PASSAT B5 AFN - NEJEDE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
PASSAT B5 AFN - NEJEDE
Ahoj,
Mám problém u Passata B5 AFN. Nejede tak jak má.. Tak jak to jezdí to není vůbec 81kw. Když jsme ho kupovali prý by tam měl být čip.. Ale rozhodně tak to nejezdilo teda.
Mohl by někdo zkontrolovat LOG?
Přikládám i výpis chyb.
Díky moc!
CHYBY: https://webshare.cz/#/file/Ch7Km1kj68
LOG: https://webshare.cz/#/file/1yE1mg3mx4
Mám problém u Passata B5 AFN. Nejede tak jak má.. Tak jak to jezdí to není vůbec 81kw. Když jsme ho kupovali prý by tam měl být čip.. Ale rozhodně tak to nejezdilo teda.
Mohl by někdo zkontrolovat LOG?
Přikládám i výpis chyb.
Díky moc!
CHYBY: https://webshare.cz/#/file/Ch7Km1kj68
LOG: https://webshare.cz/#/file/1yE1mg3mx4
Škoda Fabia II 1.2 TSI 63kW
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN
váha má nízké hodnoty, ale nemusí to být nutně proto, že je vadná.
a) - může být díra v hadici mezi váhou a turbem
b) - může propouštět EGR ventil
c) - můžou být totálně přicpané sací parohy od EGR-u
d) - může být sešlehaná vačka a hydroštěly
d) - může být přicpaný katalyzátor
Zvolil bych následující postup:
1. Důkladně zkotrolovat hadici mezi MAF a turbem, jestli tam není díra, kudy si turbo přisává falešný vzduch mimo MAF
2. Rozdělat EGR a zaslepit (při této příležitosti bych zkontroloval průchodnost sacíh parohů)
3. Vyměnit váhu vzduchu ( nebo ji nahradit diodou - s diodou je ale nutno nejdřív zaslepit nebo odpojit EGR)
4. Odpojit výfukové potrubí za turbem (stačí to nechat na šroubeh a vrazit mezi příruby dvě matky at je tam mezera 1cm)
5. Kontrola vačky a hyder
Po každém bodu (krom bodu 1) je nutno to projet a nalogovat !
a) - může být díra v hadici mezi váhou a turbem
b) - může propouštět EGR ventil
c) - můžou být totálně přicpané sací parohy od EGR-u
d) - může být sešlehaná vačka a hydroštěly
d) - může být přicpaný katalyzátor
Zvolil bych následující postup:
1. Důkladně zkotrolovat hadici mezi MAF a turbem, jestli tam není díra, kudy si turbo přisává falešný vzduch mimo MAF
2. Rozdělat EGR a zaslepit (při této příležitosti bych zkontroloval průchodnost sacíh parohů)
3. Vyměnit váhu vzduchu ( nebo ji nahradit diodou - s diodou je ale nutno nejdřív zaslepit nebo odpojit EGR)
4. Odpojit výfukové potrubí za turbem (stačí to nechat na šroubeh a vrazit mezi příruby dvě matky at je tam mezera 1cm)
5. Kontrola vačky a hyder
Po každém bodu (krom bodu 1) je nutno to projet a nalogovat !
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice