Nízký výkon - ucpaný KAT ? 1.9TDI ASV upravená

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kovycek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 16 zář 2017, 20:05

Nízký výkon - ucpaný KAT ? 1.9TDI ASV upravená

Příspěvek od kovycek007 »

Za každé rady budu rád a předem děkuji.

81 ASV - 1749VB 1,55b, 11hlava v čerpadle BOSCH (M.Votava), 0.240 DSSR(M. Votava), podavačka PD, jednohmota HDS, sání z boxu ARL, místo boxu filtr Ramair, váha 81asv, FMIC 550x140x65, výfuk série .. (snad jsem na nic nezapomněl). Soft dělal Libor Valenta, za což mu tímto děkuji, požadavek byl bez kouře, což je hezky vidět na videu. Očekávané hodnoty byly něco kolem 170-190ps, nechtěl jsem aby to hulilo, aby nebyl problém na emisích, je to na denní ježdění..Otázkou ale je proč se naměřilo na brzdě jen 155ps ? Což je v podstatě seriový výkon ARL, což mě štve, jelikož na tuto kombinaci bych se dostal s tryskama a chipem za 10 000 a s tímto výkonem nevyužívám potenciál všech součástí co jsem tam dal, na druhou stranu v provozu se to chová hezky pružně, viz. pěkný graf. Sám úpravce naznal, že možná je to až moc přiškrcené - bude se přidávat..Takže kde jsou ty zbývající koně ? Je možné že ten co to měřil to prošlápnul málo (někteří vnucují potom vlastní soft) a nebo je někde něco špatně ? Může to takhle výrazně o 25ps brzdit KAT ? Mám ho oddělat ? Nastává další otázka.. Co je lepší ? Nechat rotačkový kat a vymlátit ho a vevařit do něj trubku, nebo ho vyříznout a místo něj dat trubku se sponama a na technickou přehazovat ? A nebo sehnat první díl výfuku z ARL ,soudkový KAT větší a dát ho tam ? Nechci aby mi to dělalo Pou a smrdělo jak stará avie a hulilo, je to daily a nechci se jebat s nějakým přehazováním na technickou.. :D ..Předem díky za rady.

https://www.youtube.com/watch?v=zpQO9KRe2ow


ObrázekObrázek
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

348NM je tiež dosť málo na takýto setup, veď jednoducho odpoj výfuk od turba a choď sa previesť a uvidíš či to pôjde lepšie

Btw, prečo ste merali len do 3800 otáčok ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
kovycek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 16 zář 2017, 20:05

Příspěvek od kovycek007 »

Těžko říct proč to ve 3800 ukončil.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Já měl na podobným setupu 197/430 takže tohle je opravdu málo.

Kat z arl nesezenes.... A nebo za velký peníze. Série výfuk musí stačit na +-200ps.... Někde něco špatně.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Jak to na tý brzdě chladí?
Na videu nevidím žádný ventilátor, nebo vzduchotechniku.
kovycek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 16 zář 2017, 20:05

Příspěvek od kovycek007 »

Byl tam velký chladič před nárazníkem
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Máš log z toho měření na brzdě?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

hej, log mi určite pomohol
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

348 Nm na tento setup nie je nic ocarujuce, no skor to pripisujem tomu spodku bez dymu. Urcite by sa to dalo nalozit viac - priamo umerne dymivosti. Vec ktorej v tomto pripade nerozumiem, PRECO je to merane len do 3800 ot? KONE su vysledna funkcia OTACOK, v tomto pripade nebude nikdy 180 PS pri 3800 ot. Treba merat do 4500 ot, potom sa uvidi kolko koni tam v skutocnosti je. Ak bude malo, treba pridat na vrchu naftu.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Sorry za off topic, ale musím pochválit ten motorovej prostor s tou protihlukovou výplni kapoty! (offtopic)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ja by som zbehol na brzdu este niekomu inemu ako si bol a skusil to poriadne odmerať, nie len do 3800 otáčok, ale ako bolo spomenuté aspon do 4500, a uvidis ak tam bude stálo málo koni, mozno by som skusil pridat na nafte
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“