Peugeot 407, 2.0HDI, osciloskop otáčky

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Nedavno sem tu jedno RHR mel a na diag bylo videt v meranych hodnotach ci je synchronizacia kluka vacka spravna pri startovani
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Signál není sepnutí 0V a 2V je mimo okno jednotky to nebude vyhodnocovat.Jo pokud by bylo sepnutí 0v a 9V podle toho jak hodně je vybitá baterka tak to jo.
Jura
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 led 2007, 22:25

Příspěvek od Jura »

U standardního software ano, zobrazuje parametry otáček i synchronizace nezávisle na sobě, takže na chybu rozvodu se přijde okamžitě .. tady ale, nevím jak přesně se ty fap-off softy dělají, ale zřejmě když tam chceš přidat preddefinované hodnoty diferenciálního tlaku k určitým otáčkám, musíš jinde nějaké životně nedůležité algoritmy ubrat, kvůli kontrolnímu součtu.
Proto on ty otáčky nezobrazuje pokud nemá zároveň synchronizaci, a logický postup říká, že když chci mít synchronizaci, musím nejdřív vidět otáčky.

Někdo někdy nastavil rozvod o zub špatně, ale diky tomu že tyhle motory mají poměrně výraznou vůli na klice kvůli usazení řemene, a ta vůle byla nadoraz na správnou stranu, ještě to nějak jelo. V momentě kdy dělali altík a asi i řemenici kliky, povolili ji, a vůle vlivem ventilovych pružin přejela na druhy doraz .. a tím to dojelo.

Do toho oscilo měření ještě mohla zpočátku kecat stará kabeláž a konektor kde už měřilo deset lidí.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale z toho plyne staré rčení, než budu cokoliv rozebírat a tahat dráty,musím mít jistotu, že základní mechanické hodnoty a vztahy musí být v pořádku..Protože vše se od toho odvíjí a snímače a čidla jsou jen služebníci v obsluze motoru..Na druhou stranu natažené dráty a ti, co v tom umí číst , vše prozradí, ale toho času, který to sežere..Často si říkám, že je škoda, že auto a hlavně motor nemá svůj "chorobopis", kde by se mechán dozvěděl, co vše se s motorem před opravou dělalo.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“