bude i tvůj případ, najede větši kilometrovou porci rychle, třeba těch 150tkm za dva roky, jsou ty použité díly v lepším stavu než někdo, kdo 150tkm najede za 10let.martinsidlo píše:Neví,já vždy Contitech a Hepu na 150tis a když sundám,vypadá,že sada najela 20tis.Kladky tiché,pumpa těsná,řemen jako nový.
Třeba brzdy, to kolikrát lidem i zhnije...
Tak třeba ty propírané kladky GMB jak se zde psalo, jsem našel velkou vodící v 2.0TDi CFGC Passat Alltrack, najeto 165tkm, ale bez náznaku vůle, šustění nebo úniku maziva.fekálek píše:Souhlas, co by jste čekali v originál balení na OI TDI? Ja myslím, že je tam to samý co koupíš v kelly jen je to nacpaný do orig krabičkyondra.p píše:A origo taky není žádná výhra. Ted o víkendu jsem vyndával ze svojí rotačky origo sadu na 150000 měla najeto 87000 řemen šustěl jak prase a malé kladky byly taky dost hlučné. Jinak kladky Ina a řemen Gates, napínací Litens
Viděl někdo v nynější době, vyloženě zadřenou kladku? Že šustí neznamená vůbec nic, může šustit ještě 5let.Samozřejmě je to dilema hlavně z fatálních důvodů průseru, ale psychologie působí a mechán je nervozní. Jám mám kladek , pak celé rozvody např. po 30000km a vše je O.K. , samozřejmě řemen už není ta ztuhlá guma, ale často žvýkačka, ale to je normální..Taky se mi stalo, že byla poptávka po starších kladkách, ale zapřel jsem, že nějaké mám z důvody obavy, aby hoši je nemontovali jako nové a majitele ojebali..Tady je právě problém, že zde není firma, která za pevnou cenu garantuje kvalitu svou pověstí a je třeba o 100% dražší..Různá kouzla s cenami vždy vygeneruje podvody a jiné krabičky s názvy slovutných firem..Nechci vše svádět na Čínu, ale čert nám ji byl dlužen, okopírují a ojebají vše a to je snaha ji pustit do republiky přímo..
nepropadat panice...
říkáš teda že HEPU pumpa funguje? Že bych to narval ke Conti rozvodum.martinsidlo píše:Neví,já vždy Contitech a Hepu na 150tis a když sundám,vypadá,že sada najela 20tis.Kladky tiché,pumpa těsná,řemen jako nový.
Mimochodem máte někdo zkušenost s MLParts z Brna? Chci to od nich všechno vzít i když mám jiný dodavatele, ale vozí mi to jinam a zbytečně to zatěžuje. Na kelly, elit apod se můžu vysrat.. s jejich cenama a slevou kolem 40% stejně nejsem na ceně třeba MLParts..
Díky
Největší byznys je CENA..Kdo tvrdí, že ne je mimo nebo lže..Mechán má prostě jednu velkou nevýhodu, zákazníci si často na něm kompenzují vlastní neůspěchy, mnozí ve své hlouposti si koupí sračku za pár šupů a pak případné opravy -ceny s odporem přenášejí na mechána..VŠICHNI JDOU PO CENĚ, PROTOŽE ČÍM NIŽŠÍ CENA DÍLU, TÍM MŮŽE BÝT VYŠŠÍ CENA PRÁCE.A lidé neradi platí, a jelikož má každý internet, tak si najde příslušnou součástku a požaduje tuto i s její příznivou cenou...Ve své omezenosti a i neznalosti nechápou různé souvislosti, častokrát když jsem namontoval díl od zákazníka z internetu , tak byl vadný a s reklamací byl problém...A musím se přiznat, že jsem si to užíval, i když jsem dělal dvakrát stejnou práci..Lidé se často tímto způsobem poučí a problém není na mě...Já jsem sobliga, vy jste si to přivezl, tak si to zaplaťte..A mimochodem, říkám si, PROČ BY VLASTNĚ NĚJAKÁ FIRMA, DĚLALA PERFEKTNÍ PRÁCI, KDYŽ SVŮJ DÍL MOŽNÁ ANI NEPRODÁ, PROTOŽE JE NA TRHU MNOHO JINÝCH "FIREM", A JEJICH VÝROBEK JE VELMI LEVNÝ A NĚJAKOU DOBU VYDRŽÍ..A ZÁKAZNÍK JE CHVILKU SPOKOJEN A O TO JDE...VYPADÁ TO, ŽE SVĚTOVÉ FIRMY JIŽ REZIGNOVALY NA SVOU POVĚST , PROTOŽE STEJNĚ UŽ VŠE ČÍŃANI OPAJCOVALI, NIKDO JIM V TOM NEPOMŮŽE A TY OBROVSKÉ OBJEMY PRODUKCE OJEBANÝCH DÍLŮ JIM ZISKY PŘINÁŠÍ..Je to obrovské svinstvo dát do vývoje miliony -miliardy a pak to někdo vyrobí ve" stodole v Africe" nebo v Číně , dá na to cedulku a pošle na trh...fekálek píše:Za to nemůže čína jako taková, oni dokážou vyrobit i kvalitu a kdo si myslí, že ne je blázen, ale zadá si tam výrobu takovýho šuntu nějakej vykuk a oni ti udělaji co si poručíš, kuličky v ložisku z čokolády? Není problém. Pak se to doveze sem a je průser. To je ten jejich byznys
nepropadat panice...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
V CC jsem bral taky. Nicméně u toho Stancla jsou lepší ceny a po zkušenosti, kdy mi z cc dílů přišelo plechové těsnění na svody celé zohýbané, jelikoz bylo špatně zabalené, tak už tam neberu. Chápu, že to je korunová položka, ale když máte rozdělané auto a potřebujete ho dodělat, tak to moc nepotěší. Nicméně je pro mě hlavní to, že na celém nákupu v ceně cca 10tis. litr ušetřím. Bral jsem i v škoda dílech z Plzně, ale taky už nejsou tak zajímavé cenama. Holt je dnes základ jít na co nejméně peněz, když ta kvalita dílů je katastrofální. Co se značek ND týká, tak nejvíce beru origo a nebo funkční druhovýrobu.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
A co autorozvody.cz?mirek999 píše:V CC jsem bral taky. Nicméně u toho Stancla jsou lepší ceny a po zkušenosti, kdy mi z cc dílů přišelo plechové těsnění na svody celé zohýbané, jelikoz bylo špatně zabalené, tak už tam neberu. Chápu, že to je korunová položka, ale když máte rozdělané auto a potřebujete ho dodělat, tak to moc nepotěší. Nicméně je pro mě hlavní to, že na celém nákupu v ceně cca 10tis. litr ušetřím. Bral jsem i v škoda dílech z Plzně, ale taky už nejsou tak zajímavé cenama. Holt je dnes základ jít na co nejméně peněz, když ta kvalita dílů je katastrofální. Co se značek ND týká, tak nejvíce beru origo a nebo funkční druhovýrobu.
V sadách Conti už je pumpa HEPU a naopakWoko_O píše:říkáš teda že HEPU pumpa funguje? Že bych to narval ke Conti rozvodum.martinsidlo píše:Neví,já vždy Contitech a Hepu na 150tis a když sundám,vypadá,že sada najela 20tis.Kladky tiché,pumpa těsná,řemen jako nový.
Mimochodem máte někdo zkušenost s MLParts z Brna? Chci to od nich všechno vzít i když mám jiný dodavatele, ale vozí mi to jinam a zbytečně to zatěžuje. Na kelly, elit apod se můžu vysrat.. s jejich cenama a slevou kolem 40% stejně nejsem na ceně třeba MLParts..
Díky
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Tomáš.cz: na autorozvody.cz jsem ještě nikdy nic nebral. Moje objednávky dílů nejsou tak časté, jako u lidí, co mají servis. Je to čistě můj koníček. Zatím jsem se usadil na ND u Stancla a oleje beru z Pema oleje. Kdybych měl servis, určitě nebudu řešit e-shopy, ale nechám si vozit díly. Pak není čas řešit, zda to mají nebo ne a kdo to má o dvě kila levnější.
Když se něco poděla náhle, tak jedu do Kelly, ale to už musí být jo v řiti, protože ty ceny tam jsou nesmysl.
Když se něco poděla náhle, tak jedu do Kelly, ale to už musí být jo v řiti, protože ty ceny tam jsou nesmysl.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.