Zdvihatka + ventily O1 1.6 75kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdvihatka + ventily O1 1.6 75kw
UP: zkoušel jsem těsnost ventilů, v domácích podmínkách... na jednom válci výfukový i sací propustil petrolej. Zbytek to udržel dva dny.
Vzal jsem pak hadici se vzduchem a "objel" každý ventil, některé mírně bublinkovaly. Oný poslední pár doslova probublal, jako kdybych tam foukal malou dírkou.
Nechal jsem to u jednoho staršího pána zabrousit, akorát při profouknutí mi to fučí pořád. Dneska mi ukazoval, jak to zkouší podtlakem - nějak mu to drželo. Pořád si tím nejsem jist, zda to auto pak bude jezdit - tvrdí mi že ano ... co myslíte?
_________________________________________________________
Zdravim, jakym zpusobem maji fungovat zdvihatka u motoru v nadpisu? Jde mi o to, zda se vrchní cast, ktera je ve vahadlu, ma zamackavat dovnitř těla. Nebo ma byt napevno (pouze se otáčet)
Diky za info
Vzal jsem pak hadici se vzduchem a "objel" každý ventil, některé mírně bublinkovaly. Oný poslední pár doslova probublal, jako kdybych tam foukal malou dírkou.
Nechal jsem to u jednoho staršího pána zabrousit, akorát při profouknutí mi to fučí pořád. Dneska mi ukazoval, jak to zkouší podtlakem - nějak mu to drželo. Pořád si tím nejsem jist, zda to auto pak bude jezdit - tvrdí mi že ano ... co myslíte?
_________________________________________________________
Zdravim, jakym zpusobem maji fungovat zdvihatka u motoru v nadpisu? Jde mi o to, zda se vrchní cast, ktera je ve vahadlu, ma zamackavat dovnitř těla. Nebo ma byt napevno (pouze se otáčet)
Diky za info
Naposledy upravil(a) xshreck dne 22 kvě 2019, 13:46, celkem upraveno 1 x.
Ono pokud nejsi v presu a od hodiny, tak klidně můžeš počkat a postupovat v klidu a s rozvahou a dát novým součástkám možnost se seznámit s okolím a trochu se rozkoukat..Jejich start do nového života bude snažší a úspěšnější..Marek001 píše:Ja ich nikdy nevytláčam, ale v takom prípade treba počkať kým si sadnú.
nepropadat panice...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
zkoušel jsem těsnost ventilů, v domácích podmínkách... na jednom válci výfukový i sací propustil petrolej. Zbytek to udržel dva dny.
Vzal jsem pak hadici se vzduchem a "objel" každý ventil, některé mírně bublinkovaly. Oný poslední pár doslova probublal, jako kdybych tam foukal malou dírkou.
Nechal jsem to u jednoho staršího pána zabrousit, akorát při profouknutí mi to fučí pořád. Dneska mi ukazoval, jak to zkouší podtlakem - nějak mu to drželo. Pořád si tím nejsem jist, zda to auto pak bude jezdit - tvrdí mi že ano ... co myslíte?
Vzal jsem pak hadici se vzduchem a "objel" každý ventil, některé mírně bublinkovaly. Oný poslední pár doslova probublal, jako kdybych tam foukal malou dírkou.
Nechal jsem to u jednoho staršího pána zabrousit, akorát při profouknutí mi to fučí pořád. Dneska mi ukazoval, jak to zkouší podtlakem - nějak mu to drželo. Pořád si tím nejsem jist, zda to auto pak bude jezdit - tvrdí mi že ano ... co myslíte?
Já bych to nedramatizoval, nalil bych za ventil trochu benzinu a pokud do pár vteřín nic neproteče, je to o.k. Při výrobě se vůbec ventily nezabrušují, stačí přesná výroba sedla i ventilu..A když to pán zabrousil, tak musí být na ventilu znát šedý souvislý kroužek /nejlépe uprostřed/na dosedací ploše ventilu..Víc pro to neuděláš...
nepropadat panice...
Tak, po problemech se shanenim bitu ribe a shanenim momentaku bych potreboval jeste jednu radu ... jelikoz v tomhle aute jsem poprvy a dostal jsem ho jako reseto, nemuzu nikde najit, kam patri drzak na fotce. Dokaze nekdo identifikovat, kam by mel jit? Hledal jsem uchytly na kabely, ale nenasel nic ... s drzakama nejak bojuju diky