Dělá to starter, nejhorší je že jsem tam měl už dva originály, z toho jeden najeto asi 40tis a byla to hrůza. Ted jsem někde vyškrábnul druhošku bosch, koukal jsem že má 11 zubů místo 10 a jiný náběh na zubech, když jsem to tam dal tak jsem to nepochopil, to auto takhle dobře nestartovalo ani když bylo nový.
Znam to dobre z passata 1.9 bxe... Za tepla kopanec, mel jsem u nej novej setrvak spojku, rozvody.... Jediny co jsem nedelal byl starter.... Na synhronizaci vacka klika zapomen...
riesim to takisto... u mna to bol akumulator... sice 5 ročný ale už mal slabý štartovací prúd, po výmene za mladší ročný z druhého auta kopance prestali... ale nevylucujem aj horší stav štartéra...rozvody+zotrvačník so spojkou mám nové, po výmene...
Fabia III 1.2TSI 66kw
Touran Highline 77kw BKC, 6q GQN
JOJOBA píše:Tom +Rudis - Děkuji za rady. Začnu tou vačkou a uvidím. Možná.
Tak po vícero konzultacích jsem skončil u maníka přes SW..... vyčetl-upravil vstřikovací mapu- nahrál zpět...... a frčí to ! Takže nikoliv mechanika, ale SW údajně nějakým "samoposunem" hodnot HW zřejmě na základě opotřebení/proběhu km.....
Dále tedy neřeším, za mě vyřešeno.
Díky všem za rady.
Zdravim
tiež bojujem s týmto problemom. Vymenil som baterku a nezlepšilo sa to...potom repas štarteru...trochu to pomohlo tá rana je slabšia...možno tiež potrebujem štarter s 11 zubmi ale ešte zháňam človeka čo sa mi pozrie na software...
Tak baterka byla téměř nová ( 80 Ah ? ) a startér po repasi "jako nový" - a furt to kopalo, jak jsem psal výše/dříve. Nechtěl jsem tomu věřit, že se to "samo" posune/změní nájezdem, ale objektivně se to vyřešilo. Díky za dřívější dobré rady - asi pomohou v jiných podobných případech.
JOJOBA píše:Tak baterka byla téměř nová ( 80 Ah ? ) a startér po repasi "jako nový" - a furt to kopalo, jak jsem psal výše/dříve. Nechtěl jsem tomu věřit, že se to "samo" posune/změní nájezdem, ale objektivně se to vyřešilo. Díky za dřívější dobré rady - asi pomohou v jiných podobných případech.