Peugeot 407, 2.0HDI, osciloskop otáčky

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jura
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 led 2007, 22:25

Peugeot 407, 2.0HDI, osciloskop otáčky

Příspěvek od Jura »

Zdravím vespolek,
prosim, zda by mi někdo neuměl osvětlit chování Hallova snímače otáček kliky, viz. foto. Zelená je napájení 5V, jak teda muže generovat 10V křivku ?
Motor nenastartuje protože řj nevidí otáčky. Několikrát na okamžik zachycen nárůst amplitudy křivky při startování od 2V, když amplituda přechází kolem 5V, otáčky v měřených parametrech na okamžik ožijí. Mám tedy za to, že chyba je v tom signálu, ale proč ?
Kabeláž nahrazena, i snímač, i řj, vše bez výsledku. Auto přestalo jet při zásahu v servisu, ke mně se dostalo už v nepojizdnem stavu ..

2.0 HDI, RHR, SID 803

Obrázek[/img]
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Rhr se spíná na 12V je to protinapětí z jednotky bez něj hal nefunguje spíš se podívej zda někdo nepoškodil ten magnetickej kroužek dej k němu testr na magnetická ložiska zda se utvořej proužky.Stačí to kolo zmagnetizovat a je amen.Magnetem si přejed přes hal a sleduj zda změní stav na záznamu.
Jura
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 led 2007, 22:25

Příspěvek od Jura »

KO kroužek by ale nevykreslil kostky ??

Obrázek[/img]
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Tohle kreslit má bude tam i mezera jako značka HU.Nemáš to nahraný i s vačkou můžem porovnat se vzorem.
Jura
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 led 2007, 22:25

Příspěvek od Jura »

Ale přece synchronizace mě začne zajímat až když uvidím v měřených parametrech nějaké otáčky, a ty tam nejsou.
To protinapětí na hal z jednotky jsem naměřil, ale tím pádem musí být něco špatně, že se liší od palubního napětí ??
S kroužkem se manipulovalo, to vím, ale pokud generuje kostky, tak by jednotka měla vidět nějaké otáčky. A ta amplituda si dělá co chce, od 7,8 voltu po 10, jak kdy, někdy roste od dvou V. Kostry a plusy na jednotce jsou ok, pokud jsem neudělal chybu.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Nemáš na zkoušku jinej ipulzní kroužek vyděl jsem záznam kde byl zmagnetizovaný od magnetu baterky a taky se impulzy různě propadali.
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Zachyť priebeh pri poskladanom voze. Co sa robilo v servise, aky zasah?
Jura
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 led 2007, 22:25

Příspěvek od Jura »

Druhý obr. oscilo je záznam z motoru, níže další.
Kroužek z obrázku je nový, na autě je ještě verze kde je kroužek vkuse s řemenicí rozvodu, který se už nedodává.
Opravovalo se dobíjení, měnil altík, běhen toho prej nejdřív několikrát nešlo nastartovat, až od nějaké doby už nechytá vůbec.

Obrázek
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Aky mas tlak paliva?
Jura
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 led 2007, 22:25

Příspěvek od Jura »

JozefC píše:Aky mas tlak paliva?
Přesně 0bar. Jednotka nevidí otáčení motoru, tudíž neovládá vstřiky, regulátor vysokotlaku, nic. Ale jak píšu, občas na sekundu nebo dvě otáčky naskočí - domnívám se že to je ve chvíli kdy amplituda z hallova snímače je kolem 5V - a v tu chvíli okamžitě roste tlak paliva atd.
Zakopaný pes je v tom, že jednotka ten signál otáček prostě nepřečte, nevidí. Ani jiná ŘJ ..
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

A když ho dáš nový??
Te´d jsem řešil podobnej špek, 407 2.2HDi
Za jízdy auto občas jakoby na sekundu vynechalo, pak mu to zdechlo a nešlo to dva dny nastartovat, pak to jakoby nic chytlo
Dal jsem novej snímač a zdá se že cajk, maká to,necuká
kámoš z Peugeotou mi říkal že závadu na tomto snímači diag nepíše, že se s tím potýkali v práci svého času celkem často
Jo novej snímač stál necelý 300 což je prd..
Jura
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 led 2007, 22:25

Příspěvek od Jura »

roman1648 píše:A když ho dáš nový??
Te´d jsem řešil podobnej špek, 407 2.2HDi
Za jízdy auto občas jakoby na sekundu vynechalo, pak mu to zdechlo a nešlo to dva dny nastartovat, pak to jakoby nic chytlo
Dal jsem novej snímač a zdá se že cajk, maká to,necuká
kámoš z Peugeotou mi říkal že závadu na tomto snímači diag nepíše, že se s tím potýkali v práci svého času celkem často
Jo novej snímač stál necelý 300 což je prd..
Snímač zaměněn z funkčního auta, bez výsledku. Prostě musím vzít na oscilo jiný RHR ať vím na beton jak má ten signál vypadat.
Jura
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 led 2007, 22:25

Příspěvek od Jura »

Už to hrčí, o zub špatně nastavený rozvod plus fap-off software který nezobrazuje otáčky pokud nemá synchronizaci.
Přestalo to jet zřejmě když předchozí opravář povolil řemenici kliky a vůle na klínku se přecvakla na druhou stranu ..
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

To je mi teda záhadou jak to že nebyl signál na klice na oscilu.Hlavně že to vrčí někdy jsou to záhady.
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Signal je, stačí pozrieť vyššie. Bude to skôr sw jednotky záležitosť a typ kalibrácie. Ja som mal podobný prípad, ale mne tlak videlo, preto som sa pýtal na tlak. Závada bude v synchre rozvodu. Ale to by malo byť vidieť v data. Namáš synchro, jednotka blokne ot , ak blokne ot nepustí vstrekovanie a nevytvorí tlak. Cele je to cudne, ak sa menil len altik.
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“