Roomster 1,2TSi špatný oil filter problém

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Už jsem to taky řešil a po tis km na 3 val šála ko.
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4321
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Tohle najelo jen cca 20 km...vic ne
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4321
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

K cemu tam vlastne dochazi, ze to pak tak rechta?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

zůstane staré těsnění z předchozího filtru, to se nahrbí a zacpe kanál a nemaže.... Taky jsem měl tu čest, naštěstí jsem to jel projet, po 5km pískla konev tak jsem rychle zdechnul, domů jsme to dotáhli, bádal jsem a našel, od té doby to jezdí OK
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No kromě celkovýho nemazání to pochopitelně nepustí ani tlak do hydronapínáku rozvodu a ten tak není dopínaný/tlumený, tak to kokrhá na rozvodu ...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Třeba filtry Mahle tam mají i papírek s upozorněním.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já kolikrát po různých umělcích vyšrubuju filtr a ta guma navíc tam je,ale bývá různě skrčená tak olej tama asi proteče. Spíš ten filtr s chlopní a bez. Jsou zaměnitelné? Nikdy jsem to zvlášť neřešil,jen jsem toť na jeden čuměl co tam je za gumu.
Nechápu proč dělají takové debilní filtry. Zlatá vložka na TDI nebo starém htp za pár korun. Hlavně furt ekologie a tady železo navíc, ani to pořádně nevykape... To zas vymyslel blb.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Nejvíc mě baví, když chceš vyšroubovat filtr a pomalu na to potřebuješ hasák na 2coulový potubí, namaznu gumičku a dotáhnu rukou, každej mentál to dotahne jak kráva
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4321
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Hele mam cerva v hlave....nedavno jsem delal tiguana 1,4tsi cav 160 koni.....muze se to tam taky stat? Mam tonradeji zkontrolovat? Olejnicka nesviti, nic nerachta
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Tomas6 píše: Nechápu proč dělají takové debilní filtry. Zlatá vložka na TDI nebo starém htp za pár korun. Hlavně furt ekologie a tady železo navíc, ani to pořádně nevykape... To zas vymyslel blb.
Tohle si taky vždycky říkám. Ohání se ekologií a pak filtrační vložku nahradí takovýmto nesmyslem.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4321
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

co to CAV? mám to překontrolovat?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4321
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Jo a ten roomster to neprezil...neco cvaka v motoru
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5464
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

OťasTDi píše:Jo a ten roomster to neprezil...neco cvaka v motoru
to bude reťaz. Mrkni do pameti závad či tam neco jak " alonging chain " natahla reťaz. Na týchto motoroch to nic nevydrží prva reťaz vydržala 80tis druha len 70tis /origo. Take mňa to za 2týždne čaká
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

OťasTDi píše:co to CAV? mám to překontrolovat?
jestli máš starej filtr z toho motoru tak se podívej, já bych to radši omrknul, je to pár vteřin a máš klid
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“