Golf 5, TDI, BKC při teplém startu kopne.... ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JOJOBA
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 13 zář 2012, 20:51
Bydliště: Eichwald

Golf 5, TDI, BKC při teplém startu kopne.... ?

Příspěvek od JOJOBA »

Zdravím, nejsem mechanik, trápí mne již delší dobu, že po delší jízdě když na chvíli zastavím, třeba u pumpy, tak při nastartování motor nepříjemně kopne/škubne když naskakuje... ptal jsem se vícero odborníků - nevěděli. Kromě toho při volnoběhu nepravidelně, tak po 20 vteřinách něco podobného, ale jen lehce.... jinak starty bez problémů, emise v cajku, spotřeba 5-5,5 l... najeto skoro 300 TKm, první řidič, nedávno nová hlava, vačková hřídel, zdvihátka, vstřiky, silentbloky, ale dělalo to už dávno před tím... Vyčtení závad také nic.
Uvažuju esli nějaký snímač nedává špatnou informaci, že je motor furt studený místo teplý, a dává moc velkou startovací dávku.... ? Nemám šajn, uvítám radu kam se zaměřit. Díky. :?
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jak je.na.tom baterka a startér? Mi dělala OII to samé. Rána že by motor vypadl z auta. Pomohla repase startéru.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Aj mne to robí na rotačke, tiež ma napadol ten štartér
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
JOJOBA
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 13 zář 2012, 20:51
Bydliště: Eichwald

Příspěvek od JOJOBA »

Startér rovněž po repasi ( čerstvě - s tou hlavou ), baterie ( 680 Ah ) zánovní - testováno.
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN