Bxe s hybridem

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Bxe s hybridem

Příspěvek od jirka.p »

Zdravim. Chci se zeptat kolik nm zvladne bxe na hybridu. Mam ted turbo od turbosportu tsb180 myslim. Ale v softu je to nastaveny aby sel na plno cca ve 2200. Ale je od spoda celkem skrcenej. Tak kdyby se otevrelo od spoda jestli to nebude vadit motoru ? Je to ted nastaveny aby pozadavek stihal 3ce a zbytecne neprefukoval. Ale kdyz se jede na 6 tak nema moc spodek od tech 1800.

1.9tdi bxe (AL vstriky , 6q z bkd, tlak 1.6baru) soft si stavim sam
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Mame na bxe 220 ps, 480 Nm a drzi uz 2 roky...
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

mecKo píše:Mame na bxe 220 ps, 480 Nm a drzi uz 2 roky...
Ted mam 180ps a 420nm. Ale jde mi spise o to jestli bxe nevadi tech 400nm uz v nizsich otackach.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

co sa tyka ojnic tak sa neboj, su lepsie nez ma rotacka, ale zase horsie ako PD130/150
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

BXE uz ma tu novu lahku kluku, takze moc mu nenakladaj.
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

TDI tech píše:BXE uz ma tu novu lahku kluku, takze moc mu nenakladaj.
myslis ze je konstrukcne slabsia a mohlo by ju strihnut?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Overene to nemam, no co som to porovnaval, tak je mozno o polovicu mensia ako stara. Neviem ci vydrzi tolko co stara tazka kluka. Ono ked pouzili kvalitnejsi material, tak by to odlahcenie nemal byt ziadny problem, skor prinos. No mozes si domysliet preco to asi soudruzi inziniri z NDR spravili. Ano, domyslel si si spravne, aby usetrili naklady. A kde sa setri na nespravnych miestach tam to nezvykne dopadnut dobre.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

ono stačí, že už v sérii z toho lítají ojnice :-(
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

@TDI tech mas recht.
Dnes sa uz na kvalitu nehra. Auta co zlezu z pasu su jebky a je jedno ci je to korejec, cinan, francuz alebo nemec.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

toefuk píše:
TDI tech píše:BXE uz ma tu novu lahku kluku, takze moc mu nenakladaj.
myslis ze je konstrukcne slabsia a mohlo by ju strihnut?
nevím, jestli je konstrukčně slabší, ale chybí jí (oproti rotačce a starým PD) polovina protizávaží, takže méně pohlcuje kmity klikového mechanizmu. To by nevadilo, pokud by bylo vyztuženo uložení v bloku, ale to zůstalo stejné. Takže teorieticky může být klika náchylnější k prasknutí, dojde-li k velkému zatížení v nižších otáčkách (zvlášť v kombinaci s jednohmotou nebo KO dvouhmotou).
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Co má BXE za vstřiky? je to shodné s 74kw tdi PD?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 802
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

073AG
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

Tak dvouhmota je komplet nova sachs , vstriky AL. A logoval jsem to a toho hybrida to foukne na 1.6 cca v 1800otackach na 6ku. Takze dalnice a dlouhe tahle kopce pri tech 110 zvlada v poho a ma chut jit za plynem. Vic uz to trapit nechci. Kdyz to tak ctu tak to bxe neni uplne nejlepsi na spodku.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

BXE sem potrápil dost , a nikomu se nic nestalo.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

toby66kw píše:BXE sem potrápil dost , a nikomu se nic nestalo.
Stastlivec, moc takovych neznam co by drazdili BXE a nemuseli menit za spolehlivejsi ASZ.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“