Zdravím. Hádáme se s kolegou a tak Vás žádám o rozstřelení...
JDE JEN O TEORII NECHCEME TO UVÉST DO PRAXE.
Zvuk u TDi .. řeší se to stále.
Náš dotaz... Bez ohledu na STK ... jen jde o zvuk.
Je lepší mít od Turba rouru až dozadu a na tom navařenou koncovku
Nebo mít od Turba rouru až dozadu a tam vykuchaný muffler?
Díky všem!
Zvuk u TDi - konspirace?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Obojí je v rámci životnosti turba špatně, jelikož některá turba celkem dost špičkují (nebudem řešit z jakého důvodu) a tím pádem výfuk bez překážky (origo koncový tlumič) k onomu prefukovani dost napomáhá.. Taky záleží na zacházení, idiot popravi i sériové auto..a co se zvuku týče, tak je mnohem lepší mít na konci rezonator.. Samotná roura je šílenost (ale zase záleží na velikosti turba a provedené úpravě).. Je to celé dost individuální..
Octavia II RS
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ale budeme resit z jakeho duvodu. Protoze:RudisTDic píše:Obojí je v rámci životnosti turba špatně, jelikož některá turba celkem dost špičkují (nebudem řešit z jakého důvodu)
1) lidi inklinuji k turbum starych koncepci, ktere k tomu maji sklony a maji predispozice plynoucich z koncepcniho ci konstrukcniho pojeti ci reseni
2) protoze mnoho neumetelu neumi naladit turbo aby "nespickovalo" ... vim o cem mluvim, mel jsem relativne dost velke turbo (2264), vyfuk pouze trubka a po skvelem doladeni i na vylagrovanem motoru bez prefuku ... protoze napriklad REA! ... protoze kvalitni chip
Definuj mi "zvuk na pobliti". Pro info - tobe je na zvraceni ze zvuku vyfuku viz nize uvedena videa? Ono totiz neni "trubka" jako trubka a z meho subjektivniho pohledu dost zalezi na tom, jak je downpipe.standa123 píše:Přesně tak dozadu minimálně rezonator, hola roura je k hovnu a zvuk na pobliti a ještě to debilní Pou pořád poslouchat. Nehledě na to že trpí turbo víc jak píše Ruda....
Nikdy jsem to nezkoumal protoze jsem nemel duvod se tim zabyvat. Nicmene, dovolim si vznest takovy dotaz: neni ono to "debilni pou" vyplodem spatneho chiptuningu nebo nestihajici regulace?
Nevim, ale neuvedomuji si, ze bych nekdy zazil nejake "pou" u sveho Golfa s GTB2264VK na elektronicke regulaci s vyfukem zacinajicim dowpipem o prumeru 90 mm a nasledujici trubkou o profilu 74x2mm, kdyztak me na nej prosim upozornete. Zaroven si nejsem vedom prefuku (neplest si s meziplynem).
video prid
video zad ... pozor, nesplest si s hvizdnutim charakteristickym pro prokluz kol
poklidna jizda
pruzne zrychleni
Jinak predpokladam, ze pojem "vykuchany muffler" ma znacit vykuchany tlumic. Abych byl uprimny, netusim, jaky pozitivni vliv muze mit vykuchany tlumic? Neni lehci ho tam nemit? A pokud ho tam chcete mit jenom kvuli pohledu tak v tom pripade stejne jako katalyzator - vykuchat a udelat pruchozi trubku kvuli negativnimu vireni. Co se koncovky tyce, rozhodne koncovku dolu aby nebyla ocouzena prdel, idealnim kompromisem je uhel 45°.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)