Golf 5, TDI, BKC při teplém startu kopne.... ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JOJOBA
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 13 zář 2012, 20:51
Bydliště: Eichwald

Golf 5, TDI, BKC při teplém startu kopne.... ?

Příspěvek od JOJOBA »

Zdravím, nejsem mechanik, trápí mne již delší dobu, že po delší jízdě když na chvíli zastavím, třeba u pumpy, tak při nastartování motor nepříjemně kopne/škubne když naskakuje... ptal jsem se vícero odborníků - nevěděli. Kromě toho při volnoběhu nepravidelně, tak po 20 vteřinách něco podobného, ale jen lehce.... jinak starty bez problémů, emise v cajku, spotřeba 5-5,5 l... najeto skoro 300 TKm, první řidič, nedávno nová hlava, vačková hřídel, zdvihátka, vstřiky, silentbloky, ale dělalo to už dávno před tím... Vyčtení závad také nic.
Uvažuju esli nějaký snímač nedává špatnou informaci, že je motor furt studený místo teplý, a dává moc velkou startovací dávku.... ? Nemám šajn, uvítám radu kam se zaměřit. Díky. :?
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jak je.na.tom baterka a startér? Mi dělala OII to samé. Rána že by motor vypadl z auta. Pomohla repase startéru.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Aj mne to robí na rotačke, tiež ma napadol ten štartér
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
JOJOBA
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 13 zář 2012, 20:51
Bydliště: Eichwald

Příspěvek od JOJOBA »

Startér rovněž po repasi ( čerstvě - s tou hlavou ), baterie ( 680 Ah ) zánovní - testováno.
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

nezacalo to po vymene dvojhmoty?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A dělalo to i před tou opravou?
nepropadat panice...
JOJOBA
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 13 zář 2012, 20:51
Bydliště: Eichwald

Příspěvek od JOJOBA »

Ta nepravidelnost při volnoběhu začala někdy okolo 100 Tkm... teda jsem to začal vnímat, neb jsem střídal auta.... Ten cuk při teplém startu se už objevuje tak 50 Tkm, co jsem si všiml - je to nepravidelné, asi nějak záleží na ohřátí něčeho nebo poloze něčeho ? I to je nepravidelné - někdy po pár minutách stání, někdy i po dvaceti.... (wallbash)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

setrvák je teda nový nebo původní ?
nedočetl jsem se že byl měněn ??
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ja mám komplet menenú spojku aj so sotrvakom čiže u mňa by som to vylúčil, ja to tiež vidím na ten štartér že už netočí tak ako mal a potom to tak trhne, mne to tiež nerobí vždy, ale zase u mňa sa jedná o rotačku a volnobeh mám úpkne ukážkový ani necítiš zme motor beží, úplne hladný chod na volnobeh
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
JOJOBA
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 13 zář 2012, 20:51
Bydliště: Eichwald

Příspěvek od JOJOBA »

Příčina bue asi jiná, startér je krátce po repasi, shledán ve funkčním stavu..... :roll:
roman1648 píše:setrvák je teda nový nebo původní ?
nedočetl jsem se že byl měněn ??
Měněno komplet ve 233 Tkm..... vč. ložiska i válec..... (wallbash)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

No môj štartér vyzerá tak že úplne vzdáva svoju úlohu, dnes ráno to ledva pretočilo motorom, a už to kope ako keby chce motor vyskočiť, v sobotu vymením štartér a dám vedieť či sa to zlepšilo
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
JOJOBA
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 13 zář 2012, 20:51
Bydliště: Eichwald

Příspěvek od JOJOBA »

G5..... startér, jak jsem uvedl výše, za studena nemá problém, dnes při 4stC nastartoval hladce i bez žhavení na první drk.
Furt mi nějak hlodá, že by to mohlo být okolo snímání teploty... tedy jako že startuje ohřátý s bohatší dávkou jako na studený start a ta bohatší směs exploduje dříve/více... ? (wallbash)
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

Jak písou kluci , na o2 starter, studena v pohodě, za tepla kopanec jak prase.
po rozebrání starteru pěkný stav! uhlíky jako nové, ale měli zvláštní barvu tj.vyhřáté, dal jsem nové +ložiska +orovnání komutátoru na soustruhu a přes rok bez klepnutí
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Re: Golf 5, TDI, BKC při teplém startu kopne.... ?

Příspěvek od RudisTDic »

JOJOBA píše:Zdravím, nejsem mechanik, trápí mne již delší dobu, že po delší jízdě když na chvíli zastavím, třeba u pumpy, tak při nastartování motor nepříjemně kopne/škubne když naskakuje... ptal jsem se vícero odborníků - nevěděli. Kromě toho při volnoběhu nepravidelně, tak po 20 vteřinách něco podobného, ale jen lehce.... jinak starty bez problémů, emise v cajku, spotřeba 5-5,5 l... najeto skoro 300 TKm, první řidič, nedávno nová hlava, vačková hřídel, zdvihátka, vstřiky, silentbloky, ale dělalo to už dávno před tím... Vyčtení závad také nic.
Uvažuju esli nějaký snímač nedává špatnou informaci, že je motor furt studený místo teplý, a dává moc velkou startovací dávku.... ? Nemám šajn, uvítám radu kam se zaměřit. Díky. :?
To skubnuti při startu dělá špatně synchronizace vacka/klika.. Zajed k někomu na diag a koukni jaka je synchronizace, buď s tím hni trochu do mínusu a když to bude horší, tak do plusu.. Ale většinou pomůže minusova hodnota.. Běžně mi jezdí lidi, že po rozvodech jim motor při startu skubne..
Octavia II RS
JOJOBA
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 13 zář 2012, 20:51
Bydliště: Eichwald

Příspěvek od JOJOBA »

Tom +Rudis - Děkuji za rady. Začnu tou vačkou a uvidím. Možná. (crazy)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“