Nízký výkon - ucpaný KAT ? 1.9TDI ASV upravená
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 84
- Registrován: 16 zář 2017, 20:05
Nízký výkon - ucpaný KAT ? 1.9TDI ASV upravená
Za každé rady budu rád a předem děkuji.
81 ASV - 1749VB 1,55b, 11hlava v čerpadle BOSCH (M.Votava), 0.240 DSSR(M. Votava), podavačka PD, jednohmota HDS, sání z boxu ARL, místo boxu filtr Ramair, váha 81asv, FMIC 550x140x65, výfuk série .. (snad jsem na nic nezapomněl). Soft dělal Libor Valenta, za což mu tímto děkuji, požadavek byl bez kouře, což je hezky vidět na videu. Očekávané hodnoty byly něco kolem 170-190ps, nechtěl jsem aby to hulilo, aby nebyl problém na emisích, je to na denní ježdění..Otázkou ale je proč se naměřilo na brzdě jen 155ps ? Což je v podstatě seriový výkon ARL, což mě štve, jelikož na tuto kombinaci bych se dostal s tryskama a chipem za 10 000 a s tímto výkonem nevyužívám potenciál všech součástí co jsem tam dal, na druhou stranu v provozu se to chová hezky pružně, viz. pěkný graf. Sám úpravce naznal, že možná je to až moc přiškrcené - bude se přidávat..Takže kde jsou ty zbývající koně ? Je možné že ten co to měřil to prošlápnul málo (někteří vnucují potom vlastní soft) a nebo je někde něco špatně ? Může to takhle výrazně o 25ps brzdit KAT ? Mám ho oddělat ? Nastává další otázka.. Co je lepší ? Nechat rotačkový kat a vymlátit ho a vevařit do něj trubku, nebo ho vyříznout a místo něj dat trubku se sponama a na technickou přehazovat ? A nebo sehnat první díl výfuku z ARL ,soudkový KAT větší a dát ho tam ? Nechci aby mi to dělalo Pou a smrdělo jak stará avie a hulilo, je to daily a nechci se jebat s nějakým přehazováním na technickou.. ..Předem díky za rady.
https://www.youtube.com/watch?v=zpQO9KRe2ow
81 ASV - 1749VB 1,55b, 11hlava v čerpadle BOSCH (M.Votava), 0.240 DSSR(M. Votava), podavačka PD, jednohmota HDS, sání z boxu ARL, místo boxu filtr Ramair, váha 81asv, FMIC 550x140x65, výfuk série .. (snad jsem na nic nezapomněl). Soft dělal Libor Valenta, za což mu tímto děkuji, požadavek byl bez kouře, což je hezky vidět na videu. Očekávané hodnoty byly něco kolem 170-190ps, nechtěl jsem aby to hulilo, aby nebyl problém na emisích, je to na denní ježdění..Otázkou ale je proč se naměřilo na brzdě jen 155ps ? Což je v podstatě seriový výkon ARL, což mě štve, jelikož na tuto kombinaci bych se dostal s tryskama a chipem za 10 000 a s tímto výkonem nevyužívám potenciál všech součástí co jsem tam dal, na druhou stranu v provozu se to chová hezky pružně, viz. pěkný graf. Sám úpravce naznal, že možná je to až moc přiškrcené - bude se přidávat..Takže kde jsou ty zbývající koně ? Je možné že ten co to měřil to prošlápnul málo (někteří vnucují potom vlastní soft) a nebo je někde něco špatně ? Může to takhle výrazně o 25ps brzdit KAT ? Mám ho oddělat ? Nastává další otázka.. Co je lepší ? Nechat rotačkový kat a vymlátit ho a vevařit do něj trubku, nebo ho vyříznout a místo něj dat trubku se sponama a na technickou přehazovat ? A nebo sehnat první díl výfuku z ARL ,soudkový KAT větší a dát ho tam ? Nechci aby mi to dělalo Pou a smrdělo jak stará avie a hulilo, je to daily a nechci se jebat s nějakým přehazováním na technickou.. ..Předem díky za rady.
https://www.youtube.com/watch?v=zpQO9KRe2ow
348NM je tiež dosť málo na takýto setup, veď jednoducho odpoj výfuk od turba a choď sa previesť a uvidíš či to pôjde lepšie
Btw, prečo ste merali len do 3800 otáčok ?
Btw, prečo ste merali len do 3800 otáčok ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 84
- Registrován: 16 zář 2017, 20:05
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 84
- Registrován: 16 zář 2017, 20:05
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
348 Nm na tento setup nie je nic ocarujuce, no skor to pripisujem tomu spodku bez dymu. Urcite by sa to dalo nalozit viac - priamo umerne dymivosti. Vec ktorej v tomto pripade nerozumiem, PRECO je to merane len do 3800 ot? KONE su vysledna funkcia OTACOK, v tomto pripade nebude nikdy 180 PS pri 3800 ot. Treba merat do 4500 ot, potom sa uvidi kolko koni tam v skutocnosti je. Ak bude malo, treba pridat na vrchu naftu.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Ja by som zbehol na brzdu este niekomu inemu ako si bol a skusil to poriadne odmerať, nie len do 3800 otáčok, ale ako bolo spomenuté aspon do 4500, a uvidis ak tam bude stálo málo koni, mozno by som skusil pridat na nafte
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion