MTDi po domácku pár dotazů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
MTDi po domácku pár dotazů
Zdravím všechny stavěl si tu někdo MTDi? Použil jsem čerpadlo z 1.9TD a vnitřek z TDi 66 tj vačku hlavu však víte... na čerpadle jsem vyměnil všechny gumičky bude to fungovat? Naftu dává zkoušel sem to přes vrtačku 😅 předem díky za rady a postřehy [/code]
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tak záleží, co od toho očekáváš Fungovat to asi bude, ve smyslu, že motor poběží a auto pojede. A když se ti to povede dobře nastavit na autě, tak možná i podobně, jak sériová 66kw.
Pokud chceš perfektně fungující čerpadlo, se kterým auto pojede mnohem líp, než sériová 66kw, nech si ho postavit od Luboše Hubálka, alias Holz-tdi
Pokud chceš perfektně fungující čerpadlo, se kterým auto pojede mnohem líp, než sériová 66kw, nech si ho postavit od Luboše Hubálka, alias Holz-tdi
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
jenže TD a TDI je zásadní rozdíl.
vstřikování do předkomůrky čepovou tryskou nepotřebuje tak vysoký vstřikovací tlak čerpadla a takovou regulaci předvstřiku jako přímovstřikové TDI.
na TD se sice třeba dá na sérii čerpadle udělat 120hp, ale když stejné čerpadlo dáš bez úprav na TDI, budeš rád, když budeš mít 70hp.
vstřikování do předkomůrky čepovou tryskou nepotřebuje tak vysoký vstřikovací tlak čerpadla a takovou regulaci předvstřiku jako přímovstřikové TDI.
na TD se sice třeba dá na sérii čerpadle udělat 120hp, ale když stejné čerpadlo dáš bez úprav na TDI, budeš rád, když budeš mít 70hp.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Uvidíš sám, třeba budeš spokojen.
Spíš si myslím, že tě bude omezovat dynamická regulace předvstřiku, možná trochu původní ovládání/přepákování a regulátor, pokud není upraveno.
Ale když už by se dělala komplet předělávka, tak by to stejně chtělo předělat na silnější hřídel. Prostě, příjde mi lepší to nechat na odborníkovi, který to postaví na první dobrou, než s tím týdny laborovat
Spíš si myslím, že tě bude omezovat dynamická regulace předvstřiku, možná trochu původní ovládání/přepákování a regulátor, pokud není upraveno.
Ale když už by se dělala komplet předělávka, tak by to stejně chtělo předělat na silnější hřídel. Prostě, příjde mi lepší to nechat na odborníkovi, který to postaví na první dobrou, než s tím týdny laborovat
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Jasný, každý si to musí zjistit sám, taky jsem se s tím půl roku trápil
Pak jsem to vzdal a odvezl Holzovi, za měsíc jsem si přijel pro hotový čerpadlo, nahodil do auta, naladil předvstřik stroboskopem a hned to jelo jak šlak
Pak jsem to vzdal a odvezl Holzovi, za měsíc jsem si přijel pro hotový čerpadlo, nahodil do auta, naladil předvstřik stroboskopem a hned to jelo jak šlak
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Mám audi 2.5tdi AAT čerpadlo teče a chtěl bych tam dat mechanické nejde mi o výkon ale o jednoduchost a spolehlivost. Obal bych použil asi nejspíš z nějakého peugeota 1.9TD zbytek z původního čerpadla (rozdělovací hlavu váčku i hřídel). Jedná se mi o to co vše upravit na tom ovládání plynu.
Děkuji za rady.
Děkuji za rady.