výroba brzdových trubek

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

výroba brzdových trubek

Příspěvek od Jarda S. »

Má smysl kupovat takovou tu sadu za cca 500 ? Používat to budu občasně a hlavně večer/o víkendu kdy mi nikde trubky nevyrobí (noteeth)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Máme taky dvě sady za pár stovek a v pohodě, na těch pár trubek...
Jinak když má někdo sežraný trubky kupuju sadu na celý auto, není to tak drahý a je to hned..
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Používáme taky,měď a cunifer s tím jde krásně,ocelové moc ne.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

měd seženu za cca 60kč metr a ocel za 40kč to při mojí spotřebě nejni moc rozdíl
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

No ale rozdíl je v tom,že ocel jde s tou levnou pertlovačkou blbě :-)
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ten CuNiFer budiž, ale měď by správně neměla projít na STK...
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Tomas.cz píše:Ten CuNiFer budiž, ale měď by správně neměla projít na STK...
Asi ano,jak kde,ale furt lepší nová měď než ocel shnilá tak že uletí jen se toho dotkneš.
Je tam jedno pravidlo,ktereho se držím,a to nedávat měď přímo k hliníku,či-li jsou li hliníkové válečky nebo HBV,tak mezi to davam ocelovou vsuvku.
Naposledy upravil(a) NOVON dne 05 kvě 2019, 07:05, celkem upraveno 1 x.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Měď má jednu nevýhodu, což je to, že je měkká a při ručním zhotovování koncovek - kuželů nebo "obrácených kuželů " je to sice krásná práce, ale může se stát, že stěna kuželu je slabá a po dotažení hrozí její narušení a možnou netěsnost..Chce to opravdu pečlivost a zručnost. A u auta, které mělo původní-zelené černé trubky je to jako pěst na oko a technikovi na STK to říká, už je to sračka, když musely být dělány nové trubky..Trubky mají být udělány tak, aby na první pohled nebylo vidět, že je to samodomo jako v dobách Svazarmu..Samozřejmě pokud má dotyčný např. Volhu 24, tak není co řešit.. :) :)
nepropadat panice...
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

jericho: No zatím mi nikdy nic nesáklo "ťuk ťuk" a finálne ty trubky zastríknu černou barvou.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tak si šikula, já sice miluji tento matroš, ale dávám přednost klasice, už jen proto , že když třeba napojuji dobrou trubku pod autem,/ i když je třeba na zdviži/, tak při určítém přetažení u spojek a samozřejmě i určité nedokonalosti vymodelovaných koncovek ta klasická více snese. A často je to ve spěchu, takže to chce určitou rezervu... :) :)
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já to řeším trubkama z favorita za pár korun. Ta měď nebo co to je vyjde na dost peněz. Ta dlouhá trubka z favorita, zatím mimo jednu dodávku dostala všude. Když je nějaký složitý patvar namotaný okolo řízení tak udělám pod autem spojku.
Sadu teda nemám za pár korun,je to Usag, v pohodě se s tím dá udělat i v ruce pod autem jakýkoliv konec. Přemýšlel jsem že bych pořídil i ty ohýbací kleště ať to má trochu úroveň. Ale zas tak často ty trubky nedělám.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jojo přesně ( naštěstí ) ne moc často
dělala jsem párkrát výměnu komplet vedení na Opelech ( Astra G,Zafira A ) a v APM mají celou sadu všech trubek za nějakých 1700, k tomu 4/6 ks hadic a je to komplet, nemusíš se s ničím srát že nepůjde povolit atd...
Hlavně když spočítáš trubku v metráži a 20 různých koncovek nebo kolik jich tam padne, je člověk na podobné ceně...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je dobrá zpráva, kdysi po revoluci jsem chtěl naivně nakoupit origo trubky v novém firemním autokrámu , mám zato, že v Peugeotu ,a prodavač se na mne podíval a povídá, pane takhle to nejde, víte, jak se to dělá? To se koupí origo trubka v metráži a koncovky a pomocí mašinky se dotyčná trubka udělá..Pokud to nedokážete, tak Vám to tady uděláme..Měl jsem chuť se rozchechtat a říci mu, ty vole, já když jsem dělal první trubky, tak ty jsi ssál ještě z mateřského struku, ale poděkoval jsem a mladého prodavače jsem nechal v jeho genialitě..A pak už jsem se ani neptal..... :D
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“