výroba brzdových trubek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
výroba brzdových trubek
Má smysl kupovat takovou tu sadu za cca 500 ? Používat to budu občasně a hlavně večer/o víkendu kdy mi nikde trubky nevyrobí
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
mělo by to být cunifer https://www.ebay.com/itm/Copper-coated- ... 2749.l2649
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Asi ano,jak kde,ale furt lepší nová měď než ocel shnilá tak že uletí jen se toho dotkneš.Tomas.cz píše:Ten CuNiFer budiž, ale měď by správně neměla projít na STK...
Je tam jedno pravidlo,ktereho se držím,a to nedávat měď přímo k hliníku,či-li jsou li hliníkové válečky nebo HBV,tak mezi to davam ocelovou vsuvku.
Naposledy upravil(a) NOVON dne 05 kvě 2019, 07:05, celkem upraveno 1 x.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Měď má jednu nevýhodu, což je to, že je měkká a při ručním zhotovování koncovek - kuželů nebo "obrácených kuželů " je to sice krásná práce, ale může se stát, že stěna kuželu je slabá a po dotažení hrozí její narušení a možnou netěsnost..Chce to opravdu pečlivost a zručnost. A u auta, které mělo původní-zelené černé trubky je to jako pěst na oko a technikovi na STK to říká, už je to sračka, když musely být dělány nové trubky..Trubky mají být udělány tak, aby na první pohled nebylo vidět, že je to samodomo jako v dobách Svazarmu..Samozřejmě pokud má dotyčný např. Volhu 24, tak není co řešit..
nepropadat panice...
Tak si šikula, já sice miluji tento matroš, ale dávám přednost klasice, už jen proto , že když třeba napojuji dobrou trubku pod autem,/ i když je třeba na zdviži/, tak při určítém přetažení u spojek a samozřejmě i určité nedokonalosti vymodelovaných koncovek ta klasická více snese. A často je to ve spěchu, takže to chce určitou rezervu...
nepropadat panice...
Já to řeším trubkama z favorita za pár korun. Ta měď nebo co to je vyjde na dost peněz. Ta dlouhá trubka z favorita, zatím mimo jednu dodávku dostala všude. Když je nějaký složitý patvar namotaný okolo řízení tak udělám pod autem spojku.
Sadu teda nemám za pár korun,je to Usag, v pohodě se s tím dá udělat i v ruce pod autem jakýkoliv konec. Přemýšlel jsem že bych pořídil i ty ohýbací kleště ať to má trochu úroveň. Ale zas tak často ty trubky nedělám.
Sadu teda nemám za pár korun,je to Usag, v pohodě se s tím dá udělat i v ruce pod autem jakýkoliv konec. Přemýšlel jsem že bych pořídil i ty ohýbací kleště ať to má trochu úroveň. Ale zas tak často ty trubky nedělám.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
jojo přesně ( naštěstí ) ne moc často
dělala jsem párkrát výměnu komplet vedení na Opelech ( Astra G,Zafira A ) a v APM mají celou sadu všech trubek za nějakých 1700, k tomu 4/6 ks hadic a je to komplet, nemusíš se s ničím srát že nepůjde povolit atd...
Hlavně když spočítáš trubku v metráži a 20 různých koncovek nebo kolik jich tam padne, je člověk na podobné ceně...
dělala jsem párkrát výměnu komplet vedení na Opelech ( Astra G,Zafira A ) a v APM mají celou sadu všech trubek za nějakých 1700, k tomu 4/6 ks hadic a je to komplet, nemusíš se s ničím srát že nepůjde povolit atd...
Hlavně když spočítáš trubku v metráži a 20 různých koncovek nebo kolik jich tam padne, je člověk na podobné ceně...
To je dobrá zpráva, kdysi po revoluci jsem chtěl naivně nakoupit origo trubky v novém firemním autokrámu , mám zato, že v Peugeotu ,a prodavač se na mne podíval a povídá, pane takhle to nejde, víte, jak se to dělá? To se koupí origo trubka v metráži a koncovky a pomocí mašinky se dotyčná trubka udělá..Pokud to nedokážete, tak Vám to tady uděláme..Měl jsem chuť se rozchechtat a říci mu, ty vole, já když jsem dělal první trubky, tak ty jsi ssál ještě z mateřského struku, ale poděkoval jsem a mladého prodavače jsem nechal v jeho genialitě..A pak už jsem se ani neptal.....
nepropadat panice...