MTDi po domácku pár dotazů

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vento TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 04 kvě 2016, 22:12

MTDi po domácku pár dotazů

Příspěvek od Vento TDI »

Zdravím všechny stavěl si tu někdo MTDi? Použil jsem čerpadlo z 1.9TD a vnitřek z TDi 66 tj vačku hlavu však víte... na čerpadle jsem vyměnil všechny gumičky bude to fungovat? Naftu dává zkoušel sem to přes vrtačku 😅 předem díky za rady a postřehy [/code]
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tak záleží, co od toho očekáváš :) Fungovat to asi bude, ve smyslu, že motor poběží a auto pojede. A když se ti to povede dobře nastavit na autě, tak možná i podobně, jak sériová 66kw.

Pokud chceš perfektně fungující čerpadlo, se kterým auto pojede mnohem líp, než sériová 66kw, nech si ho postavit od Luboše Hubálka, alias Holz-tdi ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Vento TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 04 kvě 2016, 22:12

Příspěvek od Vento TDI »

Jen na té 9mm hlavé se dá udělat kolem 120hp v 1.9TD tak proč by se nedalo z té 10mm vytáhnout podobný hodnoty?
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

jenže TD a TDI je zásadní rozdíl.

vstřikování do předkomůrky čepovou tryskou nepotřebuje tak vysoký vstřikovací tlak čerpadla a takovou regulaci předvstřiku jako přímovstřikové TDI.

na TD se sice třeba dá na sérii čerpadle udělat 120hp, ale když stejné čerpadlo dáš bez úprav na TDI, budeš rád, když budeš mít 70hp.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Vento TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 04 kvě 2016, 22:12

Příspěvek od Vento TDI »

Neřekl jsem že bude sériově "naladěné" obohacovač mám už nabroušenej co to šlo nafta se tam přidávala jen trochu esi si dobře pamatuju a ten vstřikovací tlak je taky pořešenej tou vačkou z tdi
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Uvidíš sám, třeba budeš spokojen.

Spíš si myslím, že tě bude omezovat dynamická regulace předvstřiku, možná trochu původní ovládání/přepákování a regulátor, pokud není upraveno.

Ale když už by se dělala komplet předělávka, tak by to stejně chtělo předělat na silnější hřídel. Prostě, příjde mi lepší to nechat na odborníkovi, který to postaví na první dobrou, než s tím týdny laborovat :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Vento TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 04 kvě 2016, 22:12

Příspěvek od Vento TDI »

Víš jak to je když to nezkusíš tak nevíš chtěl sem to zkusit tak zatim dikec
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Jasný, každý si to musí zjistit sám, taky jsem se s tím půl roku trápil :)

Pak jsem to vzdal a odvezl Holzovi, za měsíc jsem si přijel pro hotový čerpadlo, nahodil do auta, naladil předvstřik stroboskopem a hned to jelo jak šlak :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

V čem je výhoda většího průměru hřídele? Jsou čerpadla s hřídeli 17mm a mají rozdělovací hlavu 12mm. Ještě jsem zjistil že tdi má jine výstupy na vstřikovací trubky (ty ventilky) můžou zůstat nebo se musí přehodit s TD?

Obrázek
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

tím z obrázku jen zkrátíš chod akcelerační páky na čerpadle.. ale upravuje se toho daleko víc.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Mám audi 2.5tdi AAT čerpadlo teče a chtěl bych tam dat mechanické nejde mi o výkon ale o jednoduchost a spolehlivost. Obal bych použil asi nejspíš z nějakého peugeota 1.9TD zbytek z původního čerpadla (rozdělovací hlavu váčku i hřídel). Jedná se mi o to co vše upravit na tom ovládání plynu.

Děkuji za rady.
Vratis73
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 19 lis 2019, 20:42
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Vratis73 »

Zdravim ,jak to dopadlo s tim mtdi?? Taky prave skousim nejake vytvorit
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

O víkendu budu zkoušet dám vědět jak jsem dopadl.
Obrázek
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

burton.b22 píše:O víkendu budu zkoušet dám vědět jak jsem dopadl.
Obrázek


tak jak to dopadlo? čerpadlo jsi nechal nekomu dělat nebo jsi dělal sám?
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Zatím nevím natáhl jsem lanko na plyn všechno zapojil odvzdušnil jsem trubky a došla baterka neměl jsem na to moc čas. Čerpadlo jsem si poskládal sám.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“