Peugeot 407, 2.0HDI, osciloskop otáčky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugeot 407, 2.0HDI, osciloskop otáčky
Zdravím vespolek,
prosim, zda by mi někdo neuměl osvětlit chování Hallova snímače otáček kliky, viz. foto. Zelená je napájení 5V, jak teda muže generovat 10V křivku ?
Motor nenastartuje protože řj nevidí otáčky. Několikrát na okamžik zachycen nárůst amplitudy křivky při startování od 2V, když amplituda přechází kolem 5V, otáčky v měřených parametrech na okamžik ožijí. Mám tedy za to, že chyba je v tom signálu, ale proč ?
Kabeláž nahrazena, i snímač, i řj, vše bez výsledku. Auto přestalo jet při zásahu v servisu, ke mně se dostalo už v nepojizdnem stavu ..
2.0 HDI, RHR, SID 803
[/img]
prosim, zda by mi někdo neuměl osvětlit chování Hallova snímače otáček kliky, viz. foto. Zelená je napájení 5V, jak teda muže generovat 10V křivku ?
Motor nenastartuje protože řj nevidí otáčky. Několikrát na okamžik zachycen nárůst amplitudy křivky při startování od 2V, když amplituda přechází kolem 5V, otáčky v měřených parametrech na okamžik ožijí. Mám tedy za to, že chyba je v tom signálu, ale proč ?
Kabeláž nahrazena, i snímač, i řj, vše bez výsledku. Auto přestalo jet při zásahu v servisu, ke mně se dostalo už v nepojizdnem stavu ..
2.0 HDI, RHR, SID 803
[/img]
Ale přece synchronizace mě začne zajímat až když uvidím v měřených parametrech nějaké otáčky, a ty tam nejsou.
To protinapětí na hal z jednotky jsem naměřil, ale tím pádem musí být něco špatně, že se liší od palubního napětí ??
S kroužkem se manipulovalo, to vím, ale pokud generuje kostky, tak by jednotka měla vidět nějaké otáčky. A ta amplituda si dělá co chce, od 7,8 voltu po 10, jak kdy, někdy roste od dvou V. Kostry a plusy na jednotce jsou ok, pokud jsem neudělal chybu.
To protinapětí na hal z jednotky jsem naměřil, ale tím pádem musí být něco špatně, že se liší od palubního napětí ??
S kroužkem se manipulovalo, to vím, ale pokud generuje kostky, tak by jednotka měla vidět nějaké otáčky. A ta amplituda si dělá co chce, od 7,8 voltu po 10, jak kdy, někdy roste od dvou V. Kostry a plusy na jednotce jsou ok, pokud jsem neudělal chybu.
Přesně 0bar. Jednotka nevidí otáčení motoru, tudíž neovládá vstřiky, regulátor vysokotlaku, nic. Ale jak píšu, občas na sekundu nebo dvě otáčky naskočí - domnívám se že to je ve chvíli kdy amplituda z hallova snímače je kolem 5V - a v tu chvíli okamžitě roste tlak paliva atd.JozefC píše:Aky mas tlak paliva?
Zakopaný pes je v tom, že jednotka ten signál otáček prostě nepřečte, nevidí. Ani jiná ŘJ ..
A když ho dáš nový??
Te´d jsem řešil podobnej špek, 407 2.2HDi
Za jízdy auto občas jakoby na sekundu vynechalo, pak mu to zdechlo a nešlo to dva dny nastartovat, pak to jakoby nic chytlo
Dal jsem novej snímač a zdá se že cajk, maká to,necuká
kámoš z Peugeotou mi říkal že závadu na tomto snímači diag nepíše, že se s tím potýkali v práci svého času celkem často
Jo novej snímač stál necelý 300 což je prd..
Te´d jsem řešil podobnej špek, 407 2.2HDi
Za jízdy auto občas jakoby na sekundu vynechalo, pak mu to zdechlo a nešlo to dva dny nastartovat, pak to jakoby nic chytlo
Dal jsem novej snímač a zdá se že cajk, maká to,necuká
kámoš z Peugeotou mi říkal že závadu na tomto snímači diag nepíše, že se s tím potýkali v práci svého času celkem často
Jo novej snímač stál necelý 300 což je prd..
Snímač zaměněn z funkčního auta, bez výsledku. Prostě musím vzít na oscilo jiný RHR ať vím na beton jak má ten signál vypadat.roman1648 píše:A když ho dáš nový??
Te´d jsem řešil podobnej špek, 407 2.2HDi
Za jízdy auto občas jakoby na sekundu vynechalo, pak mu to zdechlo a nešlo to dva dny nastartovat, pak to jakoby nic chytlo
Dal jsem novej snímač a zdá se že cajk, maká to,necuká
kámoš z Peugeotou mi říkal že závadu na tomto snímači diag nepíše, že se s tím potýkali v práci svého času celkem často
Jo novej snímač stál necelý 300 což je prd..
Signal je, stačí pozrieť vyššie. Bude to skôr sw jednotky záležitosť a typ kalibrácie. Ja som mal podobný prípad, ale mne tlak videlo, preto som sa pýtal na tlak. Závada bude v synchre rozvodu. Ale to by malo byť vidieť v data. Namáš synchro, jednotka blokne ot , ak blokne ot nepustí vstrekovanie a nevytvorí tlak. Cele je to cudne, ak sa menil len altik.