Stále běží sahary Octavia I

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

edie píše:Tlak klimy nevím kde mám hledat..
musíš rozřezat ty svazky pokud to máš pod baterkou ok tak před chladičem jak se ty svazky dělí, tak kde jsi zapánal ventilátoly kontrolou akčních členů najdeš i tlak klimy v bloku měřených hodnot v nějakém okně, pokud je tam něsmyslně vysoký údaj taky běží ventilátory ale ty máš stopro hokej v kabeláži ;)
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 715
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

edie píše:......Nemate nekdo schema pripojení tý jednotky ventilatoru??uz fakt nevim kde mam hledat...dekuji
Rok a kód motora?
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

favo píše:A co zajet do servisu kde ví co mají dělat a mají potřebné vybavení.
Já to řeším v servisu...ale jsou závady které prostě lehce vyřešit nejdou..

Miloši jinak dík za radu...sice to nebylo pod baterii ale bylo to ve svazku a bylo přehnilý stálé napájení jednotky dochlazování..Přikládám foto...Obrázek
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

edie píše:Já to řeším v servisu...ale jsou závady které prostě lehce vyřešit nejdou.
Řekl bych že právě proto píše:
favo píše:kde ví co mají dělat a mají potřebné vybavení.
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

měl jsi velkou výhodu že ta závada nešla smáznout, větší výjeb je když ti skočí 18068 jednou za měsíc a de smáznout to můžeš rozmontovat celýýýý traktor a na nic nepřijdeš,
já elektrice prej vůbec nerozumím, ale musím vždy spravit co je potřeba ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ostatní kabely ok? Zrovna tam bych vadný kabel nečekal, ale řešil jsem několikrát ko kabel přímo v tom ohybu u jednotky ventilátorů / klimatizace.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše: Zrovna tam bych vadný kabel nečekal,
dyt tome to můžeš čekat ten kabel v ohybu klidně za týden :roll: a za další měsíc měníš egr a za týden zas egr a zas kabež k egru (wallbash) :roll:
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

Tomas.cz píše:Ostatní kabely ok? Zrovna tam bych vadný kabel nečekal, ale řešil jsem několikrát ko kabel přímo v tom ohybu u jednotky ventilátorů / klimatizace.
Ostatní kabely právě ok..vse jako nový..vypada ze byl poskozenej při výrobě..
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Taky možnost, pamatuju na Opel Combo co mu vypověděl službu palivoměr a měl kabel od konektoru do plováku skřípnutý mezi hrdlo nádrže a tělo palivového čerpadla.
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

Akorát se tyhle věci fakt blbě hledaj..ja nemoh dohledat schéma zapojení za jednotky..jinak by to bylo rychlejší.. (LOL)

____________________________________
Moderátor - vám (všeobecně) nefunguje funkce odpovědět? (LOL)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:Taky možnost, pamatuju na Opel Combo co mu vypověděl službu palivoměr a měl kabel od konektoru do plováku skřípnutý mezi hrdlo nádrže a tělo palivového čerpadla.
a to tam dočáhne? hrdlo nádrže je naboku a tělo čerpadla v nádrži :? ted jsem zrovna viděl jak v obyváku přeběhli dva bílí potkani

mě zas nasrali třeba u korzy dali konektor z nádrže pod auto (wallbash) do té soli a bordelu :roll:
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já jsem se špatně vyjádřil s tím konektorem, byla to už vnitřní kabeláž z hrdla do potenciometru plováku, zkrátka a dobře jak se dává sestava do nádrže a motají se ti tam 4 kablíky ( 2x čerpadlo a 2x plovák ) tak se jeden z kablíků plováku dostal mezi těsnění a nádrž, tam byl léta skřípnutý a jednoho dne povolil.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Tomas.cz"]Já jsem se špatně vyjádřil

jasné ;) já jen tak vždyt to znáš ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“