Audi 80 B4 2,0 digifant ABK škube
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: Písek
- Kontaktovat uživatele:
Audi 80 B4 2,0 digifant ABK škube
Krásný den všem ,
obracím se na vás s prosbou o pomoc, jestli tu není někdo ,kdo umí a zná motory digifant ,mám problém s tátovo audinou je to rok 1994 a studené je to ok ale po chvili co se ohřeje tak to na volnoběh tak strašně kolísá že to skoro chcípne a zase to vylítne a pořád dokola, motor se třese , když jedu tak v pásmu okolo 2000 otáček se s tím nechá jet jen pod plynem nebo tak nějak bez plynu se zařazeným kvaltem , jak se ten plyn sešlápne jen částečně tak to tak škube že by vypadl motor. Zkoušel jsem svíčky, kabely,halluv snímač v rozdělovači, nové zap. trafo,nové rozvody,lambdasonda bosch ,teplotní čidla obě ,volnoběžný ventil vyměněný za jiný z auta na kterém to neděla a pořád stejné , to samé i váha vzduchu taky vyzkoušená z funkčního auta a pořád stejné , zkoušel jsem i nový potenciometr na škrtící klapce a taky nic, podtlaky jsem prošel a hadičky vyměnil a zase nic.zkoušel jsem i předstih a beze změny.Rád bych tátovi auto opravil ale už nevím jak.
z výfuku jde řekl bych bohatá směs.... výfuk černý .
Moc všem děkuju za případné rady ( pomoc)
obracím se na vás s prosbou o pomoc, jestli tu není někdo ,kdo umí a zná motory digifant ,mám problém s tátovo audinou je to rok 1994 a studené je to ok ale po chvili co se ohřeje tak to na volnoběh tak strašně kolísá že to skoro chcípne a zase to vylítne a pořád dokola, motor se třese , když jedu tak v pásmu okolo 2000 otáček se s tím nechá jet jen pod plynem nebo tak nějak bez plynu se zařazeným kvaltem , jak se ten plyn sešlápne jen částečně tak to tak škube že by vypadl motor. Zkoušel jsem svíčky, kabely,halluv snímač v rozdělovači, nové zap. trafo,nové rozvody,lambdasonda bosch ,teplotní čidla obě ,volnoběžný ventil vyměněný za jiný z auta na kterém to neděla a pořád stejné , to samé i váha vzduchu taky vyzkoušená z funkčního auta a pořád stejné , zkoušel jsem i nový potenciometr na škrtící klapce a taky nic, podtlaky jsem prošel a hadičky vyměnil a zase nic.zkoušel jsem i předstih a beze změny.Rád bych tátovi auto opravil ale už nevím jak.
z výfuku jde řekl bych bohatá směs.... výfuk černý .
Moc všem děkuju za případné rady ( pomoc)
Je dobré zkontrolovat všechny, vyndat je ven a zastartovat /pomocník/ a vstřiky musí být kuželovité a po zastavení nesmí ukapávat. Mohou být také zalepené a měl bys to poznat. Jinak je to už staré auto a pokud moc nejezdí, tak bych překontroloval zda v nádrži není voda a také jaký je tlak paliva, je tam předzásobní čerpadlo, pak hlavní a tlakový regulátor.Dobu vstřikování ovlivńuje 1. množství nasávaného vzduchu, /vzduchový filtr jej má v sobě/
2.teplota motoru,3.teplota nasávaného vzduchu ,3.otáčky motoru , 4.poloha škrtící klapky,5.lambda. Takže pokud má motor dobrou kompresi , funguje ovládání šoupátkového spínače, spínač volnoběhu, vstřiky netečou /po ohřátí bych odpojil el. přívod k 5. vstřiku/ tak by už zbývaly zap. kabely, dobré svíčky a popřípadě ŘJ Digifant/relé č. 21/..A zkusil bych odpojit hadici odvětrání /vývod na víku motoru bych ucpal./ a projet to..Jinak nevím, co to máš za rok auta, ale u bloku pojistek jsou díry na náhradní pojistky, bohužel jedna díra na důležitou pojistku vypadá obdobně a stávalo se, že majiteli prdla pojistka , tak vzal "náhradní" , což bohužel byla pojistka na stabilizaci chodu a opravený okruh /např. světla/ se mu rozsvítila, ale motor začal vandrovat-přesně jak píšeš..Jinak závady jdou vyblikat jestli se nepletu namontováním pojistky do relé./je tam na ni díra/.Snad jsem to nepopletl.
2.teplota motoru,3.teplota nasávaného vzduchu ,3.otáčky motoru , 4.poloha škrtící klapky,5.lambda. Takže pokud má motor dobrou kompresi , funguje ovládání šoupátkového spínače, spínač volnoběhu, vstřiky netečou /po ohřátí bych odpojil el. přívod k 5. vstřiku/ tak by už zbývaly zap. kabely, dobré svíčky a popřípadě ŘJ Digifant/relé č. 21/..A zkusil bych odpojit hadici odvětrání /vývod na víku motoru bych ucpal./ a projet to..Jinak nevím, co to máš za rok auta, ale u bloku pojistek jsou díry na náhradní pojistky, bohužel jedna díra na důležitou pojistku vypadá obdobně a stávalo se, že majiteli prdla pojistka , tak vzal "náhradní" , což bohužel byla pojistka na stabilizaci chodu a opravený okruh /např. světla/ se mu rozsvítila, ale motor začal vandrovat-přesně jak píšeš..Jinak závady jdou vyblikat jestli se nepletu namontováním pojistky do relé./je tam na ni díra/.Snad jsem to nepopletl.
nepropadat panice...
jericho: No popletl..to není mechanická stříkačka K (KE) Jetronic.
Nicméně odpojením 5 tého vstřiku elektricky není zaručena jeho těsnost,ten obohacovač má dávkovat jen při startu a teplotách pod nulou.Chytne to i bez nej,ale déle to trvá-déle točíš.
Tlak paliva by taky bylo dobré změřit,i když tam problém moc nevidím.
Nicméně odpojením 5 tého vstřiku elektricky není zaručena jeho těsnost,ten obohacovač má dávkovat jen při startu a teplotách pod nulou.Chytne to i bez nej,ale déle to trvá-déle točíš.
Tlak paliva by taky bylo dobré změřit,i když tam problém moc nevidím.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: Písek
- Kontaktovat uživatele:
kluci děkuju moc za radu prubnu to , diagnostiku na tohle mám ,jsou tam ty 2 kostičky ,redukci na klasický konektor taky mám ale závadu to nepsalo .Ona tady to ještě není tak propracovaná diagnostika jako u novějších aut.
Moc vám d vám děkuju za rady vyzkouším to ,snabude něco z toho vzduchový filtr je měněný .
Moc vám d vám děkuju za rady vyzkouším to ,snabude něco z toho vzduchový filtr je měněný .
[quote="NOVON"]jericho: No popletl..to není mechanická stříkačka K (KE) Jetronic.
Nicméně odpojením 5 tého vstřiku elektricky není zaručena jeho těsnost,ten obohacovač má dávkovat jen při startu a teplotách pod nulou.Chytne to i bez nej,ale déle to trvá-déle točíš.
Tlak paliva by taky bylo dobré změřit,i když tam problém moc nevidím.
Já taky ne, ale čert nikdy nespí,a já vždy vše to, co motor zatepla nepotřebuje vyřazuji , abych měl jistotu a samozřejmě
tehdy byl Digifant, Digijet ,MPI a samozřejmě mechanika, která se mi tam vloudila..Ale tyhle výtvory přímo od VW byly nejčastější..
Nicméně odpojením 5 tého vstřiku elektricky není zaručena jeho těsnost,ten obohacovač má dávkovat jen při startu a teplotách pod nulou.Chytne to i bez nej,ale déle to trvá-déle točíš.
Tlak paliva by taky bylo dobré změřit,i když tam problém moc nevidím.
Já taky ne, ale čert nikdy nespí,a já vždy vše to, co motor zatepla nepotřebuje vyřazuji , abych měl jistotu a samozřejmě
tehdy byl Digifant, Digijet ,MPI a samozřejmě mechanika, která se mi tam vloudila..Ale tyhle výtvory přímo od VW byly nejčastější..
nepropadat panice...