Golf 5, TDI, BKC při teplém startu kopne.... ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf 5, TDI, BKC při teplém startu kopne.... ?
Zdravím, nejsem mechanik, trápí mne již delší dobu, že po delší jízdě když na chvíli zastavím, třeba u pumpy, tak při nastartování motor nepříjemně kopne/škubne když naskakuje... ptal jsem se vícero odborníků - nevěděli. Kromě toho při volnoběhu nepravidelně, tak po 20 vteřinách něco podobného, ale jen lehce.... jinak starty bez problémů, emise v cajku, spotřeba 5-5,5 l... najeto skoro 300 TKm, první řidič, nedávno nová hlava, vačková hřídel, zdvihátka, vstřiky, silentbloky, ale dělalo to už dávno před tím... Vyčtení závad také nic.
Uvažuju esli nějaký snímač nedává špatnou informaci, že je motor furt studený místo teplý, a dává moc velkou startovací dávku.... ? Nemám šajn, uvítám radu kam se zaměřit. Díky.
Uvažuju esli nějaký snímač nedává špatnou informaci, že je motor furt studený místo teplý, a dává moc velkou startovací dávku.... ? Nemám šajn, uvítám radu kam se zaměřit. Díky.
Ta nepravidelnost při volnoběhu začala někdy okolo 100 Tkm... teda jsem to začal vnímat, neb jsem střídal auta.... Ten cuk při teplém startu se už objevuje tak 50 Tkm, co jsem si všiml - je to nepravidelné, asi nějak záleží na ohřátí něčeho nebo poloze něčeho ? I to je nepravidelné - někdy po pár minutách stání, někdy i po dvaceti....
Ja mám komplet menenú spojku aj so sotrvakom čiže u mňa by som to vylúčil, ja to tiež vidím na ten štartér že už netočí tak ako mal a potom to tak trhne, mne to tiež nerobí vždy, ale zase u mňa sa jedná o rotačku a volnobeh mám úpkne ukážkový ani necítiš zme motor beží, úplne hladný chod na volnobeh
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
No môj štartér vyzerá tak že úplne vzdáva svoju úlohu, dnes ráno to ledva pretočilo motorom, a už to kope ako keby chce motor vyskočiť, v sobotu vymením štartér a dám vedieť či sa to zlepšilo
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
G5..... startér, jak jsem uvedl výše, za studena nemá problém, dnes při 4stC nastartoval hladce i bez žhavení na první drk.
Furt mi nějak hlodá, že by to mohlo být okolo snímání teploty... tedy jako že startuje ohřátý s bohatší dávkou jako na studený start a ta bohatší směs exploduje dříve/více... ?
Furt mi nějak hlodá, že by to mohlo být okolo snímání teploty... tedy jako že startuje ohřátý s bohatší dávkou jako na studený start a ta bohatší směs exploduje dříve/více... ?
Re: Golf 5, TDI, BKC při teplém startu kopne.... ?
To skubnuti při startu dělá špatně synchronizace vacka/klika.. Zajed k někomu na diag a koukni jaka je synchronizace, buď s tím hni trochu do mínusu a když to bude horší, tak do plusu.. Ale většinou pomůže minusova hodnota.. Běžně mi jezdí lidi, že po rozvodech jim motor při startu skubne..JOJOBA píše:Zdravím, nejsem mechanik, trápí mne již delší dobu, že po delší jízdě když na chvíli zastavím, třeba u pumpy, tak při nastartování motor nepříjemně kopne/škubne když naskakuje... ptal jsem se vícero odborníků - nevěděli. Kromě toho při volnoběhu nepravidelně, tak po 20 vteřinách něco podobného, ale jen lehce.... jinak starty bez problémů, emise v cajku, spotřeba 5-5,5 l... najeto skoro 300 TKm, první řidič, nedávno nová hlava, vačková hřídel, zdvihátka, vstřiky, silentbloky, ale dělalo to už dávno před tím... Vyčtení závad také nic.
Uvažuju esli nějaký snímač nedává špatnou informaci, že je motor furt studený místo teplý, a dává moc velkou startovací dávku.... ? Nemám šajn, uvítám radu kam se zaměřit. Díky.
Octavia II RS