Zvuk u TDi - konspirace?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Walker15
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 16 říj 2018, 22:15
Bydliště: Hradec Králové

Zvuk u TDi - konspirace?

Příspěvek od Walker15 »

Zdravím. Hádáme se s kolegou a tak Vás žádám o rozstřelení...
JDE JEN O TEORII NECHCEME TO UVÉST DO PRAXE.
Zvuk u TDi .. řeší se to stále.

Náš dotaz... Bez ohledu na STK ... jen jde o zvuk.

Je lepší mít od Turba rouru až dozadu a na tom navařenou koncovku
Nebo mít od Turba rouru až dozadu a tam vykuchaný muffler?

Díky všem! :)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Obojí je v rámci životnosti turba špatně, jelikož některá turba celkem dost špičkují (nebudem řešit z jakého důvodu) a tím pádem výfuk bez překážky (origo koncový tlumič) k onomu prefukovani dost napomáhá.. Taky záleží na zacházení, idiot popravi i sériové auto..a co se zvuku týče, tak je mnohem lepší mít na konci rezonator.. Samotná roura je šílenost (ale zase záleží na velikosti turba a provedené úpravě).. Je to celé dost individuální..
Octavia II RS
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Walker 15-ty jsi vlastník firmy Walker nebo jsi podílníkem, že se tak zajímáš o výfuky? Měl by jsi mít s tím již zkušenosti, když jsi od fochu.. :D
nepropadat panice...
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Přesně tak dozadu minimálně rezonator, hola roura je k hovnu a zvuk na pobliti a ještě to debilní Pou pořád poslouchat. Nehledě na to že trpí turbo víc jak píše Ruda.... (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Dáš reprák do výfuku a naladíš co chceš.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

RudisTDic píše:Obojí je v rámci životnosti turba špatně, jelikož některá turba celkem dost špičkují (nebudem řešit z jakého důvodu)
Ale budeme resit z jakeho duvodu. Protoze:
1) lidi inklinuji k turbum starych koncepci, ktere k tomu maji sklony a maji predispozice plynoucich z koncepcniho ci konstrukcniho pojeti ci reseni
2) protoze mnoho neumetelu neumi naladit turbo aby "nespickovalo" ... vim o cem mluvim, mel jsem relativne dost velke turbo (2264), vyfuk pouze trubka a po skvelem doladeni i na vylagrovanem motoru bez prefuku ... protoze napriklad REA! ... protoze kvalitni chip
standa123 píše:Přesně tak dozadu minimálně rezonator, hola roura je k hovnu a zvuk na pobliti a ještě to debilní Pou pořád poslouchat. Nehledě na to že trpí turbo víc jak píše Ruda.... (noteeth)
Definuj mi "zvuk na pobliti". Pro info - tobe je na zvraceni ze zvuku vyfuku viz nize uvedena videa? Ono totiz neni "trubka" jako trubka a z meho subjektivniho pohledu dost zalezi na tom, jak je downpipe.

Nikdy jsem to nezkoumal protoze jsem nemel duvod se tim zabyvat. Nicmene, dovolim si vznest takovy dotaz: neni ono to "debilni pou" vyplodem spatneho chiptuningu nebo nestihajici regulace?

Nevim, ale neuvedomuji si, ze bych nekdy zazil nejake "pou" u sveho Golfa s GTB2264VK na elektronicke regulaci s vyfukem zacinajicim dowpipem o prumeru 90 mm a nasledujici trubkou o profilu 74x2mm, kdyztak me na nej prosim upozornete. Zaroven si nejsem vedom prefuku (neplest si s meziplynem).

video prid

video zad ... pozor, nesplest si s hvizdnutim charakteristickym pro prokluz kol

poklidna jizda

pruzne zrychleni


Jinak predpokladam, ze pojem "vykuchany muffler" ma znacit vykuchany tlumic. Abych byl uprimny, netusim, jaky pozitivni vliv muze mit vykuchany tlumic? Neni lehci ho tam nemit? A pokud ho tam chcete mit jenom kvuli pohledu tak v tom pripade stejne jako katalyzator - vykuchat a udelat pruchozi trubku kvuli negativnimu vireni. Co se koncovky tyce, rozhodne koncovku dolu aby nebyla ocouzena prdel, idealnim kompromisem je uhel 45°.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“