Stránka 1 z 2
MTDi po domácku pár dotazů
Napsal: 08 kvě 2019, 08:56
od Vento TDI
Zdravím všechny stavěl si tu někdo MTDi? Použil jsem čerpadlo z 1.9TD a vnitřek z TDi 66 tj vačku hlavu však víte... na čerpadle jsem vyměnil všechny gumičky bude to fungovat? Naftu dává zkoušel sem to přes vrtačku 😅 předem díky za rady a postřehy [/code]
Napsal: 08 kvě 2019, 10:10
od turbo kamna power
tak záleží, co od toho očekáváš

Fungovat to asi bude, ve smyslu, že motor poběží a auto pojede. A když se ti to povede dobře nastavit na autě, tak možná i podobně, jak sériová 66kw.
Pokud chceš perfektně fungující čerpadlo, se kterým auto pojede mnohem líp, než sériová 66kw, nech si ho postavit od Luboše Hubálka, alias Holz-tdi

Napsal: 08 kvě 2019, 10:20
od Vento TDI
Jen na té 9mm hlavé se dá udělat kolem 120hp v 1.9TD tak proč by se nedalo z té 10mm vytáhnout podobný hodnoty?
Napsal: 08 kvě 2019, 10:27
od turbo kamna power
jenže TD a TDI je zásadní rozdíl.
vstřikování do předkomůrky čepovou tryskou nepotřebuje tak vysoký vstřikovací tlak čerpadla a takovou regulaci předvstřiku jako přímovstřikové TDI.
na TD se sice třeba dá na sérii čerpadle udělat 120hp, ale když stejné čerpadlo dáš bez úprav na TDI, budeš rád, když budeš mít 70hp.
Napsal: 08 kvě 2019, 10:29
od Vento TDI
Neřekl jsem že bude sériově "naladěné" obohacovač mám už nabroušenej co to šlo nafta se tam přidávala jen trochu esi si dobře pamatuju a ten vstřikovací tlak je taky pořešenej tou vačkou z tdi
Napsal: 08 kvě 2019, 13:04
od turbo kamna power
Uvidíš sám, třeba budeš spokojen.
Spíš si myslím, že tě bude omezovat dynamická regulace předvstřiku, možná trochu původní ovládání/přepákování a regulátor, pokud není upraveno.
Ale když už by se dělala komplet předělávka, tak by to stejně chtělo předělat na silnější hřídel. Prostě, příjde mi lepší to nechat na odborníkovi, který to postaví na první dobrou, než s tím týdny laborovat

Napsal: 08 kvě 2019, 13:05
od Vento TDI
Víš jak to je když to nezkusíš tak nevíš chtěl sem to zkusit tak zatim dikec
Napsal: 08 kvě 2019, 21:32
od turbo kamna power
Jasný, každý si to musí zjistit sám, taky jsem se s tím půl roku trápil
Pak jsem to vzdal a odvezl Holzovi, za měsíc jsem si přijel pro hotový čerpadlo, nahodil do auta, naladil předvstřik stroboskopem a hned to jelo jak šlak

Napsal: 09 kvě 2019, 13:19
od burton.b22
V čem je výhoda většího průměru hřídele? Jsou čerpadla s hřídeli 17mm a mají rozdělovací hlavu 12mm. Ještě jsem zjistil že tdi má jine výstupy na vstřikovací trubky (ty ventilky) můžou zůstat nebo se musí přehodit s TD?

Napsal: 09 kvě 2019, 15:05
od patrikE39
tím z obrázku jen zkrátíš chod akcelerační páky na čerpadle.. ale upravuje se toho daleko víc.
Napsal: 05 říj 2019, 17:20
od burton.b22
Mám audi 2.5tdi AAT čerpadlo teče a chtěl bych tam dat mechanické nejde mi o výkon ale o jednoduchost a spolehlivost. Obal bych použil asi nejspíš z nějakého peugeota 1.9TD zbytek z původního čerpadla (rozdělovací hlavu váčku i hřídel). Jedná se mi o to co vše upravit na tom ovládání plynu.
Děkuji za rady.
Napsal: 20 lis 2019, 20:23
od Vratis73
Zdravim ,jak to dopadlo s tim mtdi?? Taky prave skousim nejake vytvorit
Napsal: 21 lis 2019, 05:44
od burton.b22
O víkendu budu zkoušet dám vědět jak jsem dopadl.

Napsal: 24 lis 2019, 14:30
od patrikE39
burton.b22 píše:O víkendu budu zkoušet dám vědět jak jsem dopadl.

tak jak to dopadlo? čerpadlo jsi nechal nekomu dělat nebo jsi dělal sám?
Napsal: 24 lis 2019, 16:36
od burton.b22
Zatím nevím natáhl jsem lanko na plyn všechno zapojil odvzdušnil jsem trubky a došla baterka neměl jsem na to moc čas. Čerpadlo jsem si poskládal sám.